Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar wel graag dit jaar. Naja dan kopen we eerst wel een ander spel.

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Humm jha maar welke...

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat bedoel ik dus:).
    Perfect dark raak ik tog wel langzaam op uit gekeken
    Call of duty ga ik niet kopen: slechte mp
    Graw: Vond ik mp erg van tegenvallen
    Far cry: Geen splitscreen:
    Battlefield 2: vond ik matige graphics Matige gameplay.

Aankomende shooters:
    Timeshift: 2006 derde kwartaal: lijkt me niet echt DE game
    Halo 3: weet ik niks over mr komt pas 2007
    Unreal 2007: komt misschien niet en als hij komt 2007
    Brothers in amrs 3: WIl ik gwoon mr is dus verplaats 2007
    Call of duty 3: komt ook pas heel laat
    Gears of war: lijkt me meer sp en lijtk me beetje eentonig: moet wel een hele
    goede Mp hebben anders wil ik m niet.
    Mass effect: schijnt geen MP te hebben leek me echt vet tot ik dat dus las.
    Too human: weet ik niet zoveel van af
    Turok: 2de kwartaal 2007

Welke ben ik vergeten> alle vette Shooters komen heel laat pas. En ik wil Shooters!!! En geen dode koe om zeg maar ff oude mussen uit de sloot te halen.:D

Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  4. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    far cry heeft splitscree en COD2 ownt online sinds die patch :) , ik kijk ook uit naar hitman...

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Splitscreen online? cod2 ga ik lenen van een maat mr niet kopen.

6. Fina1rampage

Fina1rampage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen inderdaad weinig goed shooters uit op het moment. maar goed eind dit jaar wordt het ruimschoots goedgemaakt met toppers als Gears of War, Cod3 en BIA3. voorlopig kan ik me nog wel vermaken met spellen als Tomb Raider: Legends en Oblivion. maar dat is ieder voor zich.

7. Tum

Tum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent Rainbow Six: Vegas vergeten. Die is vet en komt nog in 2006.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Prey komt anders ook nog als je van shooters houd, lijkt me dat toch wel 1 van de games waar veel van verwacht word. En komt binnenkort al uit!

BIA 3 word vast erg goed als je kijkt na afgelopen delen.

9. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Dat wordt echt de max!

En CoD2 online is ook echt super hoor!

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    o, ik opende deze thead en dacht dat t om Brothers in Arms III ging.
    mijn fout.

:b:

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik begon misschien idd over het feit dat er heel weinig shooters aankwamen. (kunne we miss beter ergens anders doen of niet.) Maar bracht ook het nieuws dat dit spel vertraagt is.
    Naja ik w8 nog steeds op deze geweldige game. Als hij er mr beter op wordt.

12. bubu

bubu Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2006
  13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Goed gevonden! Deze video is niet pre-rendered, dat klopt. Maar de video die ze eerder vrijgaven, via het net, die is absoluut pre-rendered.

Ik heb deze presentatie ook meegemaakt in Los Angeles, was erg gaaf. Maar het is erg anders dan die pre-rendered targetrender waar we het eerder over hadden.

Niet perse veel lelijker hoor, gewoon anders. Erg gave presentatie though! Alhoewel ik vermoed dat ze het op een PC demonstreerde, en niet op een Xbox 360. (Ubisoft demonstreerde alles op hun stand op een PC behalve Splinter Cell: Double Agent) :)

14. bubu

bubu Guest

nou ik vind niet egt dat die gast zo lkkr aimed dan met een muis hij doet er een half uur op om die gast van et dak te sgieten :) kan grust xbox zijn :D but who knows?

Edit : btw aan zun beweging te zien is het wel met de 360 gedaan zoiezo over het gehele filmpje draait hij niet egt vlekkeloos volgens mij is dit gwoon met de xbox 360 gedemonstreerd (met niet vlekkeloos bedoel ik niet de framerate maar het poppeke :p)

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    fucking mooi, idd, als ie nu aimed is het veel mooier, soms zijn de moffen wel te blind, maar alsong ziet er echt mooi uit met heel veel details, bijv die rocket launcher........
    ga em ckerz halen..!:) \o/

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    HOly ik ben echt al helemaal overtuigt van deze game. Van wat ik er nou al van heb gezien dan. DIe omgeving die sfeer die alles.
    Ik snap niet wrom iemand dit spel niet zou kopen:) (of je houd niet van shooters)
    Hoop wel dat de ai een beetje ok is. Soms vond ik hem heel dicht op de duitsers lopen zonder dat ze wat door hadden of ene reactie gaven.

En de mp kan maar beter ook goed zijn das toch wel heel belangrijk (ik ga ophouden met dat te zeggen want dat staat ongeveer in de helft van me posts:p;):D)

Nog iemand die t zag:)

Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  17. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    pcies, net wat ik zei..;)

:thumbs:

Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  18. bubu

bubu Guest

als de mensen wisten dat hier een gameplay filmpje stond van de game zou het vast wat meer mensen hebben aangetrokken xD xtra topic aanmaken is ook weer zoon onzin.

EDIT. filmpje is btw te vinden op pagina. 13 als ik het goed heb later ik bennuh gamekings kijke

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik houdt erg van shooters...en dan vooral Call of Duty en Far Cry Instincts enz.
    Ik heb Brothers In Arms deel 1+2 ook gespeeld, maar Brothers In Arms speelt heel anders dan de spellen die ik net heb genoemd.
    Dit spel is puur op tactiek gebaseerd. Het kwam bij mij zeer vaak voor dat ik een vijand had gespot en dan op dat kereltje mik, en in die tussentijd is ie allang door mn teammaten neergemaaid.
    En dat heb je bij andere shooters niet echt.
    Daarnaast heb je ook nog eens het spel Ghost Recon AW, dit is nog een ander soort.
    Wat ik wil zeggen is dus dat er gewoon verschillende soorten shooters zijn en dat niet elk schietspel ook daadwerkelijk elke schiet-fanaat aanspreekt;)
    Maar verder heb je wel gelijk hoor!:cool:
    Ik ben er ook wel echt van overtuigd, maarja je bent wel steeds bezig met je teammaten neerzetten enzo.
    Volgens mij waren de eerste 2 delen 30 frames/seconde, want het liep niet echt vloeiend allemaal.
    Ik laat me verrassen:D
    Dit lijkt mij ook wel een brute game...

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wouw wat heb ik zin in dit spel. Ik heb deel 1 aardig veel gespeeld. Deel 2 heb ik helaas niet. Maar dit is echt de bom. Je ziet dat de AI echt goed is geworden. Met name de Allies zijn goed. De Duitsers lijken nu idd ook een beetje blind en dom. De Allies helpen elkaar altijd. Je zag iemand over een muurtje struikelen en een ander teamlid hielp hem gelijk. Dit is echt geweldig. Hopelijk helpen ze ook als iemand is neergeschoten.

Ik ben ook blij dat je iemand in 1 keer dood kan schieten. Hopelijk word het niet dat als je een moeilijker niveau doet dat je vaker moet schieten. Ik hoop dan dat hun juist beter en slimmer zijn. De graphics zien er ook goed uit volgensmij. Ik hoop ook dat bijna elk gebouw kapot geschoten kan worden. Ik kijk echt erg uit naar dit spel. Ik weet nu bijna zeker al dat dit spel een meesterwerkje gaat worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina