[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Aangezien dit topic ook alweer richting de 1000 holt heb ik ff een vraagje;

Vinden jullie dat dit centrale topic werkt? Of hebben jullie toch liever aparte threads voor de verschillende demo's?

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk lijkt me het handiger aparte topics, maar dan wel in een extra sub. Want als je hier zoekt naar een bepaalde Demo, ben je ten eerste HEEL lang bezig en als je er naar vraagt krijg je te horen dat je naar die of die website moet gaan.

Dus, een nieuwe sub met losse topics ftw! ;0

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat een apart subforum het beste is. Als je in dit topic even wegbent, dan moet je flink zoeken om iets te vinden. Misschien daarom makkelijker om een apart subforum aan te maken waar elke demo een aparte thread krijgt. Zo is het overzichtelijk.

Heb net de demo van Ridge Racer 6 gedownload. Ik wil de mensen aanraden deze demo alleen te downloaden als ze niks te doen hebben of als ze hun andere games zat zijn.

Damn, wat viel dat even tegen. Het spel ziet er niet uit, bijna 360 onwaardig. Graphics zijn niet het belangrijkst, maar op de 360 verwacht je toch wel een minimaal een bepaalde kwaliteit. Dit is niet next-gen, in geen een opzicht!

Komt ook nog eens bij dat ik het spel zelf verder niks vind. Een baan, 3 rondjes, stelt niks voor.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eitje dus, ga ik zeker nog even doen. Ik heb sowieso al een amerikaans hotmailaccount. Tnx voor de info

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Issie ook al voor de EU uit? RR lijkt me best grappig om als demo te hebben.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    apart, dit is veel te onoverzichtelijk

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en weer een flutdemo om aan het lijstje toe te voegen. Ik ga het geeneens proberen :+

8. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    haha, tja veel is inderdaad troep dat daar staat

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook liever apart, zoals sommigen al zeggen omdat het nogal onoverzichtelijk is.

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    We gaan het voorlopig als volgt doen:

Als er een nieuwe demo uitkomt dan kun je in het 360-games forum gewoon een thread makan over de betreffende demo('s).

Voorwaarde is dat je het duidelijk in de titel zet, dus met [DEMO] in je titel. :)

Als er echt veel demo's uit gaan komen kunnen we alsnog een apart subforum overwegen. :)

11. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat 10 pagina's dit al wel bewijst dat het nodig is. Er zijn al meer dan 10 demo's (m.u.v. de arcade trials); lijkt me geen slecht idee een apart subforum niet? :p

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Net een japans account aangemaakt en er zijn zeker wel wat andere dingen te downen. Zoals een demo van ...(japanse tekens)4. Een soort van N3
    Leuk om even te kijken als je niks anders te doen hebt

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    heb je HDTV? Zit bij Ridge Racer namelijk een heel groot verschil tussen normaal en HD.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, heb HDTV.
    Toen ik vanmiddag keek stond de demo van RR6 nog steeds niet op de marketplace. Staat hij er nu inmiddels al op?

15. mars15

mars15 Guest

geloof het niet alleen usa

16. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    maar ff vraagje stel je maakt een nieuwe account aan (een amerikaanse of Japanse) heeft dat ook nog gevolgen op je kostenplaatje???
    moet je dan ook voor die accounts betalen of???

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nee, gewoon gratis :)

18. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit doet heb je zelfs weer opnieuw een gratis maand GOLd :D Heb begrepen dat het wel maar 3 keer kan gratis GOLD.

Zelf geen andere accounts gemaakt. Ik wacht gewoon wat langer

19. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Komt de ridge racer demo ook in EU? Ik heb geen zin andere accounts aan te maken

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ook al komt hij niet op de EU marketplace, neem dan maar van mij aan dat je er niks aan mist. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina