1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Review en Preview Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 30 dec 2007.

  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... Twijfel toch om deze game te kopen.
    Krijg jeukende handjes na het lezen van deze review... \o/
    maar Is AITD écht zo'n goede game of is dit een review van een fanboy?
    Hoe is de replayvalue (afgezien van de gameplay)?
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben geen fan van AitD an sich, wel van het genre dat helaas uitstervende is. Als je het genre leuk vindt, moet je deze zeker aanschaffen, en binnen het genre is het ook zeker een topper. Jammer van de controls. Replay is er nauwelijks, je kunt nog wat achievements hunten en missies naspelen waarbij je in Central Park kan freeroamen, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Maar goed, dat past ook weer binnen het genre.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Battlefield Bad Company

    Once upon a time...
    Allright! Battlefield. Alleen de naam al doet menig gamers hart overslaan van verlangen. En niet zonder reden. Battlefield is al een lange tijd koning der shooters waarin steeds grenzen verlegd worden. Niet alleen mocht je tanks en buggy's besturen maar ook kon je de lucht onveilig maken met de meest vreemde wapentuig. Aangekomen bij hun nieuwe deel is dit niet anders.

    Jij bent Preston Marlowe een onhandelbare soldaat die gedegradeerd is tot de 222e Army-Bataljon, Compagnie B. B voor 'Bad'. Dit is het uitschot van het leger, het kanonnen-vlees van Amerika, een groep mensen waar totaal geen aandacht ingestopt wordt en onmogelijke missies moeten volbrengen. Jij en 3 andere worden eropuit gestuurd het vijandelijke leger te trotseren met een nieuw scala aan wapens. Maar al gauw krijgen de vier heren een ander doel voor ogen. Ze scheiden zich af van het leger om achter goud aan te gaan die de vijandelijke club 'Acta non verba' blijkbaar in overvloed uitbetaald aan hun "werknemers". Geleidelijk werken onze 4 helden zich steeds verder in de nesten en krijgen ze het vuur van twee kanten op zich af.

    De speler vecht zich door verschillende omgevingen met een grote selectie aan wapens en voertuigen. Dice heeft zich ditmaal meer op de singleplayer gericht dan voorgaande delen. Hoewel het verhaal kort is zijn de levels ongekend groot en de gevechten onafgebroken. Zo vecht je te voet, in tanks, helikopters en boten het einddoel tegemoet. Namelijk een ongelooflijke voorraad aan goud. Dit alles gepaard in een prachtige omgeving waarin de graphics van je HDTV stralen! De ultieme sfeer die elke level meebrengt en de optrekkende rook na een gevecht laten je met open mond kwijlen over je scherm.

    Next Gen schietfestijn!
    Door de steeds betere technologie en de nieuwe engine Frostbite, is het nu mogelijk objecten zoals huizen met de grond gelijk te maken. Battlefield is voor 90% te slopen! Wie wilt dat nu niet? Iets waar een team van 150 man jarenlang aan heeft gewerkt in een paar uur helemaal wegvagen. Zo zijn muren prachtig te bewerken met je grenade-launcher of RPG en staat er na een intensief gevecht weinig nog overeind behalve het kale frame van een ooit zo mooi gebouw. Niet alleen de gebouwen zijn opblaasbaar maar ook de grond waarop je je bevindt is na een paar granaatjes of raketjes veranderd in een krater landschap. En als finishing touch zijn ook de bomen niet bestand tegen zware kogels of bommen. Met deze engine wordt Battlefield naar een compleet nieuw niveau getild waarin je je tactiek aan zult moeten passen aan de omgeving.

