PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -Ik heb een geïntegreerde videokaart: Intel 82845G/GL/GV. Nu heb ik een nVIDIA GeForce FX 5200 gekocht en die doet het goed, maar als ik nu mijn pc opstart vraagt hij telkens of ik die geïntegreerde weer wil instaleren. Kan ik die geïntegreerde kaart weg halen of het op een andere manier oplossen?
    -Als je de pc opstart kan je meerdere accounts hebben waarbij je appart kan aanmelden. Ik heb maar 1 account dus kan ik iets doen waardoor hij vanzelf op die aanmeldt?

Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar even in deze thread neerzetten dat het hier over PC Hardware gaat, niet over softwarematige problemen. Voor problemen die daarmee te maken hebben, eerst even zoeken in dit forum, waarna je (als je niets vind) een nieuwe thread daarover mag aanmaken. Graag ontopic blijven, offtopic zal worden verwijderd.

Ook hier, dank u voor uw aandacht ;)

3. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraag: Hoe kan je zien bij een geheugen modulen hoeveel pins die heeft bv 126? Aan wat kun je dat zien.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Simpelste is om bij de zijkant te kijken. Daar staat meestal het aantal bijvoorbeeld 1 tot 72 of iets dergelijks. (ook de achterkant bekijken!)

5. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0

owke het staat op het geheugen zelf bedoel je?

ik zal is kijken:b:

6. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag(aan de gene die zich geroepen voelt)
    Ik zoek nu al een tijdje, een bios update voor dit moederbord

Matsonic
    MS9377C+

Het lukt me niet om er een te vinden, dus graag hulp als het even kan.
    Vast dank

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hier staan er een aantal tussen: klik.

8. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0

oke er is nog een probleem bij gekomen, namelijk als ik de computer aanzet zegt de computer '' er is een fout opgetreden blablabla bij Explorer.EXE blablabla, verzenden en niet verzenden
    :confused: :confused:

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb geen idee waar ik het moet vragen en ik weet dat ik hier eigenlijk fout zit, maar toch vraag ik het!

Wat is nou het verschil tussen bestanden in één ZIP zetten of in één RAR zetten? Wat is het voordeligst, makkelijkst etc?

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    @9Huntelaar9 en Willem,

PC Hardware, en geen software!

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik Arjan, maar kon geen ander topic vinden, en om nou een topic te openen voor één klein vraagje! :)

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

Mijn internet doet het dus niet meer. Avast AntiVirus heeft blijkbaar een Trojan bij het internetonderdeel van XP verwijderd en daarmee ook het onderdeel. Mijn pa heeft vanalles gedaan. Internetonderdelen herinstalleren met cd, enz enz. Maar mijn PC krijgt ook geen IP toegewezen. Het blijft gewoon staan op 0.0.0.0.

Als je je afvraagt hoe ik nu op XBW kan posten, ik zit nu op Vista. Maar ik wil graag terug op XP omdat dat sneller loopt, en SA-MP dan wel werkt.

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan proberen om de netwerkkaart opnieuw te installeren, dat kan misschien wel werken.

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Al geprobeerd. Werkte niet.

15. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje over het koelen van cpu, mijn cpu is meestal rond de 60 graden heb wat rond gekeken op internet maar bij de meeste cpu's is de temp rond de 30 graden..

Is mijn koeler niet goed? Welke cpu koeler raden jullie mij aan?

16. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1920635&postcount=290

Mijn glazen bol is nog steeds defect, dus voor jouw CPU zou ik gewoon een ventilator uit een Mercedes Vito monteren. Of je geeft meer info dan kunnen we misschien wel over een CPU-koeler nadenken.

17. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0

Thanx!!! je bent een grote hulp!

Is er ook een programa dat onder windows xp de bios kan updaten(flashen)???

18. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Die bestaan wel, maar of ze echt veilig zijn, geen idee. Probeer wat rond te vragen bij vrienden/familie, vaak zit er iemand tussen die het wel weet. Dat was bij mij in ieder geval het geval, en dat is prima verlopen\o/

19. SupahMaster

SupahMaster Guest

Netwerkkaart is toch hardware. |:-
    Teh Intarweb draait toch ook op hardware ( Servers )

_0/

20. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te slim doen; zonder software draait er helemaal niks ook geen netwerkkaart en dat is het probleem waar die persoon over schreef... Heeft dus niks met hardware te maken.=( =( Of vind je het installeren vanaf CD ook hardware?

Ja en nee. Ik zou sowieso een BIOS van je moederbord nooit onder Windows flashen tenzij je een mobo hebt met dual-BIOS functie. Waarom? Omdat je integrale werking van je moederbord en dus je hele systeem moet overschrijven en het lijkt me niet handig als je dat doet terwijl Windows (of een ander OS) gebruikt maakt van die werking.

Laatst bewerkt: 2 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina