1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Advanced Scart

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door forza katwijk, 11 dec 2005.

  1. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Y3llow bv Dixons ja...

    ik zal nog eens ff kijken...
     
  2. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff over de optische kabel,je heb er twee maten in de 3.5 mm en de standaard.Welke past op de advance scart kabel van de 360. B.V.D Nice 2 Play. :+
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De "standaard" aansluiting !!

    Tos-link.
    [​IMG]
     
  4. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke THX
     
  5. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net ff getest met me advanced scart kabel ik had hem op een Xbox live opties menu van CoD2 gezet...

    ik had hem eerst in scart 1 gedaan en toen in scart 2 en toen merkte ik dat de tekst duidelijker te lezen was... vooral die kleine letters ik neem dus aan dat scart 1 dan RGB ondersteunt... en nu ik er op let is het beeld inderdaad wat mooier... maar geen wereld van verschil

    ik spaar evengoed door voor een HDTV
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vanmiddag de Scartkabel voor de 360 gekocht voor op de normale TV in de woonkamer.

    Ik heb eerst een foto gemaakt van Kameo met de normale composietkabel en daarna een foto van Kameo met de Scartkabel.

    Composiet:

    [​IMG]

    Scart:

    [​IMG]

    De kleuren zijn veel helderer, kartels zijn nagenoeg weg, alles is scherper en de displays en letters zijn goed scherp te lezen.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben overtuigt :D
     
  8. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo Kameo, da's ook een duidelijk verschil.. Kleuren en scherpte van de tekst.. Nu weet ik 100% zeker dat ik met de Xbox 360 advanced scart kabel geen miskoop ga doen.. :cool:

    En JrY, natuurlijk is het niet een enorm verschil, maar alle kleine beetjes helpen he.. Mooiere kleuren en scherpere tekst is altijd meegenomen.. Maar idd, als je echt een hele grote verbetering wilt zien in beeldkwaliteit dan moet je op een HDTV gaan spelen.. Die kosten alleen een beetje meer dan een advanced scart kabel he.. :p
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  9. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook overtuigD..

    nu maar wachten op dat ding..heb m bij Bol besteld, maar zit enige levertijd op :mad:
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem bijna 2 weken geleden besteld, en vandaag maar eens gebeld want heb nog niks binnen. Volgens bol.com leveren ze hem op 2 januari, maar ik twijfel of deze vent besefte dat het om een zeer schaars product gaat ;) Kortom: ik verwacht niets op korte termijn ;) en moet nog geduld hebben ben ik bang ;)
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Owke dan. Ik heb die scart zien liggen bij V&D voor 25 euro dus als het echt zon verschill maakt dan tog maar aanschaffen. Je speelt uhm af op een normale tv of een HDTV? :)
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Beide bovenstaande screens zijn genomen van een normale tv in de 60 Hz stand. Een Sony Widescreen, van 2 jaar oud.
    Dat kun je ook zien aan al die strepen, die heb je namelijk altijd als je een foto maakt van een normale tv.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Whoa, dat is een behoorlijk verschil.
    Toch eens onderzoeken of mijn TV'tje ook RGB ondersteund.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Had hier een Philips toestel van meer 10jaar en deze ondersteunde RGB.
     
  15. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een gewone TV natuurlijk.. Voor een HDTV's moet je de HD-AV kabel gebruiken, dan heb je dus niks aan een advanced RGB scart kabel..
     
  16. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook een advanced kabel hebben, moet ik dan RGB hebben ofzo (ik weet niet wat dat is) Ik heb een normale Philips breedbeeld 100Hz en achter heb ik 3 SCART-aansluitingen.

    Wie weet het?????
     
  17. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de advance scart kabel neemt, heb je automatisch een RGB kabel :eek:

    Je TV ondersteund 3 scarts, als je een Advance scart hebt moet je wel in de juiste scartingang stoppen van je tv (namelijk een scart die RGB Ondersteund)
    Het kan namelijk zijn dat je tv 2 scart ingangen heeft voor RGB en een zonder.
    Maar daarvoor moet je je handleiding lezen van je tv :)

    succes :)
     
  18. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een vga kabel en waar kan je die kopen is is dit nu de achterlijkste vraag want ik heb een premium pach en daar zit een skart bij is dat een advanced????
    of is dit ook al een stomme vraag
     
  19. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    VGA kabel is bij de dynabye te krijgen, en bij een premium pack zit zo'n scart blokje. Dat is dus geen advanced kabel.
     
  20. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij een 100Hz Philips breedbeeld hebt dan heb je 100% zeker een RGB-scart aansluiting.. Je moet alleen ff kijken welke van de 3 scartingangen RGB ondersteunen.. Staat in de handleiding van je TV..
     

Deel Deze Pagina