Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik hem ergens voor 30 euri tegenkom istie van mij :D

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik meen dat hij bij de mediamarkt iets van rond de 30 euro kost.

3. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *voelt zich aangesproken 8) \o/

Maar ik vind dat die auto wel iets te makkelijk te besturen is. Ben er niet dol op.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha, zal ik me dan ook maar aangesproken voelen? :9

Mij maakt het eigenlijk allemaal niet uit in wat voor auto je rijdt. Een rondje rijden en je hebt de besturing al in je vingers. De RUF rijdt best lekker maar de CLK vind ik ook één van de favo's uit de A, alleen word deze alleen niet zovaak gebruikt :mad:. De Koeniggs CCR is natuurlijk FTW! Die auto is perfect (L)

5. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    als je een goede vriend heb (Racing4holland) die het bagger vind, dan kan je PGR3 gratis krijgen. Maar wat als ik het ook bagger vind?

6. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb heeft hij het over de Ruf uit de D-klasse :+

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Owja, maar dat is een balle bak :9. Hij stuurt wel zo ongelofelijk snel, niet normaal. Je moet daar wel eerst aan wennen, doe mij maar de Sagaris uit die klasse...

8. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Jongens,

Ik heb eindelijk PGR3 op de kop weten te tikken :thumbs: Tweedehands voor 20 euro, omdat de classic nog steeds niet binnen was :mad: Maar goed, ik heb nu 90% in platinum gehaald en de rest op gold. Ik vind alleen wel vervelend dat ik soms platina net niet kan halen, maar gold dan echt TE makkelijk haal. mja niets aan te doen. Ik vroeg me ook af waar je kunt zien hoeveel Kudos je hebt verdient, want ik wil die RUF Concept ook wel eens uitproberen. Zou ik misschien een aantal gamertags mogen toevoegen voor meer fun en fair races :)

Mijn GT: iTz I BeReTTa

Ik ben vaak 's avonds online :b:

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Gold is ook makkelijk, en met platina moet je net de juiste auto er voor hebben waardoor het sommige challanges ook te makkelijk wordt. Aantal kudos staat bij: Hoofdmenu *3de dingetje 8)* en dan General Statics, daar staat het wel bij.

*add me maar ^^

10. JeePee

JeePee Guest

Voeg me maar toe: DRC JeePee

11. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ok voeg me maar toe ... moet zelf nog best veel op platina halen maar dat boeit niet :9 haat die cone challenges

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, nu zie ik het ook.8) Moet ik dan die 475000 kudos in één race krijgen, of gewoon in totaal?:)

13. JeePee

JeePee Guest

In totaal.

14. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt gasten, volgende keer dat ik online ben zal ik proberen te onthouden om jullie toe te voegen :9 Tot dan _0/

15. JeePee

JeePee Guest

Dat kan ook via de PC. Links van de berichten zie je onze gegevens staan, waaronder onze gamertag... klik daar maar eens op ;)

16. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Heej gasten, ben ik weer :b:

Ik heb het spel nu uitgespeeld, heb al de 23 trophies. Het probleem is alleen dat ik niet alles in platina heb. Ik heb 18 platina en 5 gold trophies. mja die Gold trophies zijn dan 3 platinum awards en 1 gold ofso, en dat is dan altijd cone challenge.

Kijk, ik kan egt niet slecht rijden, alleen ik vind die cone challenge gewoon lastig om helemaal perfect te doen. Misschien hebben jullie tips? Ik had laatst de cone challenge perfect gereden en toen had ik 15780 ofso en ik moest 16000 Kudos hebben, dan baal je echt. Tussen gold en platina zit egt teveel, voor platina 16000 en gold 4000? kom op man, moet dan wat tussen zitten, want ik kom net niet aan die 16000, maar ben wel 3 keer btr dan goud. :mad:

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Mijn PGR3 Cone Challange 1
    Cone Challange 2
    Cone Challange 3 (Goud)

Je kan wel zien in de eerste 2 filmpjes dat ik niet echt wist hoe je moest rijden omdat het al naar een paar keer lukte 8). PGR3 is easy, PGR2 is pro

18. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zag er goed uit man, alleen in het eerste filmpje, daar remde je paar keer op het eind, wrom? Of was dat handrem en dus slippen? Ik vroeg me dus ook af of jullie handrem gebruikten of gwn rem? want ik gebruik aleen linkertrigger. Ik zit ook altijd in de auto, want dan heb ik veel meer control over de auto.

19. JeePee

JeePee Guest

Handrem natuurlijk, want dan krijg je ee E-brake slide die weer voor extra kudo's zorgt.

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Camera moet je natuurlijk helemaal zelf weten, ik speel het liefst ook met bumper-view. Remmen doe je met de A knop, iig daar slip je keihard mee, gewoon een kant op sturen en huppa. Snelle bochten neem ik wel gewoon met linkertricker als ik niet goed uitkom.

Waarom ik op het einde rem? Je bouwt steeds meer combo's op, dus op het einde van je lap krijg je wel 30x het bedrag voor slippen, de score loopt steeds meer op. Tip: Slip dus veel

Auto's die je kan nemen voor de Cone Challange is: TVR Sagaris, Ultima GT
    Maar dit is natuurlijk puur mening, ik speel liever met slome auto's dan met snelle.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina