1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Review en Preview Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 30 dec 2007.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje bevooroordeeld maar ik ben het wel met je eens. ;)
    Alleen een 10 zal ik het nooit geven omdat er altijd wel iets mis is met het spel.
    Het leest lekker weg en de quotes zijn ook een leuke toevoeging.
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Okee super,er zijn verschillende X Box titels die ik super vind om daar iets over te schrijven.
    Mijn voorkeur gaat even uit naar Mass Effect om daar een review over te schrijven,want dat is een game samen met Oblivion die echt indruk op me heeft gemaakt.

    Nu schrijf ik de review in tegenstelling tot normaal vanuit een informatief perspectief,en de bedoeling is dat je na het lezen ervan weet of de game iets voor jou is of niet.:)

    Review Mass Effect

    Developer-Bioware
    Genre-RPG shooter

    Wat is Mass Effect?

    Mass Effect is een term dat slaat op een massaal uitbreiding van een samenlevingspatroon,en in de zin van de game gaat het in dat geval over de uitbreiding van verschillende rassen aliens die naast elkaar leven.
    De mens echter komt hier pas om de hoek kijken,en dat word niet door iedereen op prijs gesteld aangezien er een afkeer tegen de mens heerst.
    En al snel word je in het verhaal van ME al duidelijk dat het zelfs extreme vormen aanneemt,maar het gaat allemaal nog veel verder dan dat en je merkt dat de makers echt met een top inlevings verhaal zijn gekomen.
    En wat wel zo in een aflevering van Stargate kan,of zelfs een eigen film.

    Commander Shepard

    In deze enorme Sci fi game neem je de rol aan van niemand minder dan 'Commander Shepard' die je vervolgens helemaal kunt custemizen,wat aardig uitgebreid is en naast de verschijning en geslacht kun je ook nog eens een klasse kiezen en achtergronds verhaal.
    Even alle klasses op een rij gezet.

    Soldier - Pure soldaat klasse
    Vanguard - Combi klasse tussen Bio en vuurwapen
    Adept - Gericht op bio krachten
    Infiltrator - gevechts en technisch gericht
    Sentinel - Technisch en bio combi
    Engineer - Technisch en healing klasse

    De klasses zijn op het eerste gezicht een persoonlijke voorkeur,de Sodier klasse bijvoorbeeld staat echt voor vuurkracht in zijn puurste vorm en is de enige klasse waar je je optimaal kunt trainen om met fors geschut om te gaan.
    Terwijl de Vanguard klasse bio krachten combineren kan met de pistool,wat wel zeer spectaculair is om aan te schouwen in actie.
    De keus van je achtergrond is ook kwa verschillen merkbaar,maar niet dramatisch groot en her en der met kleine verschillen in de dialogen.
    De keuzes zelf wat je maakt tijdens de missies,die zijn wel degelijk van groot belang.
    Want jou Shepard vormt zich met dat je die beslissingen maakt tot een vriendelijk element,of totaal tot een koelbloedig karakter.
    En je komt in de game voor diverse dilemma's te staan,waardoor je letterlijk even enkele minuten nadenkt voordat je dan uiteindelijk op de groene A knop douwt.

    Gameplay

    Commander Shepard is dus de held of heldin van de game,met enkel de voornaam die je kan veranderen tijdens de custemizing optie.
    Na een mooi intro verzorgd met de ingame beelden begint de game direkt,en je zit er helemaal in als je voor het eerst je eigen Shepard beweegt en door de game heenpraat.
    Juist maar alle dialogen zijn ingesproken,inclusief die van jouwn Commander Shepard met een uitstekend verzorgde voice acting die je ooit in een game hebt gehoord.
    En het gespreksvenster is gevormd als een soort cirkel waarop je de antwoorden en vragen kunt stellen die er staan aangegeven waaruit Shepard dan een zin vormt met soms een gepaarde actie beweging.
    En in het begin is dat echt erg cool als je dat hoort en ziet gebeuren,echt werkelijk prachtig gedaan.
    Ook de actie met zijn effecten zijn schitterend gedaan,en het schieten zelf is echt goed uitgewerkt en wat je wel met tactisch inzicht mag verichten.
    Mass Effect is echt een intense game,en het zijn echt allemaal momenten van jou die je er meemaakt wat ik altijd al tof vond aan de Bioware games.

    The Specters

    Als Shepard word jij kandidaat gesteld voor als mogelijke Specter,een soort speciale ruimte Militaire geheime eenheid die ieder apart de meest smerige klusjes opknappen waar de ME wereld mee volzit.
    Maar er gaat tijdens je eigenlijke inweiding iets totaal mis,wat veroorzaakt word door een enorm gevaar buitenaf.
    En dat gevaar is de corrupte alien 'Saren' die de mens maar wat graag naar de oblivion wilt schieten,oftewel finaal wilt afslachten.
    Na de eerste introductie missie die finaal misgaat moet jij dus aan bewijzen zien te komen om deze bozerik op zijn broek te geven,en dat word je door de Council - een soort raad die de Specters doopt - niet in dank afgenomen.
    aan jou dus om je onschuld te bewijzen,en die Saren mores te leren.
    Er dreigt ook nog eens een veel groter gevaar aan te komen,iets wat vrijwel niemand ziet aankomen in de vorm van een oud ras met vijandelijke bedoelingen.
    En drie keer raden wie daar weer achter zit,juist!

    Missies en Planeten

    De main quests in Mass Effect zijn echt goed inelkaar gezet,de side quests daarintegen worden door de fans beschouwd als minder intersant.
    Op zich ben ik het daar niet zo mee eens,en ik vind ze juist wel weer leuk om te doen.
    Aan de andere kant gezien zijn de Planeten wat minder als het gaat om ontwerp,maar vaak zijn ze erg kalig en zien ze er meer hetzelfde uit.
    Ook heeft ME een schoonheidsfout,en dat is als er naar een missie of gesprek geload word zie je dat de details van jou,team en omgeving zich opbouwen.
    Op zicht stoort dit niet,maar het valt wel op wat wel een beetje afbreuk doet aan de game want de graphigs die zijn ozo prachtig.

    Eindoordeel

    Mass Effect is een game die iedere Sci fi liefhebber zeker moet checken,de game is relatief kort maar dankzij de hoge replay waarde kun je hier zeker een lange tijd mee door.
    Normaal geef ik geen tienen terwijl deze game dat eigenlijk wel verdient,want het is net een episode van een tv serie wat je speelt en zal ervaren.
    Maar kleinigheden zoals de schoonheidsbug en ietwat kale Planeten kunnen zeker beter,en daarom geef ik een welverdiende 9+

    + Zeer hoge graphig details
    + intense gameplay
    + Goede Voice acting
    + Voelbare sfeer

    - Kleine schoonheidsfoutjes
    - Autosave soms niet idiaal
    - Kale Planeten
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  3. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    helemaal mee eens met je review :) echt een topper.

    De autosaves zijn inderdaad niet altijd handig, zo bleef ik de heletijd op een plek hangen doordat er een kogel op me afkwam en toen werd gesaved. Niet echt handig |:-

    Maar is een topgame en ben het helemaal mee eens met de review.
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt,ja ik wilde eigenlijk nog iets meer over de characters schrijven.
    Maar heb dat gelaten omdat ik niet teveel wilde verklappen omtrent het verhaal enzo,want dat is nu net leuk om zelf te ontdekken.:b:

    Wel lullig van je autosave,heb ook eens zoiets gehad met andere games en dat ik opnieuw moest beginnen.
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Laat ik dan maar een review van Gears of War 2 posten, zo'n fijne game verdient er ook wel 1.
    Ik heb er mijn best op gedaan, ik hoop dat jullie hem wat vinden.

     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een zeer goede recentie,ook heel duidelijk en ik weet nu dat de game voor mij ook leuk kan zijn.:)
    Alleen je hebt geen punt gegeven of procent,wat zou je deze game gegeven hebben?
     
  7. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Een 9.2, heb het nu toegevoegd. En bedankt.
     
  8. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    fantastich geschreven!

    IK heb zoiezo me al voorgenomen om GoW2 te gaan halen, wat de punten ook waren, maar dit slaat alles.

    Ga zo door!:b:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ik zal binnenkort Hitman Blood Money en Bully Scholarship reviewen, goedkoop maar games die je gespeeld moet hebben.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Review Fable 2

    Developer - Lionhead
    Genre - Avontuur en actie Role playing

    Er zijn heel veel gamers die naar deze titel uitgekeken hebben,en natuurlijk was dan ook iedereen benieuwt naar het resultaat van deze fabelachtige game waarin veel belooft werd net als bij het eerste deel.
    Maar helaas waren een hoop beloften voor de eerste Fable niet ingebracht,en dat leverde een hoop teleurgestelde gamers op.
    En ik was dan ook erg benieuwt hoe deel 2 het zou gaan doen,en of die wel aan alle beloftes voldoet ten opzicht van zijn voorganger.

    Kern en verhaal

    Laten we meteen even de grootste teleurstelling maar naar buiten brengen,wat tevens niet echt erg is maar wel opvallend genoeg met vergelijking op het eerste deel.
    Maar het verhaal is van zeer matige klasse,waarin velen al kriteik op hebben op het spel wat ook wel logisch is natuurlijk.
    Fable 2 speelt zich af in de wereld van Albion maar dan ver vooruit in de toekomst waar het vuurwapen is uitgevonden en magie steeds maar naar de achtergrond verschuift.
    Maar de mensheid gelooft niet meer zo in magische krachten,en zijn meer met een soort idiealisme bezig waar al een lange tijd na de gebeurtenissen uit de eerste Fable in vrede word geleefd.
    Natuurlijk is er weer een slechtheid die opstaat vanuit het niets en je lieve zusje van het leven berooft,en die jij dan weer als held of heldin moet tegengaan voor jouwn ultieme wraak.
    Niet bijster bijzonder orgineel,maar toch word je interesse gewekt om de game te spelen.
    De typisch Engelse sarcastische humor druipt ervan af,en dat is voor mij het sterkste punt van het spel kwa beleving en word daardoor erg aanlokkelijk de game door te spelen.

    Gameplay

    Je begint het avontuur als een klein jongetje of meisje,en je loopt samen met je zusje wat opdrachtjes te doen waar je eigen normen en waarden al gevormd worden aan de hand met acties die je kunt doen.
    En dat heeft veel gevolg voor de toekomstige periode van je als je volwassen bent,en je wraak kwestie beginnen zal met je trouwe viervoeter de hond die dan altijd met je meeloopt.
    Maar jouw eigen acties hebben effect op de hele wereld Albion,om iets te noemen als je geld investeerd in een bepaald plaatsje dan zie je dat het later word opgebouwd tot een heuze stad.
    Maar het gaat nog veel verder,maar je acties bepalen ook nog de look van je avatar personage die je speelt.
    Ben je in en in slecht dan krijg je rode ogen en grijsgetint lichaamskleur met bijhorende hoorns en toestanden,en het leuke hiervan is is dat je hond hierop zich aanpast door de hechte band die je met hem hebt en dat is erg leuk.
    Ja ik kan je zeggen de hond van mij is niet geschikt voor een idieale Amerikaanse sitcom familie,maar bijt je liever aan flarden om maar zo te zeggen.
    En het is vooral leuk om te zien hoe de wereld zich vormt met jou toedoen,en mensen die je tegenkomt reageren ook op je dat als je evil bent dan zijn ze ook in paniek.
    Ook zijn de handelingen die je kunt uitvoeren weer aanwezig vanuit het eerste deel,maar is meer spastich en bedoelt om je eigen relaties te beginnen of mensen de stuipen op het lijf te jagen.
    En ja ze kunnen weer verliefd worden op je,maar je kunt zelfs zwanger worden als vrouw en kids krijgen en trouwen.
    Ben je ze zat,leg je ze gewoon allemaal om en je gaat vrolijk verder en begin je aan een nieuw.
    En verder is het combat systeem erg leuk en goed verzord,eenvoudig en zeer vermakelijk inelkaar gezet.

    Je karakter

    Op zich is het erg cool dat je nu kunt kiezen uit jongen of meisje,maar dan komt nu een beetje mijn persoonlijke kritiek.
    Wat ik een beetje jammerlijk vind en zonde tegelijk is dat je spelkarakter zich niet echt in het verhaal hecht,althans ik heb het gevoel daar niet van en het komt meer zo over alsof je karakter een uiting is van wat je speelt.
    En het jammere daarvan is weer dat je als het waar geen eigen indentiteit in het karakter merkt,er is geen diepgang of een soort ziel te vinden in dat opzicht.
    Nu snap ik wel dat Fable 2 misschien niet zo'n game is misschien,maar het gaf me het gevoel alsof ik een MMO ofline speelde waar je karakters ook leeg zijn van ziel en meer gaan om de uiting en kracht.
    Ook de kriteik van bewoners en elementen om je heen maken net niet die impact op je dat je een soort medelijden voelt,en sterker nog is het hier erg leuk een slechterik te zijn en iedereen maar af te slachten die je tegenkomt zonder een greintje mededogen te voelen.
    kortom de intensiteit in je char ontbreekt,en persoonlijk vind ik dat wel een minpunt.
    Wel is het zo dat dit niet voor iedereen kan gelden,en ik weet dat er luitjes zijn die het hier niet met me over eens zijn en dat is maar goed ook nog.
    Wat wel heel leuk is vooral in het begin is je hond die vanalles voor je ontdekt,en zijn animaties zijn verbluffend goed en in verhouding beweegt hij zich realistischer dan de spelfiguren wat wel opmerkelijk is gewoon.

    Graphics

    De graphics van Fable 2 zijn adembenemend mooi gedaan,en nu speelde ik het nog op een gewone televizie.
    Op zich konden de personages in de game nog mooier zijn,maar zien er zeker wel goed uit algemeen.
    Ook de laadtijden zijn deze keer niet zo erg als de eerste Fable,omdat de gebieden nu ook groter zijn en je kunt zelfs van je pad afwijken als je daar zin in hebt en over hekken jumpen.
    Kortom een flinke verbetering ten opzichte van de eerste,de water oppervlakken zijn het zwakte punt van de game maar zelfs dat ziet er nog wel mooi uit.
    En vooral als je op een berg staat en de eerste persoonscamera naar het water richt,ja dat ziet er echt prachtig uit gewoon.

    Lengte avontuur,te kort?

    Er zijn veel gamers die de game aan de erg korte kant vinden en een beetje te onafgemaakt vinden,en daar moet ik ze wel gelijk in geven maar hier had veel meer ingezeten.
    Maar toch is dit een spel wat je als RPG liefhebber mag proberen,want het heeft wel een hoop vermaak.
    Leuk is ook de Co-up mode,wat de game zeker een toevoeging meegeeft en leuk weet te houden.

    Eindcijfer

    Tja,hier heb ik wel een beetje moeite mee.
    Aan de ene kant vind ik deze game superwreed om te spelen,alleen de nadelen zijn dat het ietwat enerverend is en je char niet geheel tot leven komt in het spel.
    Maar desondanks is het een mooi RPG met veel actie,humor en de sfeer en stijl weet ik zeker te waarderen.
    Fable 2 krijgt van mij een 9 in presentatie,en een 8 in de uitvoering verwegen de ietwat korte duur en niet hoogstaand verhaal.

    +Goede gameplay
    +Engelse humor
    +Beloftes maken redelijk waar
    +Briljante good en evil systeem

    -kort en abrubt
    -Online kan beter
    -Je karakter heeft geen inleving
    -bugs
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Mooie review, alleen het is nogal irritant dat je na elke zin een entertje gedaan hebt, dat maakt het meteen minder prettig om te lezen. Verder zou ik als je het woord 'en' gebruikt met de zin verder gaan ipv een nieuwe zin te starten.
    Voor de rest top :thumbs:
     
  12. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    graphics fout geschreven :+ en nog wat woorden maar verder mooie review hoor.
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt,en ik zal eraan werken bij volgende reviews met de zinnen te vormen.:b::)

    @Brunow,heb het verbetert en ook bedankt voor je bijdrage.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Review: Shaun White Snowboarding

    Developer: Ubisoft Montreal
    Genre: Extreme Sports


    Toen ik aan het einde van de zomer eens ging kijken wat we allemaal konden verwachten tijdens de populaire decembermaanden, vielen games als Fallout 3, Fable 2 en Gears of War 2 natuurlijk gelijk op. Echter, mijn oog viel daarna op Shaun White Snowboarding. Wow, snowboarden op de consoles, dat is iets wat ik sinds good old Coolboarders op de PSX niet meer heb gedaan. Ik beloofde mezelf dat ik deze titel wel in gaten zou houden, maar ging er toch stiekem van uit dat ik uiteindelijk gewoon Far Cry 2 zat te spelen in plaats van deze nieuwe franchise. Hoe anders kan het lopen. Inmiddels liggen titels als Far Cry en Fable stof te happen, en draait Shaun White vrolijk in mijn 360 rond.

    Assassin's Creed?
    Het is alweer een tijdje geleden dat we hebben kunnen boarden op de consoles, als ik me niet vergis moet Amped 3 de laatste zijn geweest, die uitkwam als een launch game. Het zeer populaire SSX heeft nog niets laten zien voor de next gen consoles, en er gaan zelfs geruchten dat EA deze serie heeft stopgezet. Of deze geruchten nu waarheid zijn of niet, Ubisoft zag in ieder geval kans om een nieuwe snowboardfranchise op te zetten. Verassend is dat daarmee gebruik werd gemaakt van de Assassin's Creed engine. Nu koppel ik deze twee games niet zo snel aan elkaar, maar als je er wat langer over nadenkt, is het best logisch. De schitterende vergezichten gecombineerd met de snelle actie gaat goed samen.


    Géén SSX Tricky!
    De gameplay is voor de meeste even wennen, want onafwendbaar is met zulke games. Maar als je eenmaal de controls onder controle hebt (duurt een paar uur misschien), is het allemaal erg makkelijk te bedienen. Dan begint het leren van de tricks. Dit is allemaal erg realistisch, verwacht dus niet dat je effe een backflip uit stilstand maakt of dat je zomaar 900 graden rond je as draait van een simpel kickertje. De verhouding tussen arcade en realisme liggen precies goed. Je hoeft niet alles perfect te landen, als je iets zijwaarts landt zul je wel blijven staan. Echter, het loont om goed te oefenen op je landingen. Een perfecte landing zorgt voor extra veel punten, waar een mislukte landing (sketchy) voor een dikke aftrek zorgt. Zo kan het zijn dat een simpel trucje dat goed geland wordt meer punten oplevert dan een dubbele backflip die maar net goed afloopt.
    Plus een perfecte landing is gewoon een lust voor het oog, want je rider zit gelijk weer in de flow.
    De bergen in Shaun White zijn erg groot, en compleet vrij. Dus je kunt met een helikopter naar boven en vanaf dat punt ben je compleet vrij. Je kunt in 1 keer naar benden boarden (duurt een tijdje!), of wat challenges doen. Je kunt ook halverwege weer een stoeltjeslift naar boven nemen! Wat ook erg handig is, zijn de markers. Met een simpele druk op een knop kun je ergens een marker zetten, waar je later naar geteleporteerd kunt worden als je dat wilt. Deze marker kun je bijvoorbeeld voor een grote jump neerzetten, waardoor je deze steeds opnieuw kunt oefenen.

    Weg met Shaun White!
    De singleplayer van Shaun White is erg vermakelijk. Gelukkig hebben de makers ervoor gekozen om een eigen character aan te maken, en niet verplicht te moeten spelen met Shaun White alias The Flying Tomato. Aan het begin krijg je een klein beetje geld om je op weg te helpen. Je kunt een leuk board kopen, of misschien wil je toch liever die leuke beanie of hippe handschoenen. De mogelijkheden in dit character customizing gaan echt heel ver. Alle gear en materialen zijn officiele producten van echte labels. Dus bekende snowboardmerken als Burton en Forum. De belofte van de makers dat je honderden verschillende mogelijkheden hebt is dus niet gelogen. Wat ik ook leuk vond is dat je echt moet werken voor een nieuw board. De kosten voor een nieuw board lopen nogal op, en je moet echt werken om de centen bij elkaar te krijgen. Je kunt geld verdienen door allerlei challenges op de pistes te doen. Dit kan variëren van doe de vetste tricks of ga zo snel mogelijk door de poortjes.
    Dat je zo lang moet werken voor je geld vind ik zelf een goede zet, in Fable 2 vond ik het al zo jammer dat ik na 1 dag al in de duurste en beste gear liep. In Shaun White ben je echt dolgelukkig als je eindelijk dat dure freestyle board kan kopen.
    De opzet van de singleplayer is niet echt fantastisch. Shaun White geeft je de opdracht om steeds medailles/munten te verzamelen op de verschillende locaties. Dit is alles en kan nogal vervelen als je echt puur voor het uitspelen gaat. Maar omdat je vanaf het begin al meteen naar alle locaties kunt (Japan, Europa, Alaska en het speciale Park City), moet je niet teveel gaan haasten. Ikzelf ben pas na 2 dagen spelen begonnen met de munten te verzamelen, daarvoor had ik het veel te druk met de challenges en genieten van de vrijheid.

    Rock on!
    De soundtrack schijnt samengesteld te zijn door meneer White zelf. Ikzelf ben erg tevreden met de gekozen nummers, niets is lekkerder dan een goede rockplaat als je met een noodgang de berg afglijdt met een lawine achter je aan. Dit kan echter een kwestie van smaak zijn natuurlijk, maar gelukkig kun je natuurlijk altijd je eigen muziek opzetten. Als je wilt boarden met Beyoncé op de achtergrond kun je dit doen, al vraag ik me af waarom.
    De graphics vallen eerlijk gezegd wat tegen. Omdat ik Assassin's Creed echt een schitterende game vond, had ik hoge verwachtingen, maar niet alles is koek en ei op de pistes. Over het algemeen stoorde ik met er niet teveel aan, maar verwacht dus geen supergelikte beelden. Het ziet er uit zoals het eruit moet zien, zullen we maar zeggen.


    2 is beter dan 1
    Mocht je een beetje uitgekeken raken op de singleplayer (wat ik me na verloop van tijd wel kan voorstellen), kun je altijd met je vrienden online gaan. Dit werkt erg lekker. Uiteindelijk kun je met tientallen vrienden online met elkaar rijden, en dan maakt het echt niet uit wat je doet. Je kunt een wedstrijdje naar beneden doen, of gewoon met z'n 5en bij een sprong staan en elkaars tricks bekijken. Zorgt voor leuke sessies. Hopelijk is het ook mogelijk om 5 vrienden te vinden, want voorlopig wordt het spel nog niet extreem veel gespeeld online (waarom zit iedereen toch met Call of Duty 5 en Gears of War 2? :p).

    Conclusie
    Deze game is zeker vermakelijk, al moet je deze game vooral niet gaan haasten. Ik weet zeker dat echte snowboarders zich zullen vermaken met de vrijheid, maar zouden de snelle haastige Call of Duty fans dit ook willen? Als je direct resultaat wilt zien, kan het misschien wel saai uitvallen. Echter, met de vrijheid, hoeveelheid kilometers aan pistes en de multiplayer, kan ik mijn lol wel op.

    Pluspunten:
    + Vrijheid!
    + Controls
    + Character customization

    Minpuntjes:
    - Graphics niet super fantastisch
    - Hier en daar nog wat glitches
    - Even doorbijten

    Cijfer: 84/100!
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nice, ik moet hem zeker nog is hebben! Maar niet nu :)
     
  16. Futile

    Futile Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette review Tyrant :thumbs:.
    Ik zat nog te twijfelen om deze game te kopen, maar je review heeft me wel overtuigd dat het een goede, leuke game is om te spelen :)
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede review man! alleen je zegt dat het lang duurt om eindelijk dat board te kopen, maar bij miij lag dat heel anders. Ik had na 1 dag al het beste board enzo. Het geld ging bij mij super snel omhoog. Maarja dat was bij MIJ:D Dus eigenlijk geen punt.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Ik vind 1 dag lang. Bij games als Fable 2 had je het binnen een kwartiertje.
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Interessante review, wel frappant dat je één van de betere Snowboard games niet noemt. Amped 3 lekker arcade icm goede graphix op de x360!
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    1). Ik noem Amped 3 in de eerste alinea!
    2). Ik ga nooit vergelijken in reviews. Ik review Shaun White en niet Amped 3, een game die 3 jaar ouder is.

    Leuk die complimenten, maar lees dan wel eerst de review MetalSonic.
     

Deel Deze Pagina