    Do you hear that?
    Ook een prettige verbetering is het geluid van Battlefield. Het geluid was altijd al een van de betere dingen van de serie, maar in dit deel overtreffen ze iedere andere game. Zo klinken de geluiden van wapens zo realistisch, dat als je een goede dolby set hebt en een oude buurman, hij gillend naar buiten rent met zijn helm op en schreeuwend naar duitsers roept.
    Geluid moet nu ook afstand overbruggen wat betekend dat vuurgevechten in de verte ook echt in de verte klinkt. Schiet bijvoorbeeld een granaat een paar honderd meter de horizon in en je denkt op het eerste gezicht niets te horen. Maar na een seconde of 2 hoor je een prachtig gerommel in de verte die niets onder doet voor het echte werk.

    Battlefield Bad Company is dus realistisch. Maar voordat alle casual gamers snel afhaken. Er zitten genoeg arcade elementen in die het ook voor de casual gamer aantrekkelijk maakt. Je kunt namelijk erg veel schade opnemen. Dit betekend soms dat je door vijandelijk linies kunt heen rennen en er veel tactisch aspect wegvalt. En doordat je altijd een Health spuit bij je hebt is healen een eitje. Daarnaast zijn spawnpunten erg gemakkelijk. Ga je dood in de singleplayer dan wordt je gewoon een paar meter terug gezet en kun je weer gewoon verder waar je gebleven bent. Dit voorkomt veel frustratie maar helpt niet echt qua speelduur. Theoretisch kun je gewoon niet dood. Levels bevatten geen checkpoints waar je spawned dus kun je als een een-mans-leger door het spel heen banjeren met je teammates op je rug gebonden.

    AI?
    Wat wel frustreert is de erg domme AI. Geen Splintercell acties of Sniperspots in deze game. AI ziet jou voordat jij hun ziet. Dit betekend dat je nooit mensen van achter kunt aanvallen of sneaky sniper kills kunt maken. Je wordt altijd gezien. Al steek je een vinger uit een bosje dan weten ze je nog als bloedhonden neer te halen. Dit zorgt ervoor dat veel tactiek wegvalt en je meestal eindigt met een rambo geweer sproeiend door de golven vijanden.

    Multiplayer!
    En dan komen we aan op het gouden onderdeel van Battlefield BC, letterlijk.
    De multiplayer draait om één gametype: "Goldrush". 2 Teams, aanvallers en verdedigers. De aanvallers moeten Goldcrates (kratten met goud) op te zien blazen door deze te activeren of beschadigen. En de verdedigers moeten dit te zien voorkomen door zoveel mogelijk kills te maken. De basis voor de verdedigers bestaat ditmaal uit verschillende locaties. Vernietig als aanvaller locatie A en de verdedigers worden geforceerd locatie B te gaan verdedigen. De aanvallers krijgen het zojuist veroverde kamp en de daarbij horende resources. Zo word het speelveld steeds verder uitgebreid en gespeeld op steeds veranderende omgevingen. Sprake van teamwork is er eigenlijk maar sporadisch. Door de beperkte chat opties kun je maar met 4 man praten en ben je afgescheiden van de andere 8 teamgenoten. Wel heb je het volledige arsenaal aan wapentuig tot beschikking en kun je verschillende wapens en gadgets vrijspelen doormiddel van rangen omhoog te gaan.

    Met verschillende levels te grootte van een pretpark heb je ontzettend veel opties en tactieken die je kunt gebruiken om je vijand te verslaan. Gevechten zijn hierdoor nooit hetzelfde en maken de multiplayer een unieke ervaring. Dit gepaard met de bijna volledig verwoestbare omgeving en de vele keuzes qua wapens is dit een waar lust voor oog en geest.

    Conclusie
    Battlefield weet de lat van games nog een tikje hoger te leggen en gaat ervandoor met goud als het op vernieuwing aankomt. Op het eerste gezicht is deze game herkenbaar voor Battlefield veteranen, maar na een tijdje spelen merk je dat deze game zich op alle fronten heeft vernieuwd en hierdoor een van de beste Battlefield ervaringen is geworden. Afgezien van de luie AI en connectie problemen, is deze game gewoon dubbel zijn geld waard en een must voor elke liefhebber van shooters, free-roamers en alles daartussen.

