1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #01 DOE MEE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SjaccoPopino, 9 jun 2008.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    EN HIJ IS GELAUNCHT!! :)

    Morgenochtend (maandag) om 09.00 uur gaat de challenge officieel van start, en duurt dan 3 dagen, tot donderdagochtend 09.00 uur!

    Onthoud de volgende twee dingen:
    - All scoring is captured each night between 00:00am and 01:00am Pacific Time. (Dit is tussen 09.00 en 10.00 uur!)
    - TO ENSURE YOUR POINTS ARE NOT MISSED, DO NOT EARN ACHIEVEMENTS BETWEEN THE CAPTURE TIME PERIOD of 00:00am and 01:00am PACIFIC TIME (TUSSEN 09.00 EN 10.00 UUR!)

    De voorspelde uitslag volgens Challenge Scout:
    1. Spaulding ST
    2. OpticonNL
    3. Mr Xen0
    4. Ypuh
    5. Atmaxar
    6. DulleNL
    7. Melted Forest
    8. Probydoby
    9. SjaccoPopino
    10. Nukeshell NL

    De challenge is hier te volgen!

    Als het goed is, zijn er ook punten met deze challenge te verdienen (op 360voice)! Mij lijkt het sowieso ook een leuk idee om hier punten aan te verbinden, zodat er een XboxWorld leaderboard kan worden gemaakt!
    Puntentelling zou dan als volgt te werk gaan:
    The winner of any challenge will get a score based on the number of people in the challenge and the duration. Their overall challenge score is a total of their score over all challenges. Second and third place also receive a percentage of the score.

    How is the score determined?
    Only the number of individuals in a challenge and the duration effect the score. Below is how to determine the number of points that you could win in a challenge.

    First, take the number of folks in the challenge, each person is worth ten points. So if you have 5 people that is 50 points, or 22 that is 220. That creates the base score.

    Duration adds a multiplier to that score, the mulitpliers are below.

    3 day challenge: .5x multiplier
    5 day challenge: 1x multiplier
    7 day challenge: 1x multiplier
    14 day challenge: 2x multiplier
    30 day challenge: 5x multiplier
    60 day challenge: 10x multiplier

    Example of final scoring:

    A 3 day challenge with 5 people: (50 x .5) = 25 points for the winner
    A 7 day challenge with 3 people: (30 x 1) = 30 points for the winner
    A 30 day challenge with 10 people: (100 x 5) = 500 points for the winner
    Depending on the number of people in the challenge, points are also given for second and third place:

    1-4 people: No 2nd and 3rd place points.
    5-9 people: 2nd place wins 25% of the bounty
    10+ people: 2nd place wins 50% of the bounty. 3rd place wins 25% of the bounty


    Hier zou eventueel aan toegevoegd kunnen worden dat iedereen die mee doet sowieso één punt krijgt voor de moeite ;)! Laat maar horen wat jullie ervan vinden!

    Veel succes allemaal :thumbs:!

    EDIT:

    Aan alle deelnemers is een PM verstuurd! Behalve aan Spaulding ST, daar ik zijn forumnaam niet weet?!
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2008
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou lekker dan ik had ook mee willen doen zoals mijn post een paar hierboven.. Hoe krijg je een full accaunt? Ik weet niet zeker ofdat ik dat heb. Ik zie ook nergens de settings enzo staan.
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ey kerel! Sorry, ben in het weekend niet meer online geweest en had in de trein alleen ff gepost dat ik m ging launchen als ik thuis was! Maar wees niet getreurd, er komt zeker weten nog een tweede (en meer) challenge!

    En als het goed is HEB je een full account! Een full account bij 360voice houd in dat je ook op het forum kunt, en dat kun jij, want ik kan zien dat je 4 forum posts hebt ;)! Je had dus alleen maar op de link in de startpost hoeven klikken om mee te doen :confused:! Volgende keer dan maar :thumbs:!
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2008
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Achja ik ben er idd al achter. Heb gelijk even comments enzo aangezet :) Kan iedereen mij in de watch list zetten trouwens dan krijg je ook een badge vanaf 10 geloof ik. Dan doe ik het ook wel terug :b:

    http://www.360voice.com/tag/Gold Rush NL
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat is idd nog iets wat ik iedereen die mee doet wilde vragen!!

    Ik heb iedereen die meedoet aan mijn watchlist toegevoegd! Zou iedereen mij ook aan zijn watchlist willen toevoegen??
    En als iedereen dat bij elkaar doet, heeft iedereen er weer een badge bij :D!!
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2008
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aangezien ik zo een sportieve kerel ben wil ik jullie bij deze toch allemaal succes wensen.

    Moge de beste winnen! (ik natuurlijk, maar als ik dat hardop zou zeggen, zou ik niet meer zo sportief zijn)
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Jij wordt 6de hoor, en ik 9de :+! Wat mij dus de underdogg maakt...en die winnen vaak :D!

    EDIT:

    Ik kijk net ff bij de challenge, en ik zie dat DulleNL al 60 GS punten heeft gehaald! En Ypuh al 110!! Maar dat haal ik vanavond wel ff in :9!
    Iedereen ook de trash talk box gezien daar ;)??
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    60 punten?
    Die heb ik gisteren gehaald. Als ik wist dat die meetelden was ik gewoon doorgegaan.
    Ik was nu speciaal gestopt om punten voor vandaag te sparen. 8)
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ow...geen idee of ze dan tellen?! Challenge is idd pas om 09.00 uur vandaag begonnen! Maar als je naar de pagina van de challenge gaat zie je bij LiveScore bij jou UP60 staan?! Sowieso beetje raar daar...moeten die andere twee kolommen, Starting Score & Daily Captured Score, niet omgedraaid zijn?? Iedereens starting score is 0?! Starting score is toch zeker je GS bij aanvang? Naja...we zien wel hoe het loopt allemaal, is voor mij ook de eerste keer!
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik denk dat je starting score 0 klopt, want het gaat erom zoveel mogelijk GS te halen in 3 dagen, dus zo kan je beter zien hoe snel iedereen verloopt.

    Btw, zal ff iedereen toevoegen aan de watchlist :cool:
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat is de watchlist :p?
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als je naar iemands blog gaat op 360voice, kun je in de linkerkolom klikken op "Watch this Xbox!" Als 10 mensen je watchen krijg je een badge, bij 25 weer een, dan bij 50 en ten slotte bij 100! Ik zou trouwens je comments ff aanzetten op 360voice! Dan kan iemand laten weten dat ie je watch en kun je hem terug watchen!
    Kijk ook ff in dit topic, daar kun je mensen vragen je te watchen!

    Zag trouwens dat Spaulding ST ook bezig is! 80 GS points erbij :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    BOEM! En toen had ik er ff 400 punten bij _O_!! Zo...rest van de avond lkkr tv kijken ofzo, morgen zie ik wel of er iemand bij me in de buurt kan komen }:]!

    EDIT:

    Hehehe...kon het niet laten om na t voetballen toch nog ff de xbox aan te zetten :9! Heb ff Condemned 1 afgestoft...resultaat: weer 140 GS-points erbij :D! Who's comming at me??? NOBODY!! }:]!
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat wordt ff aanpoten dan :+
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hehe had ik maar meegedaan. Heel veel achievements met Skate behaald en ondertussen bijna 1000/1000 met Fight Night Round 3. :)
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat wordt ff flink aanpoten dan voor je dan, je staat nou 430 op me achter :b:!

    Idd jammer dat je niet mee doet! Dan had ik nog een beetje tegenstand gehad :+! Maar niet getreurd, ik beloof dat er een vervolg komt (heb m ook niet voor niks #01 genoemd ;))!!

    Wel ook goede motivatie dit om oude games nog eens af te stoffen! Zoals ik gister bij Condemned heb gedaan! Had voorheen nooit die vogels en metal pieces en tv's verzameld, maar dat heeft me gister toch mooi 140 opgeleverd *)!
    En het is dat ie maar 3 dagen is, maar anders had het zelfs kunnen motiveren om alle vlaggen in Assassin's Creed te gaan zoeken :+!
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben stiekem wel mijn score aan het bijhouden en heb sinds maandag 0900 al meer als 200 gehaald :)
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waarom heb je niet mee gedaan dan joh?! Volgende keer wel doen he :thumbs:!

    \o/ De eerste update en tussenstand is er \o/

    Challenge update - 6/17/2008
    Here is a recap... SjaccoPopino is in the lead by putting up 540 points. All 10 participants combined, they put up a total gain of 910 points. SjaccoPopino added 540, Spaulding ST added 160, DulleNL added 110, Ypuh added 85, and OpticonNL added 15. Just remember, 2 days might sound like a lot of time, but it really isn't. The excitement continues tomorrow!

    Tussenstand
    1. SjaccoPopino +540
    2. Spaulding ST +160
    3. DulleNL +110
    4. Ypuh +85
    5. OpticonNL +15

    :thumbs: Kijk ook hier voor de update, tussenstand en grafiek :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Uh bedoelde 2000+ ipv 200 ;)
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    LOL! Dan had je flinke voorsprong gehad kerel! En ik serieuze tegenstand :9! Misschien maar goed dan dat je nou niet mee doet ;)!
     

Deel Deze Pagina