Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Download de demo zou ik zeggen. Maar ik kan het je zo ook wel vertellen hoor;) Als je aangesloten bent op Xbox Live Gold, kom je automatisch in een soort van server terecht met andere mensen. Je hebt een supergrote wereld waarin je rond kan rijden en daar rijden ook andere mensen rond. Je ziet er maar een paar tegelijk, anders heb je dikke lagg haha. Onderweg kom je races tegen die je tegen gecomputergestuurde tegenstanders speelt. Maar er zijn ook genoeg races die je tegen 'echte' mensen kan spelen.

    En die huizen zijn nooit bezet volgens mij, je kan gewoon ieder huis kopen dat je wilt(als je daar het geld voor hebt:9 )

    P.S. Als je niet op Xbox Live Gold aangesloten bent, zie je alleen maar computer gestuurde tegenstanders rondrijden.
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Woha!

    Ik heb alle wegen ontdekt!! :) :) Levert me die supermooie villa op!!

    Eindelijk! Hier ben ik zoals sommige wel weten al een paar dagen mee bezig!! :)

    Nu 5000(zit op 3500) miles rijden, maar dat kan ook door races te gaan winnen!
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Net de Ferrari 250 GTO gekocht kostte me 5.000.000 dollar maar ben er wel blij mee echt een superbak is trouwens ook de duurste auto in t spel .. Maar geld heb ik toch teveeel na aankoop had ik nog 15.000.000 over :+ Heb echt tevaak 180MPH Downtown gedaan

    FF iets anders las op het Atari Forum dit:
    En DIT van een ATARI Admin op hun Forum \o/ TDU 2 officieel bevestigd
    Bron: http://forums.eu.atari.com/showpost.php?p=1042850&postcount=33
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    F40 OMFG :) ik wil die!!! :p
     
  5. BogaddE

    BogaddE Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey MS Wheel support, dat is goed nieuws! Dat was eigenlijk het enige wat me van het kopen van Test Drive heeft afgehouden.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Congratz Demon!

    Ik ben nu op 65%, straks verder met spelen, nu gaat school even voor :p.
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    In the 3. Updates are contained the following things:

    - the ms Wheel drive is now supported
    - the hard core mode, costs 160 Microsoft POINTS and becomes for players with 450 Gamescorepunkten
    (rank "master") available its
    - further ones of nose are repaired

    ik vind dit ook wel goed nieuws! Met nog meer GP om te verzamelen en nog 1 rank hoger kunnen komen!!!! :)

    Laatste snap ik niet : further ones of nose are repaired???
     
  8. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeee Deeltje 2 :D
    ook die ga ik kopen!!
    Wanneer komt die carpack??
    Is er zeker 1tje die ik wil hebben!
     
  9. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah speed challenges allemaal gehaald dikke shelby concept car gehad
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ja, maar wel jammer dat je daar dus dik voor moet betalen om het naar je gevoel compleet uit te kunnen spelen. Dat is iets wat ze nooit mogen doen, betaalde add-ons uitgeven om de game uit te kunnen spelen.
     
  11. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Nee, nee

    Het spel kun je gewoon uitspelen, maar voor diegene die al op champion zitten, alle race's gedaan hebben, is het natuurlijk erg leuk dat er een hoger/moeilijker niveau bijkomt. Een extra uitdaging, dus ik vind dat dit zeker mogelijk moet zijn. Alhoewel gewoon nieuwe tracks/challenges ook voldoende waren geweest!

    En microsoft heeft in zijn nieuwe regels duidelijk gesteld dat een spel minimaal 1000 GP moet bevatten én dat via add-on extra GP mogen worden uitgedeeld(max dacht ik 250)
     
  12. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad je denk dat je klaar bent voor een bepaald bedrag en dan komen er opeens betaalde carpacks uit die je eigenlijk wel wil maar er niet voor wil betalen aangezien het hele spel al duur genoeg is
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    FF beter lezen want er staat: Like we straight experiencing is that 3. DLP and the 3. Update at the end of of February on the XboxLive market place to be published. Dus dan komt de Carpack eind Feb.
     
