1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hou jij meer van realisme? Dan is deze leuker voor jou ;). 231 Auto's die je flink uitgrebreid kan afstellen, vering hoger lager, gear ration veranderen, remkrecht verdelingen etc. Ook kun je een groot aantal auto's tunen van buiten en van binnen, dus spoilers erop, andere velgen eronder, andere motorkap, nieuw motorblok, betere banden en ga zo maar door. Ook kun je je auto van buiten naar smaak nog aanpasse met stickers die je naar eigen smaak kan uitrekken, draaien vervormen om zo de mooiste creacties te krijgen ;). (Kijk maar naar Schorpsion's creaties, vooral gemaakt met losse vormpjes, dus driehoeken, vierkanten, circkels etc).
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    WTF :mad: Heb net de update gedaan (360) en nu zijn mn profiles gedamaged en kan ik ze niet meer gebruiken :mad: Weeeer opnieuw beginnen, stelletje amateurs :'-(
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei dit is het spel dat mn eerste Xbox heeft gekilled, moest dus ook weer helemaal opnieuw beginnen. Laatste ronde en laatste bocht van de Atlanta track als ik me niet vergis. :eek:
    Maar blijft een goed spel, alleen zit nu rond level 26-28 ofzo en heb weinig zin momenteel om verder te gaan.
    Op een gegeven moment heb je namelijk al een garage vol prachtige superbolides, zie dus weinig reden nog verder te gaan. ;)
    Speel nog wel eens arcade of gewoon testrijden op de Nurburgring (of hoe het ook heet). :)
     
  4. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, is het al mogelijk om Forza met de vga kabel op de 360 te spelen? Ik heb ergens op een ander forum gelezen dat de amerikanen met de ntsc versie dit wel kunnen dus ik dacht ff checken bij de kenners.
    Want dan ga ik ff kijken of ik het spel nog weer kan scoren op X-bazar.
    Alvast bedankt voor de info*)
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je de resolutie vd 360 instelt op 640x480 schijnt het te werken :)
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad wat hierboven staat :) Heb er zelf geen enkele problemen mee, werkt perfect!
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    @ schorspion: mooi auto's hoor :thumbs: als niemand er wat van zegt doe ik het wel. petje af
     
  8. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, dan ga ik es ff rondkijken voor het spel. Heb weer zin in een goede racegame.
     
  9. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt maak je zelf ook een auto voor de forza car of the month competitie?
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel nu ook een dag. Het gaat wel vrij snel na 2 uur heb je al 3 auto's en zit je al in level 4. Maja... Hoe spiegel je de stickers eigenlijk? Wel leuk spel overigens. Wel jammer dat ik met de normale xbox controller moet spelen. Live doet het niet op mijn xbox..

    Edit wat is trouwens het verschil tussen europa amerika en azie alleen de auto's of krijg je totaal andere banen etc?
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  11. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    De banen zijn het zelfde alleen je krijgt andere auto's als je level up gaat. verder zijn de auto's uit je regio goedkoper en die buiten je regio duurder. het maakt dus in principe niet zo veel uit.
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    neen, ik houd niet zo van Forza en heb wel es geprobeerd wat in elkaar te zetten wat er wel redelijk uitzag, maar het kost veel tijd en ik heb daar eigenlijk geen zin in.
     
  13. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0


    Als je bedoelt de sticers van de left side spiegelen op de right side, dan moet je de right side selecteren, daarna op y drukken. Dan krijg je een aantal opties waarvan een als ik me niet vergis is copy all layers from left side.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  14. Xearo

    Xearo Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel pas sinds, speel het ook online.
    Maar met mijn career ben ik nog niet ver.

    Is er een mogelijkheid dat ik mee kan komen met de anderen, want hun autos zijn sneller getuned. Ik heb dus geen eigen snelle autos en credits om deze te tunen.

    Heb de cheats geprobeerd, werkt op zich wel. Maar dan zit ik met zo'n domme username te kijken.

    Is daar een oplossing voor?
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, zit de laatste tijd weer volop te spelen. Ben eindelijk weer lvl50 en ik heb weer wat leuke auto's verzameld en getuned.

    Heb er zelfs weer wat geverfd, van een paar wat screens (sorry als het laden vd pagina misschien wat lang duurde :D) En nee, er zit geen Repsol stikker in het spel dus dat nam alleen al 40 layers in beslag...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  16. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi gedaan! vooral die porsche vind ik gaaf. je zou mee moeten doen met de forza car of the month.
     
  17. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er vet uit inderdaad.
    Ben zelf ook forza weer aan het spelen, blijft toch een goed spel:thumbs:
     
  18. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    zo mooie geverfde auto's heb ik nog nooit gezien, petje af kerel

    :thumbs: :thumbs:
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks :) En als er een bruikbare auto in de comp komt wil ik mss wel eentje painten.
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm is hier nog iemand die dit spel heeft en mij online een handje kan helpen? Ik was nl. heel enthousiast begonnen aan een Sony-Ericsson Ferari 355 maar nu heb ik hem met mn domme kop op de 355 GTS gedaan ipv de Challenge |:-

    Nu wil ik hem paintglitchen zodat ik niet 200 layers op hoef te schrijven en opnieuw hoef te maken. Alles dat je hoeft te doen is even een online lobby maken in carreer mode (A klasse) zodat ik je kan joinen. Dan komen alle layers op de goede auto :D Als iemand mij een handje wil helpen hoor ik het graag!
     

Deel Deze Pagina