    Ik durf deze game dan ook gerust een 9.5 te geven.

    + Super gave wapens
    + Prachtig verwoestbare omgevingen
    + Ongekende online multiplayer
    + Grafisch een parel


    - Domme AI
    - Connectie problemen
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mooie review shortbull. Veel informatie maar toch vermakelijk en lekker te lezen. En vooral niet te lang en goed opgebouwde alinea's.

    Wel ff een vraag want ik heb (ik weet het! Ik moet me gaan schamen) nog nooit langer dan 30 minuten bij een vriend een battlefield game gespeeld. Ben niet zo van de multiplayer.

    Maar je haalt in je review aan dat de AI in singleplayer erg kut is en de singleplayer tevens erg kort is. Dus is het verstandig om de game te kopen, primair voor de singleplayer en af en toe multiplayer? (met vrienden, bier en peuken op de bank)

    Het was misschien beter geweest (het is ten slotte battlefield) om de singleplayer en multiplayer in dit geval apart te beoordelen want die 9.5 slaat volgens mij meer op de online kwaliteit.
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ja online is het grootste gedeelte van deze game. De singleplayer is vermakelijk maar tot korte duur. 90% zal je online doorbrengen.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Omdat we nog steeds niks van Mr Dazlindragon hebben vernomen en dit topic al meer dan een maand aan het infuus ligt heb ik hier een oude review van The chronicles of riddick: escape from butcher bay. Totaal miskende game van de makers van The darkness (starbreeze)


    The Chronicles of Riddick: Esacape from Butcher Bay

    Onbevangen

    Gears of War was voor mij een grote teleurstelling evenals Halo 2 en Forza Motorsport. Waarom vraag je je af? Nou omdat tegenwoordig spellen en films dermate gehypt worden dat niks mijn hooggespannen verwachtingen nog waar kan maken. De uitkomst is een goede game die zich voordoet perfect te zijn en een mijlpaal in de gaming geschiedenis zou moeten zijn. Maar ze laten de hardcore gamers gedesillusioneerd achter. Juist hierom geniet ik van de onverwachte pareltjes als Beyond Good and Evil en Oddworld Strangers Wrath. Ik kan er zonder verwachtingen en onbevangen in stappen. Je raad het al, TCR is zo’n onverwacht pareltje.

    Vin Diesel

    Het spel begint als spierbundel Riddick (oftewel Vin Diesel) in de Best bewaakte gevangenis ter wereld aankomt. Hij is gestationeerd op een planeet genaamd Helios waar het overdag de Sahara is en ’s nachts Siberië. Hier staat Butcher Bay, een plek voor de ergste criminelen, verkrachters, moordenaars en rebellen. Toch is onze held in kwestie niet erg onder de inruk van al het machtsvertoon. Je voornaamste doel: ontsnappen. Eigenlijk is het een soort Prisonbreak meets Alcatraz met een flinke eetlepel Science Fiction.

    Hokjes plaatsen

    Misschien dat je TCR allereerst als shooter typeert. Deed ik ook. Maar Eigenlijk is het een bonte mix van vechten, diplomatie, schieten, sluipen en zoeken naar allerhande items. Een soort van Doom 3, Splinter Cell, Dune en Duke Nukem door elkaar. In het begin van de game heb je niks behalve je vuisten en je grote bek. Hier zul je het dan ook mee moeten doen. Naarmate je een aantal medegevangenen hebt geholpen of hebt afgetuigt leg je je handen eindelijk op een schroevendraaier. En vanuit hier lul en vecht je je een weg de hiërarchische ladder op om uiteindelijk de opperbewaker Abbot (ingesproken door Xzibit) die gevangenen en bewaarders tiranniseert uit de weg te ruimen.Wat ik bedoel te zeggen is dat TCR geen simpele shooter of beat’em up is, het is een mengelmoesje van verschillende genres die perfect in elkaar samenvloeien.

    Sfeer

    Ik blijf in mijn reviews maar hameren op sfeer en hoe belangrijk ik de sfeer in een game vind. Maar Zelda is Zelda niet zonder het typische sfeertje en hetzelfde geld voor halo of Prince of Persia. Het is de sfeer die een game naar mijn idee van een goed naar fantastisch tilt. En de sfeer is fantastisch in TCR. Waar je in het begin van het spel nog gewoon tussen de normale gevangenen zit, en je door ze word aangesproken, bedreigt of het op een akkoordje met ze gooit, zul je later in het spel tegen Armored Guards of aliens vechten. Maar in beide gevallen zit het goed. Geen geforceerd ogende tasjesdieven maar keiharde vuilbekkende schurken die je bloed doen stollen, maar waar je mee moet samenwerken om de bewaarders te slim af te zijn.

    Als een vis in het water

    De besturing in TCR is erg goed, je loopt en springt heel soepel waarbij je even makkelijk een gast zijn nek breekt als dat je acrobatisch vanaf een reling bij een quard in zijn nek springt om vervolgens je schroevendraaier in zijn hoofd te rammen. Verder werkt het vechten met je vuisten ook erg goed waarbij je met de linkertrigger blokt en met de rechter aanvalt. Vooral tijdens de vuist en schroevendraaierconfrontaties zit je op het puntje van je stoel. Helaas zul je dit voornamelijk in het begin van het spel meemaken waarbij later de nadruk meer op allerhande (weliswaar bruut) schietgerei komt te liggen. De wapens zijn erg goed uitgewerkt en als je eenmaal de minigun in handen hebt ga je helemaal loos. Ik wil hierbij wel waarschuwen dat deze game niet geschikt is voor de tere kinderzieltjes onder ons want er word veel gescholden in de game. En als je eenmaal vanuit sluipstand de special moves vakkundig op je vijanden toepast vliegt het bloed je om de oren.

    Humor

    Een van de dingen die ik tegenwoordig mis in games is humor. Waar ik vroeger echt dubbel lach bij games als Grim Fandango heb ik tegenwoordig maar af en toe dat ik nog kan lachen in een game. En dan bedoel ik niet nadat ik iemands darmen met mijn shotgun heb verwijdert of als ik mijn broertje weer eens verneder in Pro Evolution Soccer. Maar echt lachen. Gelukkig zit in de TCR de nodige humor. Van de sigarettenpakjes met opschriften over het gevaar van roken tot het afluisteren van guards en gevangenen. Men neemt zichzelf in de gaming wereld gewoon te serieus en vergeet waar het om gaat: Plezier, vermaak, lol!

    360 materiaal

    Halleluja wat is deze game mooi zeg. Ik heb thuis een xbox 360 staan maar de helft van de games valt in het niet bij de grafische pracht die TCR je voorschotelt. Van de gedetailleerde omgeving tot de karakters. Alles ziet er werkelijk wonderschoon uit. Helaas gaat dit gepaard met wat langere laadtijden maar ik heb me daar persoonlijk niet aan geërgerd. Dit komt mede omdat er na ieder laadscherm geautosaved word waardoor je lekker door kan spelen zonder je druk te maken over savegames. Ook de voiceacting is goed gedaan waardoor gevangenen en bewaarders tot leven komen en je niet naar menthol sigaret rokende B-acteurs hoeft te luisteren.

    Conclusie

    Uit het niets lag opeens The Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay voor mijn neus, en waar ik in het begin sceptisch was (zoals ik altijd geweest ben met filmgames) werd ik meer dan aangenaam verrast. Goed verhaal, uitstekende graphics, realistisch geluid, goede voiceacting, duister gevangenissfeertje en verschillende soorten gameplay allemaal even goed uitgewerkt zorgen ervoor dat ik iedere zichzelf respecterende shooter/prison break/stealth/science fiction/Vin Diesel/Xzibit fan (doorhalen wat niet van toepassing is) die zich niet door een weliswaar te korte maar intense speelduur van 10 uur laat wegjagen deze game van harte kan aanbevelen. Zo, die zin was bijna even lang als de titel van de game.

    Cijfer: 8.7
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    leuke review, ik snap alleen niet hoe een game uit 2004 nu nog uit het niets kan opduiken :D
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Gewoon omdat ik apart van 360 spellen de oude vertrouwde xbox ook nog wel eens afstof om pareltjes als TCOR en beyond good and evil te herspelen in deze komkommertijd wat betreft games.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Hier past hij beter .. was de thread helemaal vergeten :eek:

    [​IMG]
    Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb op gamelifestyle.nl. Om met en goede start te beginnen heb ik besloten om een video review te maken. Maar welke game moet ik dan als eerste gaan reviewen? Als echte Star Wars fan was de keuze al snel gemaakt en belstoot ik Star Wars The Force Unleashed te gaan reviewen.

    Hoe review ik?

    Ik geef geen punten of geef je een advies. Ik speel de game een uur en als ik de game dan nog steeds leuk vind dan is het voor mij de moeite waard om te spelen. Dat betekend dus niet dat het voor jou een leuke game is. Ik ben een casual gamer, dus ik schrik meestal al van een te goede AI. Ik ben al bang van een aantal witte konijnen, dus mijn skills zijn niet benoemenswaardig.

    Ik ben nog niet tevreden met mijn eerste review, maar goed het is een begin en ik had geen zin om de tekst op nieuw in te gaan spreken, want dan verlies je direct de kracht van de review.

    Review: Star Wars: The Force Unleashed
    Release datum: 19 september 2008
    Genre: Action
    Aantal Spelers: 1
    Ontwikkelaar: Lucas Arts
    Uitgever: Activision/Lucas Arts

    [GTUSER]273650[/GTUSER]

    Betere versie (viddler): http://www.viddler.com/explore/FardoNL/videos/11/

    Zou je deze game na 1 uur nog steeds spelen? JA

    Waarom? Ik ben een Star Wars fan. Het gevoel om de vrijheid te hebben om met Force powers te kunnen spelen is gewoon geweldig. De game is niet perfect. Sterker nog het is een ruwe diamant. De camera is af en toe vervelend, maar goed voor de Star Wars Fan is dit een must buy. May the Force be with you!
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Leuk inniatief fardo maar je kan miss wat geanimeerder praten om de mensen hun aandacht erbij te laten houden (kijk bijv hoe zero punctuation in elkaar zit) want je praat soms wat monotoom (met een n of m?? ;) )

    Verder wens ik je er veel succes mee en het heeft imo zeker een goede kans van slagen.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Fardo aan de vidyareviews :+
    Wel geinig, zal 'm vanavond is helemaal lezen!

    @hierboven: het is monotoon met een n, want de toon (klank) is mono (eenduidig) ;).
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dit is mijn preview van Mirror's Edge:

    Mirror’s Edge gaat over het zogeheten Parcour, ook wel Free running genoemd, en verteld het verhaal van Faith, wiens vader en moeder werden vermoord tijdens het protesteren tegen de corrupte politiek in de stad. Faith werd gedwongen om op de straten te leven. Op een dag brak ze in in een kantoor van een man genaamd Mercury, die betrapte haar, maar zag iets in haar en bood haar aan te trainen als een ´runner´. Hij leerde haar moderne vormen van communicatie te vergeten omdat die allemaal zwaar beveiligd en afgetapt werden, in plaats daarvan werd haar geleerd te communiceren als een runner die berichten en voorwerpen vervoeren over de daken van de stad.

    Beeldschoon

    Dat is het eerste wat opvalt aan Mirror´s Edge, dat het er werkelijk beeldschoon uitziet. Het is heel simpel gemaakt, de stad is voornamelijk wit, belangrijke punten zoals richels springkussens of touwen zijn rood, en vijanden zijn verbonden aan blauw, maar ingame ziet het er overweldigend uit en het geeft je werkelijk een heerlijk gevoel als je met acrobatische bewegingen grote sprongen maakt, via muren loopt of over hekken springt.

