Ik vind die wel mooi, maar ze kunnen idd wel wat meer hun best doen met die randjes ook zwart te maken. btw: Wat zit er onder je Xbox 360? Ik zie zo'n ding vaak, maar nooit echt geweten wat het precies is...
Nice Letal ... Ik wacht met smart op mijn nieuwe aanwinst ... kan ik weer een paar faceplates weg doen Post ook een je X05 faceplate en de andere bijzonderen
Binnenkort komt m'n speciale website online waar iedereen de gehele collectie kan bekijken (bijna 40 exclusieve Faceplates nu). Even een kleine greep uit de collectie: X05 Amsterdam GoW Emergence Day 2006 Gow Emergence Day 2006 [E3] Launch Team 2005 & Zero Hour Blue Dragon Toy2r Qee Limited Edition
Hoe kom je eraan? Weet dat je altijd heel geheimzinnig enzo erover doet maar dat was al een paar jaar terug toen je CD-WOW had ontdekt en niemand wou vertellen hoe je goedkoop aan spellen kon komen Oftewel hoe kom je eraan?
Dat van CD-WOW kan niet van mij komen, want daar heb ik nooit wat gekocht. Kocht m'n games altijd via Nederlandse webshops of via Playasia.com. Maar goed, de DoAX 2 Faceplate heb ik overgekocht van een Faceplate-verzamelaar die ik al een tijdje ken. Gewoon via-via dus, maar ik weet zeker dat ze ook wel via het web te vinden zijn. Als je er perse eentje wilt, kan ik het wel vragen. Goedkoop is het niet!
Haha, dit is nog niks vergeleken met de complete collectie. *) P.S. Lastig he Faradodo, m'n naam goed spellen?
wat versta je onder niet goedkoop? Erg duur of normaal duur? Dacht egt dat jij dat was van CD-WOW maja dus nie
Oeps ik bedoelde natuurlijk Lethal AK47 .. dat krijg je als je net een FAQ hebt geschreven en even geen lettertjes meer kan zien
^%^&%%$^%. *uhum* het besef dat het maar een stukkie plastic is heb ik nog steeds dus laat maar Ben wel tevreden met mijn pgr3 face, alleen jammer dat die DOAX zo duur is dat wel...
Ja, ik weet het. Maar het was alleen in Japan te krijgen in een zeer kleine oplage en je ziet ze steeds minder vaak, dus dan gaat de prijs omhoog. Wat ook meespeelt is het 10-jarig bestaan van DoA wat ook op de verpakking van de Faceplate is vermeld. Zeer unieke uitgave dus! *)
Mooie collectie Lethal ^^ oy2r Qee Limited Edition is een dope .... Ik heb trouwens nog een faceplate liggen die u niet heeft . Niet dattie te koop is (alleen de gehele PGR3 LE xbox360 64/100). Zie dit een hele mooie zwarte faceplate zijn.
De PGR3 Faceplate heb ik zelf ook en die console is wel vet, maar veel bijzonders vind ik het niet. Zwart met het PGR3-logo, that's it. Uniek vind ik 'm wel. :b: Vet hè? Komt helemaal uit Hong Kong!