Dat ding wordt gewoon waarschijnlijk rond de nieuwe update gereleased.. en mijn kontje dat dit dingetje 15 euro gaat kosten..waarschijnlijk gewoon 40 euro, maar jah, zo groot is ie niet dus ik denk dat ie gewoon 20 euro wordt, net zoals een Wireless headset.
Ik zou em niet eens kunen aansluiten op mijn controller, die aansluiting zit vol met gips/plamuur Ik koop wel een USB toetsenbord, zo goedkoop en crappy mogelijk. *zoekt
Alleen klopt de headset aansluiting op het toetsen bord niet.. Aansluiting headset toetsenbord: Oorspronkelijk headset aansluiting: vaag?..
is het nou eigenlijk alleen het toetsenbordje wat gereleased wordt en wat je dan in de headsetaansluiting moet doen of een controller met een toetsenbord eraan?
Klopt, daar zat ik ook al na te kijken. Of het kan zijn dat de plaatjes van de toetsenbordjes nog prototypes ofzo zijn. Of het is zo dat Microsoft weer een nieuwe headset uitgeeft die je alleen op dat toetsenbordje aan kan sluiten.
Nee, een gratis pocketkabouter Maar die toetsjes zijn prima grootte hoor. Ken je die SPV/MDA/HTC telefoons met die uitschuif toetsenbordjes? Die zijn nog een slagje kleiner en die tikken al prima.
Ik vind hem er niet zo mooi uit zien... Beetje groot lomp ding :{ En het ergste: als ik die controller in me handen zit dan steken mijn pink én ringvinger aan de binnenkant weer omhoog, waar dus het toetsenbord zal zitten 8-) Hoop dat microsoft niet dat ding even dik maakt als de controller zelf, want dan kunnen me vingers nergens meer zitten
khou het gewoon bij mijn usb toetsenbordje, misschien nog een draadloze ("Pap, wil je mijn goedkope toetsenbord met draad ruilen tegen het draadloze toetsenbord beneden?"). veel makkelijker. kvind het er ook niet uitzien eigenlijk
ik had het al eerder genoemt dan jouw maar niemand had het schijnbaar gelezen, hehe :b: Dit zei ik dus eerst de uiteindelijke versie afwachten.. :{
Er word dus een speciale headset meegeleverd met het toetsenbord (ja weer een andere headset ) Foto's toetsenbord:
Leuke pics man! Ziet er netjes uit. Ik denk dat je met die groene en rode knoppen heel snel in en uit het chatscherm kan komen oid., zodat je het snel in het scherm kan roepen en weer weg kan doen. Je ziet ook zoiets in op het beeld.
En je hoeft geen complete controller erbij te kopen. Verwacht dat de prijskaartje maximaal € 20 zal zijn , meer wil ik er ook niet voor betalen.