[Centraal] Xbox Live Marketplace

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Op de japanse market place staan 2 nieuwe filmpjes:

Zegapain XOR trailer 480p (8.67 MB)
    Zegapain XOR trailer 720p (46.91 MB)

Karas trailer 480p (67.83 MB)
    Karas trailer 720p (638.89 MB)!! Ja je leest het goed!

Check zeker de Karas 720p trailer even. Downloaden duurde 15~20minuten maar die is zo vet! Cyber-ninja's rules!

2. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je op de Japanse Market Place dan?! Is daar een guide voor oid? :D

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je gewoon kijken hoor :p
    En op MajorNelson ;)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ninety nine nights trailer op de japanse marketplace!

(720 p = 160 mb)

5. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Die staat er al een tijd op hoor! Ik hoop dat ze binnen kort een demo krijgen zodat ik die kan uit proberen.

6. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Code:
    First off you should go to the passport site : [url]http://www.passport.com/[/url].
    Make sure you are not logged in, and click on the "create hotmail account" link.
    Now, here is the important part, the site will ask you where you are from, select either Japan, the US, or Europe.
    Remember, this is the country where the demo is available, not where you really live!
    You will require some information regarding those countries so Microsoft will allow you ro register the e-mail address. Here is the info we used:

United States
    Postal Code: 10012
    State: New York, City New York City
    Phone Number: 1-866-530-1234

Japan
    Postal Code: 150-2345
    Province: Tokyo-to
    Phone Number: 3201-3331

You can use any valid address and phone number from the country where the demo is available.

Once you have filled out the info and applied for the Hotmail account, activate it and turn on your Xbox360.
    Press the guide button and choose "switch profile" (X Button).
    Now create a new profile, and a new Xbox Live Account, make it a Silver account instead of a Gold (so you dont have to pay).
    Next you will require the phone number mentioned above to use your passport.
    You could theoretically take care of all the passport stuff on the Xbox, but it will go much faster on PC with a keyboard.

Well, that is about it folks! Pretty sweet huh?
    The cool thing is that you can disable (they actually are disabled from the start if you have already a gold membership installed on your box) the auto sign for the foreign accounts, hence leaving your primary "Real" account hassle-free. Enjoy the demos!
    Ik nu dus 3 accounts aangemaakt namelijk:

WarriorSan <- Mijn "echte" profiel
    WarriorSan US <- Voor de Amerikaanse Marketplace
    WarriorSan JP <- Voor de Japanse Marketplace

WarriorSan profiel staat op automatisch aanmelden dus als ik de Xbox 360 aandoen staat ie direct goed voor als ik ga spelen en als ik de Amerikaanse of Japanse marketplace even wil checken is het alleen maar op de X (Sign out) drukken en de desbetreffende profiel insignen..De amerikaanse marketplace vind ik niet echt boeiend want die is bijna hetzelfde als bij ons behalve dat ze wat meer (eerder) film en muziek trailers hebben maar de Japanse marketplace heeft veel trailers van spellen die je hier helemaal niet hebt. Zowel demo's als trailers werken perfect..

Oh en wat ook een voordeel is als er nu nieuwe Xbox live Arcade spel uit komt dan probeer ik eerst de trial uit op een van de andere profielen zodat als ik het niks aan vind ze niet voor altijd onder mijn "played games" staan van mijn "echte" profiel. (Wist ik dat maar eerder dan stonden sommige nu niet in mijn lijstje|:- )

7. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    OMG dat is zekker handig :| wist ik dat maar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder :confused:

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje. ik heb net een japanse account aangemaakt. zijn er behalve de hierboven genoemde trailers nog meer trailers of demo's die niet op de europese marketplace staan??
    /edit download nu wrestle kingdom trailer

Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het echt idioot dat die Amerikanen zo'n hoop andere spullen krijgen.
    Een paar voorbeelden: Ridge Racer 6 demo, trailer Pirates of the Caribbean 2, trailer van Cars (nieuwe animatiefilm van makers The Incredibles), trailer van Marvel, trailer van Superman the Game etc.

Ik vind het echt belachelijk en een fout van Microsoft, die Amerikanen worden gewoon weer voor getrokken.

Weer een goede actie van Microsoft.

10. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt door Sponsers. Net zo als die dimondcard di is er alleen in de US omdat hij daar wordt gesponstert. Deze games en die clips die je noemt krijgen daar veel meer aandagt. Zorg er dus voor dat er hier ook meer aandacht wordt aan besteed en je krijgt van alles ;)

Wij hebben ook veel wat zij niet hebben. Zoals gammo trailers, gamekings trailers.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, de gammo en gamekings trailers zijn nou ook niet echt bijzonder en beiden zijn geen internationaal product, maar een lokaal product. Lijkt me logisch dat ze in de USA of in Japan geen gamekings of gammo hebben dan.
    Ridge Racer 6 wel, PotC 2 wel, Cars wel, Superman wel, Marvel wel etc.
    Dat zijn internationale producten en producten die ook hier zeer populair zijn. Ik vind het echt allemaal maar onzin.

12. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Maarja je kan het toch gewoon downloaden met een fake account? Dus wat is dan het probleem?

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Bah ben ik 1 week weg naar Italië, en dan mis ik toch zoveel. Dadeljik maar even kijken wat ik ga downloaden.

14. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    ‘Final Fantasy XI’ Picture pack (80 MP)

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

‘Final Fantasy XI’ Trailer
    ‘Final Fantasy XI’ Trailer - 480p (20Mb)
    ‘Final Fantasy XI’ Trailer - 720p (104 Mb)

Te downloaden in: US, Canada, Germany, France, UK, Japan, Australia en New Zealand.

Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Met Japanse account kan je gratis outfit gamerpicture downloaden.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Alweer een nieuwe? Ik had er namelijk een helepoos geleden ook al 1...

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    kun je die dan ook op je 'hoofdaccount' gebruiken?
    ik ben nl wel toe aan een nieuwe/wat originelere gamerpicture :)

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, alles wat je download komt op iedereen zijn account testaan, alleen dingen die je koopt op marketplace als Picture Pack en Theme Pack als het goed is niet, de rest wel dus Arcade Games, Trailers, en demo's....

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    yeay :D
    nu nog zo een jappen account aanmaken :p
    ik weet dat het ergens op dit forum stond hoe... :{ (of was dat van een amerikaanse account?)
    *zoekt :cool:

Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  20. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de pagina hier voor even doorleest heb je het gevonden.. O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina