Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zei alleen dat in PDZ de letter ook onduidelijk waren dus dat het waarschijnlijk aan de TVs ligt dat het bij CoD2 ook onduidelijk is....
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    in gotham af en toe ook van die kleine onduidelijke letters :mad:
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    call of duty 2 op hd en gewone tv

    ik zit bij het volgende vraagje, laat me het eerst uitleggen:
    Ik heb nu een HD tv, kan toch 1080i gaan. ik heb gisteren halo 2 op mijn xbox 360 gespeeld, en damn, dat game zit er direct stukken beter uit! zo heb ik ook een vergelijking van perfect dark op een gewone tv gezien en op een hd tv, wat een verschil! Maar nu komt het, gisteren zette ik de switch van de xbox360, naar gewone tv(in plaats van HD) met de game CALL OF DUTY 2. Tot mijn grote verbazing was het verschil niet echt veel, terwijl met games als pefect dark,...dat wel enorm is! Is er iemand op dit forum dat een HD tv heeft en call of duty 2, wil je dat eens testen voor mij, om te zien of het verschil groot is bij jou, ik ben gewoon nieuwsgierig ,en zou het willen weten, alvast bedankt!;)
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @boss
    maybe een rare vraag hoor maar heb jij xbox live en wat is jou gamertag? :9
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog geen xbox live, maar het komt eraan, echt waar! Normaal binnen een paar weekjes! Dan mag je me altijd toevoegen, dan ga ik vooral te vinden zijn met call of duty 2, halo2!, en nog een paar oude xbox games, en als ghost recon 3 enzo uitkomt,ja dan wordt dat tactisch tewerk gaan online!, Dus binnen een paar weekjes, zal ik in mijn handtekening mijn gamertag zetten of gewoon tussen mijn gegevens,...maar voeg me dan maar toe op live, dat ik direct weet tegen wie ik online speel,...
    Zo ga ik zeker nog fijne tijden met mysterie x tegemoet(ghost recon 3, halo 2 misschien,... dat weet ik nu al:D)
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Saved Games kwijt..COD2

    Me broer speelt net zoals ik cod2 singleplayer.. nu was ik verder dan hem en bij mij is alles goed gegaan met saven.. Ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben.. Me broer integendeel Heeft bij mission select alleen nog maar de eerste Campaign (russian) en eentje van american unlocked als hij die level uitgespeeld heeft van american gaat hij terug naar de basic training.. Hij is ontzetten pissed hierover.. Kan ik niet mij saved games ook bij zijn profiel opslaan?? Want anders moet die overnieuw gaan beginnen
     
  7. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn broertje had precies hetzelfde en baalt nu als een stekker. Hij kan alleen de eerste russische en britse missie spelen. Het enige verschil tussen de profiles van mij en mn broer (een andere) en de zijne is dat wij een xbox live gamertag hebben en hij niet.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    maak gewoon 2 offline profielen aan, en het is opgelost...
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook twee live profielen en 1 gewone..

    maak gewoon 2 offline profielen aan, en het is opgelost...

    Heb t gedaan maar krijg niks terug?

    Hoe komt dit??
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    MMm vage shit, maarja, iets terugkrijgen ga je niet he, normaal, als de 2 profielen goed in orde zijn, zouden er geen problemen meer moeten zijn,maar je moet wel opnieuw beginnen vrees ik...
     
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik niet mijn savedgames aan hem kopieeren zeg maar dat die dan alles terug heeft
     
  12. danster360

    danster360 Guest

    ja dit had mijn broertje ook.
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb hem net uitgespeeld, maar het einde vind ik zwaar tegenvallen. het begin is zooo goed dat er daarna niks baanbrekends meer gebeurt.
     
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    is live een beetje leuk? ik hoorde dat je maar met max. 8 spelers online kan...?
     
  15. Avenger NL

    Avenger NL Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0

    check even een pagina of 2 terug kan je zien wat iedereen ervan vind,en mocht je daar geen zin in hebben,
    ja live is erg cool bij COD 2 alleen is het jammer dat je geen eigen servers aan kan maken en het heel moeilijk is om iemand uit te nodigen :'-(
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja me broer heeft weer heel veel levels gehaald dus uitgespeeld hij saved m kijkt bij mission select en er weer alleen mission 1 is unlocked.. hoe kan dit nou?? Is dit een fout in t spel??
     
  17. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    GOED!

    Net Call of Duty 2 uitgespeeld.
    Wat een tof spel !
    De single player zit goed in elkaar en is echt meeslepend.
    Explosies, fluitende kogels, opspattende modder enz. enz. De chaotische gevechten van de WOII worden echt goed weergegeven.

    De graphics ( vooral de rookeffecten ) en het geluid zijn prima in orde.
    Met een mooie 5.1 set knal je zo je kamer uit.

    De kleine details die het spel juist zo sfeervol maken : Soldaten die eerst het magazijn tegen hun helm aan kloppen en vervolgens hun wapen laden. Ganaten die terug gegooid worden naar de afzender.
    Gewonde duitsers die hun sidearm pakken en nog een paar schoten lossen.

    De AI is van vrij hoog niveau. Vijanden flanken je, gooien granaten, vluchten bij een overmacht. Wat ook handig is is dat je strijdmakkers aangeven waar de vijand zit, bijv. "Jerries second floor!" "Enemies south near the wall!"

    Multiplay is vermakelijk maar niet bijzonder. Geen stats of ranking. Geen lobby.
    Een goeie co-op mode had ook leuk geweest.

    Ik had Call of Duty 2 eigenlijk gekocht om mn 360 collectie een beetje op te bouwen maar ik ben aangenaam verrast! Call of Duty 2 is een dijk van een WOII shooter. Kopen die game !
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  18. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff was begonnen met lezen maar ik ga geen 35 paginas teruglezen..

    Hoe zit het nou online op het moment... moet je de battle for normandy nou 4 tegen 4 doen?

    of heb je er AI bij? lijkt mij verdomd onrealistische 4 tegen 4..
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Je hebt een zooi maps waar je kunt spelen, maar je speelt geen battles na. Je loopt bijvoorbeeld in een overhoop geschoten stadje of in de woestijn in Egypte, of over de daken van Tunesie. Je kunt dan 4 tegen 4 doen, of normale deathmatch. Ik vind het juist spannend met zijn achten, want dan wordt het gewoon een ander spel dan andere shooters. Je bent niet als een bezetene aan het rondrennen en aan het schieten, maar je doet voorzichtiger.

    Ik zie je regelmatig online komen, dus ik zou zeggen probeer het eens.
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    multiplayer is bij dit spel gewoon gemaakt voor niet meer als 8 man in totaal dan zou het lang niet zo vet zijn.
    4 tegen 4 of gewoon met zen 8e deathmatche is prima! niks mis mee :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina