1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted: Drake's Fortune

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 31 okt 2007.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook volle bak bezig met uncharted. Zeer mooi spel. Juist paar foto's getrokken :).
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er sfeervol en super gelikt uit hoor.
     
  3. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen HD, toch?
     
  4. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    hell jawel, alleen een crap camera gok ik.
     
  5. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dit spel ook aangeschaft en ben er inmiddels alweer doorheen. Heb er ongeveer 9 uurtjes overgedaan op hard.

    Dit spel is echt schitterend, het begint al als je naar boven moeten klimmen om op die duikboot te komen. Prachtig uitzicht over de jungle. Het verhaal is goed uitgewerkt alleen vond ik de plottwist persoonlijk een beetje jammer.
     
  6. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik idd ook en begon me tegen het einde aan steeds meer te ergeren aan de combat. Niet dat het slecht is, maar ik vind het irritant om eerst zeven vijanden af te maken, denken dat het wel voorbij is, waarna er nog eens zeven het beeld in komen stormen. Vaak leg je hierbij het loodje en kun je het hele gevecht weer van voor af aan beginnen. En zoals ik al eerder zij: hoe kan het dat Nathan Drake zoveel moet klimmen en klauteren als er kennelijk toch een snellere route die de vijanden gebruiken? Verder heb ik de ontwikkelaar allerlei nare ziektes toegewenst tijdens de laatste gevechten op de boot.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar dacht ik meteen aan toen ik de foto's zag.

    Deze foto's heb ik net gemaakt met een Nokia N95.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo Uncharted ook uitgespeeld!!

    Het gene waar ik bang voor was is helaas wel uitgekomen, teveel schieten/te weinig exploren maar evengoed een prachtige game!
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mochten er mensen zijn die de game weg willen doen dan hou ik me warm aanbevolen. :)
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    heb hem nu ook ................

    60 dollars + 8,5 % tax

    1 woord GRUWELIJK ............. helemaal met DTS geluid gewoon GENIETEN !
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb 'm nu ook. Jammer dat ik zaterdag pas m'n PS3 krijg tho. ;)
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch een ietswat jammere game, vind het tof, maar het gaat nergens over, je komt in een 600 jaar nooit bezochte tempels staan er weer 30 spanjaarden met allemaal guns, en dat x10.

    Te veel schieten, en dat schieten is ook niet echt ''wow''
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik persoonlijk niet mee eens(ookal vind ik het rondzoeken, slingeren,... misschien toffer uiteindelijk dan het schieten). Ik vind het een perfecte combinatie hebben in deze game. Op het moment dat je het schieten beu bent, komt er net weer een stuk met rondzoeken, klimmen, klauteren, slingeren, noem maar op. En dan die vet plotwendingen. Super gewoon! Zit nu op 90 procent, en de sfeer druipt van het scherm dat het niet meer normaal is. Die graphics zijn ook zo fenomenaal. Alleen een heel slecht einde kan de game nog verzieken voor mij. Maar denk niet dat, dat het geval gaat zijn :)
     
  14. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Zowdan, wat een tof spel!

    Dit soort goeie titels kan de PS3 wel gebruiken!

    Het ziet er allemaal zeer strak uit ( Full HD )

    Als je eenmaal met het spel begint blijf je in 1 ruk doorspelen! Erg verslavend!

    Vincent
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Yes! \o/ Kon ook niet anders, de game is zo verschrikkelijk goed en tof.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Eerlijk gezegt heb ik maar een klein stukje van de game zelf gespeeld. Dit was een demo. Maar ik ben echt benieuwd hoe het echte spel is! Is het niet iets te linair?
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vond het niet te lineair, niet storend in ieder geval. Het verhaal, de sfeer, de levels, de actie en de gameplay zijn gewoon zo tof dat je game wilt blijven spelen.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb ook van meerdere reviews gelezen dat het spel een film ervaring geeft. Ik ben benieuwd. Ik ga hem binnenkort maar eens spelen bij een vriend van me..
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, je heb het idee dat je naar een film zit te kijken. Komt mede door goede voiceacting, de animaties en de toffe cutscenes die heel goed overgaan in de game.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Had de demo ook gespeeld en vond het echt heel bruut. Vooral als je onder een waterval stond en er uit kwam, Drakes kleren waren helemaal nat _O_

    Grafisch zag het er waanzinnig uit op een Non HD TV. Denk dat ik ook maar ga sparen voor een 40 GB PS3, blijf een PS'er in mijn hart :+
     

Deel Deze Pagina