[Game Montages] Post, Kijk, Beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 12 apr 2006.

1. JeePee

JeePee Guest

Ik dacht, laat ik maar eens een nieuwe thread aanmaken voor game montages, dit keer voor de next-generation games. Het vorige deeltje is hier te vinden.

De bedoeling van deze thread:
    - Post hier je eigen gemaakte game montages. Dus geen filmpjes van iemand anders hier posten. Montages van de oudere generatie consoles kan je in het oude deeltje posten.
    - Beoordeel de montages die hier gepost worden. Geef kritiek op de montages, en niet op de skills van de gamer. Geef tips aan mensen, en zeg wat jij denkt dat beter kan. Loop hier geen mensen de grond in te boren, want daar heeft niemand wat aan. Probeer je mening zoveel mogelijk te onderbouwen.
    - Hier gelden de normale forum regels. Dus geen gespam, geflame, ect.

Hoe post ik mijn filmpje?
    - Flans eerst je eigen zooi in elkaar, en maak er wat moois van. Je mag zelf weten met welke programma's je dit doet. Een programma waar iedereen over beschikt is Windows Movie Maker, die standaard op je PC zit.
    - Sla je filmpje op op je PC. Ga dan naar www.rapidshare.de of www.yousendit.com om je filmpje te uploaden.
    - Post de gegeven link hier in de thread. Geef er wel wat commentaar bij, zodat men weet wat je kan verwachten.

Succes _0/

Om maar af te trappen heb ik hier een kleine montage van PGR3. Op verzoek van Destroy81 uit de PGR3 competitie thread laat ik deze hier zien. Het is één ronde op Nurburgring Half F1 Circuit met een Lamborghini Murcielago R-GT. Het is gefilmd vanaf een replay, want deze ronde heb ik vannochtend gereden. Het is momenteel een wereldrecord, die meer dan 3 tienden sneller is dan de #2 :) 17 MB groot, en ongeveer 1.20 minuten lang. Muziek is van Linkin Park. Titel van het nummer is 'PP:Kut'

Enjoy the Ride :cool:

Ik ben momenteel ook bezig met een Ghost Recon 3 Montage, maar dat duurt nog even voordat die komt, aangezien daar veel meer aandacht aan besteed wordt dan de eerder geposte montage.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2006
  2. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Je kan het wel via Rapidshare doen, alleen wat je dan krijg (zoals ik nu) is de tekst: Too many users downloading right now. Please try again later or get a PREMIUM-Account

Een andere tip is: Shoobidoo
    Uploaden gaat redelijk snel vergeleken andere site's. (MAX: 200 MB upload)

Verder is Youtube ook wel een redelijk goede site. Nadeeltje: MAX 100 MB

P.S
    Zelf moet ik nog een tv kaart in me pc zetten en een dazzle systeempje kopen. Dan zal ik soms ook even wat posten :cool:

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    WTF? die Shoobidoo? Ineens werd mn beeldscherm zwart, k schok me de (uknowwhat). :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    niks mis met Shoobidoo ;)

en ik ga dat filmpje van PGR3 maar es bekijken, ik kan alle hulp goed gebruiken :)

5. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe,
    Filmpje met de webcam opgenomen JPRaceGamer? :)

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    check my site

en dit vind ik een van de mooiste Tr legends

morgen mij sega megadrive aan sluiten en wat oud materiaal op nemen!

7. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    video.google.com is anders ook verdomde handig, kun je hem meteen afspelen!

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Alleen voor de 360 of ook voor de PC?

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je goed een filmpje opnemen van je TV (en bewerken, geluid erbij voegen etc.)?

10. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Je kan het natuurlijk op de makkelijke manier doen of de iets moeilijker.

Makkelijk:
    Je pakt je webcam/videocamera. Zet hem recht voor je tv neer. Opnemen, opslaan. Dit is niet al te moeilijk, maar de kwalitijd is dan niet echt best.

Moeilijk:
    Koop een dazzlepakket .(bijv)

Verder heb ik er er nog niet zoveel kaas van gegeten, heb het zelf ook nog niet. Wil het wel, maarja.. verdien te weinig :)

Lees anders deel 1 is door, misschien staat daar wat informatie in.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mijn advies ga naar dixons o.i.d leg uit wat je wil

(dus je xbox films of De compuputer opnemen!)

Het goedkoopste is denk ik trus! 55 euro of dit! http://www.videohandel.nl/product_info.php?cPath=22_25&products_id=224

dit kastje heb ik ook ik moet alleen nog even testen of hij pal 60 hz aan kan!

(vraag dit ook aan verkopers omdat er xbox 360 spellen zijn die alleen 60 Hz ondersteunen!!)

wil je meer en beter kijk dan eens op pinnaclesys.com (alhoewel beter...

Wil je De xbox in HDmi opnemen of 720 p? dan moet ik je het antwoord even schuldig blijven!

over het uploaden van video,s gebruik youtube.com
    video.google.com heeft een dag nodig om de film te keuren enz enz
    by youtube is dit slechts enkele minuten......

Succes en ik ben ook beniewd naar jullie montages!

12. JeePee

JeePee Guest

Nee, met een gewone film camera. Alleen het probleem is dat ik mijn TV op 60hz heb staan, terwijl mijn camera 50hz is. Vandaar die strepen door het beeld. Bij mijn volgende montage zet ik de 360 weer ff terug op 50hz. Dit zou aanzienlijk beter beeld moeten geven, aangezien dit op de PS2 ook lukte, en ik heb al een keer eerder met de 360 op 50hz heb opgenomen. Was het dit keer alleen vergeten terug te switchen O-)

Alles wat maar next-gen is. De nieuwste PC games mag je hier dus ook wel posten. Ik zal hier waarschijnlijk ook een shitload van PS3 filmpjes neer pleuren, maar dat duurt nog wel ff :+

13. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft hier nog wat ervaring met die pinnacle kaartjes?
    wil ook wel wawt gaan monteren e.d. en eventueel gewoon spelen via zo'n kaart dus w elke kun je er uberhaupt voor gebruiken en welke geven ook nog mooi beeld?

14. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Lol, Me tv ondersteunt niet eens GOED 60hz.... dan heb witte strepen bovenin het beeld.

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @JPRaceGamer

Heb je nou nog met de instellingen van die auto zitten klooien? Nog speciale afstellingen? Of gewoon de ideale racelijn + juiste manier van gas en remmen? Wel lekker vol op rechtdoor over het gras waar het kan :9

16. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Er is helemaal niets aan te passen aan de auto...Alleen manual of automatische schakeling8)

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wil je ook live kunnen gamen wat je aan het opnemen bent....

18. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Met een Pinnacle ding heb ik wat filmpjes opgenomen, Zie mij sig... Daar kan je overigens ook een filmpje vinden van appie21.

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus!? Schandalig man... PGR3 ziet er echt mooi uit maar ik heb nog steeds niet gekocht omdat ik het uiteindelijk gewoon een leeg spel vind... Ik wil Forza Motorsport 2 :'-(. Aan Forza 1 kan PGR3 ook echt niet tippen! (Hoewel de cockpit view en de "loop in je garage rond"-functies wel briljant zijn.)

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [OFFTOPIC] Foute vergelijking want Forza Motorsport = sim, terwijl PGR3 = arcade. [/OFFTOPIC]

Deel Deze Pagina