Burnout Paradise [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PePzi NL, 12 mrt 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kleine bump. Want hoe kan je bijhouden welke events je al hebt gehad?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wordt ie op de map niet gewoon afgevinkt?
    Ik meen gisteren iig een event te hebben gezien met een vinkje erin.

Mijn vraag: hoe haal ik deze achievement?
    Ik ben nu wat aan het rondkijken op die site, maar ik zie niks speciaals? O-)

3. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    als je een bepaald event hebt gehad dan krijgt deze een vinkje, dit is zowel op de map te zien als wanneer je op het kruispunt staat

edit:// dit gaat dus per license... als je een nieuw license hebt gehaald zijn alle vinkjes weer weg

4. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ dulle
    die krijg je online gewoon tegen gasten aanrijden, 't is z'n doorgeef ding ik kreeg em ook online.
    gewoon mazzel hebben

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Mazzel? Ik denk dat vrijwel iedereen deze achievement heeft. Dus gewoon een online takedown en je hebt het 99% zeker.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kijk dat verklaart waarom ik dat nergens (meer) uit op kon maken. Tnx! _O_

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij zal dit wel al eerder geroepen zijn, maar wat is het tijdens een race toch lastig te navigeren zonder een pijl oid. die je duidelijk de weg wijst.
    De helft van de tijd zit ik op mijn map te kijken waar de volgende afslag is.

Ik weiger dan ook online te gaan totdat ik de weg een beetje uit mijn hoofd ken.
    Dan zet ik mezelf tenminste niet zó erg voor schut. :+

8. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    Lol same here!

alleen dan moet wel eerst die motor update uitkomen want eerder weiger ik de game verder te spelen :p

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hoe willen ze trouwens motoren toevoegen zonder personages? Dat gaat er wel heel erg lame uitzien :9

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dacht gisteravond even samen met jou de stad te verkennen.. ga je gewoon niet op mijn invite in 8)

Je weet dat je sommige achievements met zijn 2-en moet halen he? Vanavond nog maar een poging dan? O-)

Het spel gaat trouwens echt snel, eigenlijk te snel. Shortcuts zitten er vaak echt niet in.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zal niet de eerste (of laatste) keer zijn dat ik een invite heb gemist. :+
    De enige keren dat ik op die pop-up let is als ik een achievement verwacht.

Want ik speel maar heeel zelden met friends online. Ze verwachten dat je een headset hebt, zodat je over koetjes en kalfjes of over tactiek ed. kunt gaan praten.
    Het valt hun dan altijd tegen dat ik geen headset heb. 8)
    Ik heb mensen volgens mij al eerder in dit topic boos zien zijn over medespelers die geen headset hebben/gebruiken (was Gerjan volgens mij :eek:)

Dus voor mij zit het zo: Games als UTIII/CoD4/Halo enz. waarbij je geen comm nodig hebt (deatmatch) speel ik graag online, ook met friends.
    Games waarbij je moet communiceren (Team Deathmatch, Burnout (waar teh f*ck hang je nou weer uit Dulle?) enz.) Laat ik meestal het online gedeelte links liggen.
    Of rechts. Ligt eraan wat me het beste uitkomt.

Is niks persoonlijks hoor Kevf. Ik hou nog steeds van je!

In Burnout: Revenge kon je tenminste nog simpel een lobby induiken om een Road Rage te doen, dat free-roaming vind ik niks voor online racer.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gezellig ouwehoeren tijdens een spel is leuk -_-

Ik vraag wel iemand anders :cry:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je UT III? Kunnen we een potje fraggen (zolang het maar niet in teamverband is :+)

Als ik wil ouwehoeren speel ik een spel juist altijd offline (co-op, of zoals Halo in splitscreen online gaan).
    Iemand uitschelden wat naast je op de bank zit is veel leuker dan iemand die vele kilometers verderop zit, en je inmiddels heeft gemute. 8)

(Gears 2, Fable II enz. zul je me dus ook eigenlijk nooit online zien)

offtopique geblaat ftw }:]

/Mod Idd, gedraag je eens als starmember -_- PM FTW ;)~Kevf

14. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    er komen dus wel personages op de motoren te zitten... alleen wanneer je crasht verdwijnen deze in het niets... om teveel bloed te voorkomen}:]

zo wordt de rating tenminste geen 18+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Excuses, ik kon er even niks aan doen.

Ik zal weer wat meer mijn best doen! :cool:

Criterion Games dates Burnout Bikes...and it's NEXT WEEK!

We're finally able to announce that our latest free downloadable Burnout pack bikes will be out 18th September!!!

It's tough to give specific dates on downloadable content, because we don’t know for certain until the last minute. But hey, we're really excited about bringing bikes to Burnout, so we're going to take a chance and tell you that we're aiming for September 18 – that's this coming Thursday!

If you missed our earlier posts, here's what's coming:
    • Pick from 2 motorcycles featuring male or female characters and start on a whole new progression to earn your Bike License.
    • 38 new against-the-clock race events – Burning Ride and Midnight Ride.
    • A brand new in-game 24 hr day / night cycle that impacts traffic density and available events. (It's fully customisable – you can make it day/night/change the clock speed – it's up to you.)
    • Dynamic weather brings an all-new look to Paradise City
    • And if that's not enough, we've got 70 more Freeburn Challenges too
    Freeburn is Burnout’s uninterrupted drop-in / drop-out online play. It’s a cool collaborative experience, so it's all about hanging out with your friends, messing around in vehicles while racing, pulling tricks and crashing in a massive open world city.

If 350 fun, co-operative challenges aren’t enough to keep you and your friends occupied, the Bike Pack throws a further 70 to the mix. These bike-exclusive challenges are split 50:50 between regular challenges and timed, against-the-clock challenges for those that enjoy a little more intensity.

We've got more detail on bikes in our latest video podcast – Crash TV. You can see it now on iTunes.

Next week, we're talking trophies.

Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  16. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    HELL YEAH _O_

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat ik niet snap is dat het EA en Criterion blijkbaar wel lukt om gratis DLC op LiVE te krijgen maar Epic en Valve niet?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Goed bezig EA!

19. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Epic wel hoor... Gears map pack anyone?

20. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    de 18e september wordt een mooie dag :D met veel burnout paradise!!

Deel Deze Pagina