    Cutscenes

    De filmpjes die het verhaal vertellen in Mirror´s Edge zijn groot en deels in een soort van cartoon stijl, iets wat heel goed uitgewerkt is en ook zeer leuk is om naar te kijken. Alleen bekruipt me toch de mening om te zeggen dat ik liever zeer mooie hoge kwaliteit 3D cutscenes had gezien, dit omdat het er ingame dus ook al zo mooi uitziet. Maar ondanks dat zijn de cartoon filmpjes ook zeer geslaagd.

    Geen Free Roaming

    Je hebt veel vrijheid in Mirror´s Edge, maar helaas is het geen Free Roaming game te noemen, dit betreurt mij zwaar, want in deze game had ik wel willen rond springen alla Assassin´s Creed stijl, helaas hebben ze besloten dit niet te doen met Mirror´s Edge, wat in mijn ogen een zeer grote gemiste kans is. Mischien wat voor een volgend deel?

    Gameplay

    Veel mensen denken dat Mirror´s Edge zichzelf bestuurd, hier is echter niks van waar, want je moet genoeg leren, oefenen en beheersen om succesvol door de levels te komen. De gameplay van Mirror´s Edge is dan ook geweldige te noemen, aan het begin mischien een beetje verwarrend, maar als je eenmaal een aantal dingen onder de knie hebt dan ren je over de daken als… hmmm, ik zou Sinterklaas zeggen maar die rent niet zo hard meer, maar je rent in elk geval als een of andere super held over de daken heen. Los van het feit dat Sinterklaas eigenlijks ook een super held is.

    Verwachting

    Mijn verwachting is dat EA met Mirror´s Edge een hele nieuwe wereld gaat openen op gaming gebied, er zijn nog een aantal gaatjes waar het nog flink mis kan gaan, maar over het algemeen beloofd Mirror´s Edge een geweldig nieuwe en bovenal super spannende game te worden.

    + Geweldige sfeer
    + Geweldige gameplay
    + Parcour ownd vies hard
    - Geen totale Free Roaming
    - Cutscenes mooi maar misschien jammer

    Origineel van 360racing.nl, maar ik vond dat ik hier ook wel kon plaatsen, khad er ook plaatsjes in etc, maar hier dus ff niet. :9
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  13. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat op cod 3 een 8 wordt gegeven zeg verbaasd me best
    Zelf geef ik het spel een 6.5
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Het is een kwestie van smaak. Ik zelf vond CoD 3 een zeer vermakelijk spelletje, en zeker een 8 waard. Het kan alleen niet opboksen tegen deeltje 2 en 4 en daardoor wordt het in mijn ogen nogal ondergewaardeerd.
    Ik schrijf misschien nog wel een review van Gears of War 2 als ik tijd heb en iemand erop zit te wachten. (Tenzij iemand dit al van plan is want dan laat ik de eer aan diegene)
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh ik lees nu die eerste review maar hoorde er geen nieuwe versie van komen?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik heb ook wel weer zin om een review te schrijven, zal eens kijken. Zal wel Grand Theft Auto IV gaan reviewen :)
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Je mag ook nog oudere games van de 360 reviewen?
    Of moet het om nieuwe games gaan?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maakt niks uit. :)

    Persoonlijk heb ik het liefst over oude games. Overlord, Turok enz. Games die nu goedkoop zijn te krijgen, maar waar ik nog over twijfel om het te kopen.

    Maar je mag het dus zelf weten.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, het mogen ook oudere games zijn. Een paar posts terug staat er zelfs een review van The Chronicles of Riddick: Esacape from Butcher Bay welk nog een Xbox 1 game is :+.

    Wat mij betreft hoeft het zelfs een Xbox (360) game te zijn.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    GOTY 08 voor mij. :)
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008

Deel Deze Pagina