Deeltje 3 alweer!!\o/ Werd tijd, maar als ik zelf een nieuwe thread maak krijg ik echt pijnlijke vingers... Zooo lang.:{
Heb nu ook de MILLIONAIRS CHALLENGE GEHAALD () het was echt fokking moeilijk maar het lukte toch. Hier een verslag:
Vanochtend had ik eens zin om de Millionairs Challenge te doen. Omdat ik zelf geen A-Klasser had huurde ik er een vlakbij de Lexus dealer. Ik dacht dat de Mercedes SLR McLaren wel geschikt was, dus die huurde ik. Ik ging naar de Millionairs Challenge, en begon. Het begin ging perfect, paar keer achtervolgt met max. anderhalf schildje:{. Maar, toen ik voorbij het noordelijkste puntje van het eiland was, ging het mis. Ik werd weer achtervolgt, ik dacht "gewoon effe die h**ren kwijtraken" maar mijn heatlevel ging steeds omhoog en uiteindelijk werd ik door een 3 schildjes roadblock gebust. Kwaad zette ik mijn Xbox uit, en ging effe nadenken. Tenslotte probeerde ik het weer nog een keer, ditmaal met een gehuurde Ferrari Enzo. Dat ging veel beter, aantal keer achtervolgt, maar in het zuiden van het eiland werd ik busted. Uit stress betaalde ik de boete, maar ik kon na het betalen gewoon verder racen!! Dat wist ik niet! Ik ging verder, nog een keer busted geweest, maar uiteindelijk kwam ik met 3 minuten over over de finish!\o/\o/\o/ Het was fantastisch.
Van het geld ruilde ik mijn huis tegen een ander huis, de Puninoni Village met een 6 car garage, in het midden van het eiland, in Milliani. Al mijn auto's zijn nu:
Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)
RUF Rt12 (Zilvergrijs, standaard Rt12 wielen, zwart/beige/groen interieur)
RUF RGT (Speed Yellow, standaard RGT wielen, zwart/geel interieur)
Shelby GT500 'Elanor' (Zilvergrijs/zwart, standaard wielen, zwart interieur)
Lambo Gallardo SE (Zwart, standaard donkergrijs wielen, rood interieur)
Koenigsegg CCR (Oranje, magnesium CCR wielen, oranje/blauw interieur)
Allemaal niet getuned (ofcourse...)
:b:
Laatst bewerkt: 24 feb 2007