1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    juist elke game is gerushed voor de xbox360 ik zie dat vooral in pgr3
     
  2. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Helemaal gelijk in .. Ik trek me weer lekker terug naar de forums van www.xbox-scene.com waar wel inhoudelijk en technische kennis verspreid wordt want om hier wat te gaan discussieren met kinderen van 12 die altijd het laatste woord willen hebben voel ik me een beetje te oud voor.

    Jammer ik had jullie van zeer veel technische snufjes en info kunnen voorzien de komende tijd aangezien ook ik in de "scene" zit maar kheb geen tijd om me hier wat te laten afzeiken door peuters... Het "nieuws" op deze website is voor mij helaas soieso al achterhaald en 3 weken oud nieuws , ik zit veel dichter bij de bronnen maar goed daarvoor moet je maar naar onze site komen dan ...
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  3. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    "Weinig kans dat Microsoft games gaat weggeven. Bugs heb je altijd en die "guide button freeze" is denk ik makkelijk op te lossen d.m.v. een patch.

    Maar het neemt niet weg dat de games niet goed zijn getest op fouten."




    Dude ik heb geraced tegen jou op Pg3 , jij kent mij ook wel denk k of niet ?

    gamertag: Sulletje
    Rank: Hotshot
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik of nicos.
     
  5. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dan eerst na voordat je vraagt wat iemand met 2 harde schijven moet ?

    Daarbij ... ik heb er zeker nog 2 nodig ...

    1 voor foto's van de prachtige landen waar ik heen ga voor mijn werk
    1 voor films
    1 voor demo's
    1 voor Mp3

    Je kan het zo gek maken als je zelf wilt , en dat doe ik dan ook...
     
  6. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Nicos NL die naam bedoelde ik , die is volgens mij Contender Rank 20 zoiets als ik me niet vergis ...
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik wel een kinderziekte die hd.

    die is gewoon veel te klein 20gb waarvan 13gb overblijfd.

    heb je wat games, wat downloads, wat muziek...

    dan zul je al rap een 2de hd mogen kopen hopelijk komer er uit van 100gb
     
  8. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog , er bestaan nu al mogelijkheden om je HDD van de 360 uit te breiden tot 100GB , uiteraard niet op de legale manier maar de mogelijkheid is er in ieder geval. Ik ga binnenkort ook experimenteren hiermee ...

    Ik citeer: "The HD is a 20GB 2.5" Serial ATA Samsung notebook hard drive running at 5400RPM. The HD uses both a standard SATA data and power cable."

    Peace of cake dus waarschijnlijk
    http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEFkEVApVyHDdjXhcV.php
     
  9. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0

    kom op man, laat je niet beƫinvloeden door anderen. Ik ben juist blij dat je erbij bent. :) Alle mooie info is welkom. Bovendien als ik je topic zo lees, heb je veel pech met je xbox360. Hopelijk zorgt MS snel voor een oplossing.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil nog even kwijt, dat ik de service van Microsoft echt FANTASTISCH vind!

    Hij is donderdag volgens mij vertrokken, en kwam vandaag weer binnen, een compleet nieuwe, met alles er nieuw bij.

    Hij is van 3 December, dus bidden dat deze wel blijft leven. Daarnaast is ie ook stiller dan de vorige..
    Ben er erg blij mee dus \o/
     
  11. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje naar aanleiding van dit bericht. Je schrijft "een compleet nieuwe, met alles nieuw erbij" ? Je hoeft toch alleen het apparaat zelf te versturen als ik me niet vergis ? Kabels, controllers e.d. mag je toch gewoon thuis laten of niet? Heb je nu alles dubbel dan of had je gewoon de hele zooi retour laten sturen? Laat me svp zo snel mogelijk iets weten want UPS komt vandaag bij mij langs , aangezien ik contact met ze heb opgenomen!

    Bedankt alvast , greetz !
     
  12. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze komen als het goed is vandaag ook bij mij.Als je xbox360 kapot is nemen ze de console zelf en de kabels meej zoals de Power Suply en de kabel die je in de tv moet doen.De controlers mag je natuurlijk bij je houden,maar de Hard schijf nemen ze wel meej.

