De foto modus is al sinds de launch ingebakken in Project Gotham Racing 3, maar wat heb je aan een foto modus als je deze niet met vrienden kan delen. Veel Project Gotham Racing fotografen hadden al een workaround gevonden door de HDD van Microsoft te connecten met de PC, maar dat is niet de ideale oplossing. Bizarre heeft nu eindelijk een oplossing geboden voor de normale stervelling. Je kan nu via Xbox Live je foto's uploaden naar de site van Bizarre en daar je foto's delen via internet. Het pricipe is simpel. Je maakt een foto, je upload hem, je logt in met je live. net (hotmail) account en je kan je foto's delen. Dit is een zeer leuke feature en ik ben benieuwd naar de foto's van andere lezers. Ik ga van de week eens kijken of ik een aantal plaatjes kan schieten. Als microsoft nu eens deze modus in alle games inbouwt dan kunnen we leuke reviews gaan schrijven. Toffe funktie en ik hoop dat we dit in meerdere games terug gaan zien. Op de site van Project Gotham Racing 3 vindt je meer informatie.
Mooi dat er een apart topic voor is, goed verhaal ook. Hier nog een keer mijn wagens. Spoiler 2 Spoiler
Is het niet cool waneer er in spellen die screenshot optie ondersteunen, dat wanneer je een screenshot maakt dat die worden weggeschreven naar de photo map in je dashboard, en dat je dan via usb eraf kunt halen. dat zou pas tof zijn.
Kan nu dus met Project Gotham Racing 3 ... maar ik hoop inderdaad dat meerdere games dit gaan ondersteunen
De camera standpunten zijn iets anders, maar het gaat om te idee he (alle foto's zijn door mijzelf genomen )
Dat kan je zeker alleen maar doen met de foto's op je live account? Al mijn mooie foto's heb ik met mijn offline account gemaakt.
Ja, maar die kan je toch gratis omzetten in een silver live account? Dan kan je de foto's wel uploaden.
het spel lag eigenlijk al een tijdje stof te happen maar met deze feature ga ik zeker het spel weer oppakken om wat mooie pics te maken.
leuk dat dit topic er is gekomen \o/ ik ga zo dan gelijk maar eens alle fotoootjes die ik hier nog heb staan uploaden *heeft opeens geen zin meer om PGR3 te ruilen //edit: nice pics tot nu toe trouwens zou ik die van mij nu nog wel durven plaatsen?
Ik heb zelf PGR3 niet maar ben misschien van plan hem te kopen, en ik ben dus ook van plan dit te gaan doen, maar hoe verkrijg je deze optie? Moet je 'm downloaden en is het gratis? Hoe maak je foto's en gaat het makkelijk en snel, met name het overzetten naar USB of de site van Bizarre? Heb overigens al wat mooie foto's hier gezien! Top! Fardo, misschien is het een idee om de mooiste foto's in een Spoiler in de Main-Post te zetten? En laten we dan afsrpeken dat jij kiest, hebben we daar geen gezijk (of was 't geziek ) over! Deze vind ik persoonlijk heel mooi, evenals deze en deze.
Je krijgt die optie door middel van een update, het is dus gratis. Het enige wat je moet doen (als je eenmaal een foto hebt) is je aanmelden bij die site, je 360 aandoen en met PGR naar Gotham TV gaan, een foto selecteren en op Upload drukken. Per foto duurt dit ongeveer 3 seconden dus is zo klaar. En dat idee lijkt me wel leuk, heb je ook een mooi overzicht.
Mijn 1e (en zeker niet de laatste ) bijdrage Staat een tutorial op bizarreonline.net, die straks maar even doorspitten \o/