1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Blu-ray Hardware/Software [deel I]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 10 mei 2008.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vorige week XXX gekocht met Vin Diesel.
    Wat een bagger beeld , grote zwarte vlakken zaten vol met witte puntjes (sneeuw).
    De Blu-ray is nooit geen FullHD want ik zag heel vlug 1080i in beeld staan en toen kwam er 1080/24p.

    De birrate van de Blu-ray is veel lager dan van Independence Day of Horton.
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Stickerprobleem van The Dark Knight

    Probeer eens nagellak remover of gewoon stikkerverwijderaar (op alcoholbasis) dan krijg je de meeste zooi er wel af, en gezien het een stalen hoesje is hoef je niet te vrezen met water e.d.

    Waar ik me echter zo boos om maak is waarom ze in hemelsnaam niet die sticker op het plastic doen wat er gewoon ook opzit! Belachelijke K*tstickers/merchandise altijd!
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat komt omdat de meest retailers het product moeten uit-hoezen ! (dus het fysieke product leeg in de winkel presenteren)

    denk freerecordshop,vanleest,music store
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb na positieve berichten over The Godfather vandaag toch de Blu-ray box besteld, voor 33,99 euro. :)
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zijn er meer mensen die af en toe kleine haperingen zien in The Dark Knight, spelend op een PS3?

    Ik kom ze af en toe tegen nu, en ik hoop eigenlijk dat het aan mijn disk ligt.
    Voorbeeldje ;

    Joker komt het ziekenhuis uitlopen, in z'n sexy pakje, en drukt een paar keer die detonator in.
    Loopt weg, en de boel explodeert.
    Net voordat de scene wisselt naar de bus, zit er een hapering in beeld & geluid van de explosie.
    Zo gebeurd dit dus vaker hier vanavond.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb 'm ook besteld dus zal het melden als ik ook problemen heb.

    Hoe is de beeldkwaliteit van TDK?
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Simpelweg geweldig. :)
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mooie actie van die gratis blu-ray speler, alleen jammer dat je niet zelf 10 films mag uitzoeken. 3 van de 10 heb ik al en de rest vind ik niet geweldig.

    Het zou ook mooi zijn als die prijzen van de blu-ray films 's naar beneden gaan, want dan zou ik veel meer films kopen.
    Nu koop ik de film alleen als die goed is en visueel heel sterk (special effects).

    De mensen die zeggen dat het geluid minder is op een ps3 begrijp ik niet hoor, dolby true hd en dts hd. Hoe mooi wil je het hebben?

    Overigens is mn ps3 absoluut geruisloos, het is echt dat ik het lampje zie branden en beeld zie, anders zou ik denken dat die uit stond.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het geluid is op m'n standalone speler vele malen harder dan op m'n (ex) PS3.
    Daarnaast was m'n PS3 niet geruisloos te noemen. Maakte bijna net zoveel herrie als m'n Elite die idle draait en soms zelfs harder. Een probleem wat vaker voorkomt bij de launch 60GB's.

    Heb de film in één keer helemaal gekeken op m'n Panasonic standalone speler en daar heb ik deze problemen niet op ondervonden. Lees op internet wel wat dingen over mensen die het ook met een PS3 hebben.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook met de nieuwe 320GB HDD is mijn PS3 (launch) nog steeds stil als een muis.
    Omdat de de Bluetooth remote gebruik moet ik altijd naar het ledje kijken om te zien of de PS3 wel aanstaat.

    Merk wel dat de PS3 met de Samsung 320GB vele malen sneller is dan met de oude 60GB HDD.
    Maar dat is een discussie voor de PS3 hardware thread.

    Gisteren The Dark Knight Blu-ray gekregen en die wou ik vanavond gaan kijken.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat dacht ik ook altijd, totdat ik een standalone speler kocht en die Dolby TrueHD/DTS-HD over PCM liet uitsturen. Betere plaatsing en meer dynamiek in het geluid. Vorige maand heb ik een nieuwe receiver gekocht, en alle formaten gaan nu als bitstream naar de receiver toe i.p.v. als PCM. Ook nu weer een waarneembaar beter geluid. PCM klinkt naar mijn ervaring 'plat' t.o.v. het bitstream signaal. Goed, uiteindelijk wordt een bitstream signaal in de receiver ook omgezet in PCM, dus je zou volkomen terecht aannemen dat het niet uit zou moeten maken waar het signaal wordt omgezet in PCM. Dat dacht ik ook altijd, heb ik volgens mij ook ooit in de startpost gezet. :+ Toch heb ik nu al op vier verschillende receivers waarvan er twee om kunnen gaan met HD bitstreams, waargenomen dat PCM vanuit een PS3/standalone doffer/platter klinkt dan de bitstream. Het blijft natuurlijk allemaal een kwestie van smaak, zijn slechts mijn bevindingen. ;)
     
  12. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je toevallig PS3? ;) Anders mag je me wel eens laten weten waar ik die xbox360 vind :)

    Ik ga voor de DMP-BD35 van panasonic gaan. Al heel veel positieve reviews van gelezen en onderdsteund al het nodige voor een mooie prijs van 350 euro.
    En binnenkort koop ik een nieuwe reciever van pioneer die al de hd geluidsformaten ondersteund. En dan heb ik toch liever een standalone speler.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was nog niet goed wakker vanmorgen |:-
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Gisteren TDK ook op mijn PS3 gekeken en ik had geen (merkbare) haperingen in beeld & geluid maar heb idd wel ergens gelezen dat het vaker voorkomt op een PS3
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De ene PS3 heeft geen problemen met de firmware en de andere slaat helemaal op hol of is dood.
    Heb met mijn PS3 (60GB) nog geen problemen gehad !!

    Heb het zelfde met mijn Xbox360 (launch) dat is is niet kapot te krijgen.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond eindelijk kunnen kijken naar de Blu-ray TDK.

    153 minuten lang genoten zonder enige hapering in het beeld.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan ligt het vast aan mijn PS3.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb TDK zaterdag gekeken op een 50'' plasma en heb helemaal geen haperende beelden gezien.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou de goden toch niet verzoeken als ik jou was :D

    Weet iemand trouwens hoe de beeldkwaliteit van The Island op Blu-Ray is? Een bijzonder vermakelijke Bay film is al bijzonder, maar ik wil Scarlett ook wel in haarscherpe high definition kunnen bewonderen eigenlijk :9
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij weet niemand dat, omdat die titel nog niet is uitgegeven !
     

Deel Deze Pagina