    Als je een nieuwe krijgt zoals ik,dan krijg je een Nieuwe Console en de kabels om aan te sluiten erbij.Dus je krijgt dan eigenlijk niets dubbel.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  13. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    OK bedankt dat was precies de informatie die ik nodig had...Ik heb een mooie begeleidende brief geschreven die erbij gaat in die verpakking...

    even ter extra info: een vriend van me heeft me gebeld vanmorgen en heeft sinds gisteravond precies hetzelfde probleem gekregen , daarmee ken ik nu al 5 personen in mijn directe omgeving met deze crashes.
    Bij de servicelijn zeggen ze nog altijd: "het zijn allemaal op zichzelf staande uitzonderlijke gevallen en ieder probleem is anders" , dacht ik dus niet he !!! Volgens mij laten die nieuwe shipments zo lang op zich wachten omdat ze de productielijn gestaakt hebben omdat zo ontzettend veel mensen deze problemen hebben. Wedje maken ??? :)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  14. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook namelijk dat er nogal slordig is omgegaan met het testen van de console.Ik zelf denk dat ze maar even getest hebben,terwijl de meeste problemen komen na een week spelen.
     
  15. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS is hem net komen ophalen. Ik kon echt alleen het apparaat zelf met harde schijf meegeven dus geen kabels en dergelijke ...
    Ik heb voor de zekerheid even de gegevens van mijn xbox genoteerd, kijken of ik dezelfde trug krijg, of dat er een nieuwe wordt retour gezonden.

    Leuke bijkomstigheid: De UPS chauffeur zei me dat ik al de 38e persoon was bij wie hij de 360 is gaan ophalen, ik weet niet hoeveel chauffeurs daar rijden maar hij zal niet de enige zijn (100 chauffeurs x 40 apparaten = niet gering). Hij en zijn collega's werden helemaal gek van de stress die het apparaat met zich meebrengt. Hij zei letterlijk: "ik draai overuren vanwege dat klote-apparaat, iedere keer weer zijn het de special editions die ik moet gaan ophalen". Een core-systeem had hij nog niet hoeven ophalen in ieder geval ...
    Ben benieuwd wanneer ik heb trug heb .. Tot die tijd maar een beetje aanklooien op de oude xbox :)
     
  16. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het probleem toch dan niet de Harde Schijf zijn.
     
  17. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb echt de voeding en dergelijke nog gewoon hier thuis liggen inderdaad. De harde schijf zou goed kunnen trouwens maar ik denk dat het in mijn geval echt iets te maken heeft met de warmte want mijn 360 leek wel een kachel de laatste 2 dagen , en daarbij produceerde hij ontzettend veel lawaai alsof ie op de dubbele toeren moest draaien ...
     
  18. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ziet er meer uit als het uitvoeren van marketing voor een andere site? Of zie ik dat verkeerd?
     
  19. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ACTIE !!!!

    Aangezien ik nog steeds verbijsterd ben over het probleem met het bekrassen van xbox-dvd's, kinderziektes in de 1e generatie 360's , heb ik besloten om nog 1 laatste maal naar de servicelijn te bellen alvorens tot actie over te gaan. Ik werd letterlijk UITGELACHEN door de medewerker en dat schoot mij in het verkeerde keelgat.

    Ik heb een 4 pagina's tellende email verstuurd naar het programma Radar van de TROS en de Telegraaf met daarin al mijn vervelende ervaringen tot nu toe met de 360.
    Wat ik hiermee wil bereiken is :
    -onderkenning door Microsoft dat de 360 stikt van de kinderziektes en niet grondig genoeg is getest.
    -oplossingen voor de bekraste ingeslepen DVD's. Ik ben duidelijk niet de enige !

    Ik kreeg meteen een mail terug van RADAR , ze gaan het probleem grondig onderzoeken en misschien wordt het zelfs opgenomen in een tv-uitzending.

    Bij de PSP is het pixelprobleem ook opgelost dankzij RADAR dus ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen met betrekking tot de 360 !!!

    Ik laat me niet zomaar uitlachen door een servicelijn-sletje , tijd dus voor Actie via de Media , blijkbaar de enige oplossing !!!!
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan niemand mij helpen???
    ik zit op l!ve te gamen word ik zonder een reason gedisconnect wel vaak:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina