Hij is echt supervet. Meteen uit de verpakking glimt hij al helemaal, en trekt meteen stof aan als een magneet.
Er zit een hele dikke handleiding bij, maar het zijn totaal ook 7 talen ofzo, ik heb alles in het Engels gedaan en was totaal 35 pagina´s of zelfs minder.
Je kan de TV makkelijk op de standaard zetten, al kan ik de schroeven er echt niet in schroeven, het lijkt wel alsof het óf verkeerde schroeven óf verkeerde gaatjes zijn, maar het staat zeker stevig genoeg zo.
Hij programmeert automatisch alle zenders, en met een bepaald switch-systeem kan je de zenders verwisselen. Zo had ik bv RTL7 op 6, en SBS6 op 7. Je kiest dan RTL7, zet een plekje omlaag, en de zenders zijn omgewisseld. Voor de rest kon ik geen vervang-functie vinden, alleen een verwissel-functie.
De analoge TV is hier boven (zou niet weten hoe ver van het kastje vandaan) te doen, het is niet super, maar het ligt ook aan de afstand en aan de zender. Comedy Central/Nickelodean ben ik nu aan het kijken, en vanaf mijn bed zo'n 3,5 meter verder is het echt supermooi qua grootte, en de kwaliteit lijkt dan ook veel beter.
Er zit een hele mooie Picture-in-Picture functie in, die mijn gewoonte van 360 en TV tegelijkertijd aan zal verwijderen, want dat kan nu tegelijk! Je kan gamen met een klein TV-stukje in één van de 4 hoeken, heb nog niet gezien of je zelf kunt bepalen of het iets meer naar links moet bv.
Een probleempje dat ik nu nog heb is dat VGA raar genoeg niet werkt. Er staat gewoon Mode nog Supported, moet nog even naar een oplossing kijken. Ik heb hem op 720p gezet, en via component werkt het perfect, ziet er echt FOKKIN' geweldig uit, en kan nu al niet meer zonder deze grootte.
Ik ga zo nog een WMV-HD film kijken (wss Ghost Rider), en het eerste stukje zag er al geweldig uit. Een missende functie in Media Center (Vista, 2005 geen er varing mee) is de functie om TV te kijken via je 360 en dan ook daadwerkelijk op te nemen naar je PC, omdat je hier raar genoeg een tv-kaart in je PC moet hebben, terwijl ik gewoon een analoge COAX-kabel in de TV heb zitten.
Máár, waarschijnlijk is dat onmogelijk door een reden die mij onbekend is.
Ehh, tjah, de afstandsbediening is ook goed, werkt vanaf 3,5 nog (verste afstand die ik kon meten), maar is waarschijnlijk nog beter met goede batterijen.
Een nadeel van het TV-kijken is dat je niet bv zender 12 kan selecteren door gewoon 1 en 2 achter elkaar in te drukken, want hij 'merkt' dan gewoon alleen de 2 op, en dan zit je op Ned. 2.
Je moet hiervoor een speciale -/-- knop gebruiken, en die 2x indrukken, waarna hij 2 nummers 'merkt'.
Voor de rest zou ik niet weten wat ik nog kan vertellen, grafisch is het gewoon superperfect, en geluid kan uiteraard beter met een 5.1 setje, maar daar moet ik eerst weer kabels voor kopen.