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Hey sinnerz trouwens goed gedaan man! Zag dat je alle challenges(time/race en speed) hebt behaald! Je kunt nog een hoop aanschaf(car + huis) achievements halen zag ik.. maar je moet t natuurlijk zelf weten! Ziet je TDU-score er gewoon veel dikker uit... schat dat je makkelijk rond de 810GP zou moeten kunnen komen
     
  15. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe word je een champion?

    even een tip: als je snel veel geld wil, moet je een speed race doen waar je 15000 euro voor krijgt. die ligt ergens in het zuidoosten van hawaii. genaamd 170mph in heavy traffic. Het is wel saai maar je verdiend snel heel veel. Als je hem doet begin je op de linker weghelft je moet dan naar de rechter rijden want dan is ie makkelijker.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Door 450 Gamerscorepunten te behalen. Dit is een handige site met achievements guides voor allerlei spellen, deze die ik nu post is natuurlijk voor TDU:

    http://www.xbox360achievements.org/home/showguide.php?type=Retail&gameID=103


    Ik ben zelf nu op 65% en ik moet nog maar een paar races/time challenges etc voor die achievements. Ik heb nu volgens mij 655G en als ik hem uitspeel zou ik uitkomen op 815G zonder Live. Maar die ga ik deze week nog halen.
     
  17. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    voor champion te zijn moet je 450 gamerpoints hebben verdient in test drive.
    en die race voor 15000 stelt niet zo veel meer voor als je champion bent want dan is er een soortgelijke race voor bv 70000

    ho zie dat iemand me voor was.
    ik heb er nu 535 voor test drive en 1420 totaal
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Maserati Day met een (noodgedwongen) op level 3 getunede Spyder gedaan. Had totaal geen zin om een MC12 te kopen, en huren kost ook veel. De MC12 rijdt wel heel spectaculair, maar minder scherp dan de Spyder. Ze vergeten op dat Challanging Time races lijstje wel de Fatal At-Track Tion... Die zit in het westen, en is minstens even moeilijk als de Maserati Day. Heb die race ook met dezelfde Maserati Spyder gedaan, want hij mocht alleen met een D-Classer.:)

    Gefeliciteerd! Vind het zelf eigenlijk wel meevallen met de geluidsveranderingen als je tuned.:b:

    Tuurlijk is dat laatste mogelijk, toen ik mijn 360 kocht met TDU had ik niet genoeg geld om een harddisk erbij te kopen, toen kocht ik een memory card.:)


    P.S.: Ik had eerst eigenlijk geen oog voor de Audi A6 4.2, maar toen ik er een proefritje mee maakte, stond ik er versteld van hoe relaxed die auto cruised! Heb er een gekocht, en het is gewoon een fantastische auto om ontspannen lange afstanden mee te rijden.:thumbs:




    En iets anders: Vind Burnout Revenge vreemd genoeg op de 360 leuker dan op de oude Xbox, terwijl ze behalve iets mooiere graphics en een nieuwe auto (beide 360) niets verschillen.:)
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Kzit er ook aan te denken om het spel te kopen, maar is het nou echt zo goed? Is het beter als PGR3, net zo goed, of net ff iets minder? En is het motorrijden verbeterd want met de demo was het wel effe kut rijden.
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dank je! jij ook met alle wegen geunlocked! Ben er nu ook mee bezig, maar wat een pokkewerk zeg. :{
    Ik ga voor de 1000, zal denk ik nog wel een paar dagen duren denk ik.


    Je moet er van houden, ik vind het geweldig. Vooral het vrij rond kunnen rijden, mee rijden met het verkeer, snel inhalen vind ik echt geweldig! Ik zou eens wat reviews lezen, en reacties van anderen afwachten. Ik denk niet dat dit een miskoop is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina