1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat vond ik dus wel tegenvallen, omdat ik met aantal dingen veel good karma heb gekregen, maar nog steeds op very evil bleef staan en niet eens naar evil ging.
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Oke, mij staat nog bij dat je na 1 quest van gewoon evil naar gewoon good ging (Dus evil > neutral > good). Wat dan zou betekenen dat je van 2 quests wel van very evil naar good kan.

    Het is echter alweer een x aantal maanden geleden, dus mijn geheugen kan me in de steek laten (Hollandse groentes etc).
     
  3. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer eens gespeeld, laatste paar missies gedaan. Ik vond het einde maar niks. =(
    Heel veel fun met dit spel gehad maar om een of andere reden geeft dit einde echt een hele zure nasmaak ofzo, haha. :emo:
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man :thumbs:
     
  5. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Misschien een beetje een domme vraag, maar welke site is nou de Wiki site waar jullie de meeste info van halen?
    Want ik vind er meerdere die zich als wiki voordoen.
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3
     
  7. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Bedankt!
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    No problem chéf! Hoop dat je er wat aan hebt.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hoeveel zijn die vingers waard ?
    Ik heb er 31 :D
     
  10. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Sorry als dit al gevraagd is, maar ik ben vanavond opnieuw begonnen met Fallout 3. Is het verstandig om eerst gewoon Fallout 3 uit te spelen tot level 20 voordat ik aan de DLC begin?

    Hoe gaat het in z'n werk? Moet ik mijn Fallout 3 game gewoon saven voor de laatste quest zodat ik de DLC kan spelen aangezien je niet verder kan spelen na het completen van de main quest? Of kan ik de DLC nu kopen en deze gelijk spelen en daarna weer verder met de "orginele" game?

    ps. Kan je trouwens verder levelen dan 20 met de DLC? :+
     
  12. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou idd een savegame maken voordat je aan de laatste quest begint. Mocht je dit om wat voor reden dan ook vergeten zijn dan kun je bij het begin van de nieuwe quest zeggen dat je er nog over nadenkt en dan kun je alsnog verder spelen. Na het spelen van de DLC kun je gewoon verder spelen.

    Nee je kunt nog niet verder levelen dan 20. Pas vanaf de derde DLC kan dit.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hoi jongens. Ik heb de hele perk guide bij elkaar gezet (behoorlijk veel tekst achteraf gezien ;) ):

    Let op: deze guide is gemaakt met een gemiddelde moeilijkheidsgraad als uitgangspunt

    ====================================================

    Perk analyse:

    Level 2 Perks:

    Intense Training: 10 Ranks
    ===============================
    Requirements: ---
    Rating: 5/5

    Een perk om je base stats verder te verhogen? Dat sla ik zeker niet over! Deze perk is handig als je stats onder de requirements van een andere perk liggen of als je het maximale uit je karakter wilt halen (bijvoorbeeld maximale agility = veel action points in V.A.T.S.). Aanrader voor elk karakter, al bepaal je helemaal zelf hoe vaak je in deze perk investeert (zelf heb ik vijf maal de perk gekozen).

    Tip: Hoog je stats niet verder op dan 9; voor elke base stat bestaat namelijk ook nog een bobblehead die ook nog een keer +1 op de stat geeft.

    Black Widow/Lady Killer: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: ---
    Rating: 3/5 (5/5 als je een vrouwelijk karakter speelt)

    Extra dialoogopties tegenover het andere geslacht... nice! Alleen heb ik deze perk niet zo heel vaak zien verschijnen tijdens gesprekken. Zag ik de perk wel, dan leverde dat vaak wat extra informatie of loot op. Niets om van je stoel af te vallen dus. Aan de andere kant: wil je echt niets qua dialoogopties missen, dan is dit een verplichte perk. Ook doe je met deze perk extra damage tegenover raiders van het andere geslacht. Omdat er meer mannelijke dan vrouwelijke raiders zijn is de Black Widow perk een stuk sterker (bijna overbalanced als je het mij vraagt).

    Daddy's Boy/Girl: 3 Ranks
    ===============================
    Requirements: INT = 4+
    Rating: 1/5 (2/5 low int karakter & 4/5 max skills karakter)

    Een hele perk uitgeven voor maar tien extra skillpoints? Erg magertjes als je het mij vraagt. Daarnaast zijn deze skillpoints ook nog verdeeld over twee skills (Medicine en Science). Een karakter met hoge intelligence heeft deze perk totaal niet nodig; hij krijgt al skillpoints genoeg bij een level up. Heb je een minder intelligent karakter, dan is er misschien nog nut (zeker als je Science nog wat verder wilt opkrikken)... Aan de andere kant: Een dom karakter met een hoge Science skill? Lijkt me een vreemde combinatie, al is alles mogelijk in dit spel. ;) Ben je toch geinteresserd in perks die je meer skill points opleveren? Wacht tot level 4, want daar worden twee toppers aangeboden. Zelfs als je drie keer investeert in deze perk kom je nog niet aan wat de level 4 perks je in één perk opleveren.

    Ben je iemand die alle skills op het maximum wilt laten eindigen (is mogelijk), dan is dit zeker geen onaardige keuze. Je hebt dan wel een ontzettend saai karakter qua perks.

    Gun Nut: 3 Ranks
    ===============================
    Requirements: AGL = 4+
    Rating: 1/5 (2/5 low int karakter & 4/5 max skills karakter)

    +5 Small Guns en +5 Repair per rank. Hetzelfde verhaal als hierboven. Gewoon laten liggen tenzij je een low intelligence karakter hebt of een max skills karakter wilt hebben.

    Little Leager: 3 Ranks
    ===============================
    Requirements: STR = 4+
    Rating: 1/5 (2/5 low int karakter & 4/5 max skills karakter)

    +5 Melee en +5 Explosives per rank. Hezelfde verhaal als hierboven.

    Swift Learner: 3 Ranks
    ===============================
    Requirements: INT = 4+
    Rating: 1/5

    +10% Behaalde exp per rank? Dat is maximaal +30% exp als je deze perk drie keer selecteert. Lijkt geweldig, totdat je tegen de level cap van 20 opbotst en deze perk totaal niks meer waard is. Natuurlijk, je bereikt die cap wel iets eerder dan andere karakters die deze perk niet hebben, maar zoals veel spelers je zullen vertellen: level 20 haal je gemakkelijk door gewoon veel te doen (exploren / sidequest / vechten etc.), dus waarom haast hebben? Zelfs met alleen de main quest kom je al een heel eind. Heb je het er werkelijk voor over om een hele perk te investeren in misschien één extra level up? Dan had je net zo goed een andere perk kunnen nemen toch? Naast extra exp levert deze perk in ieder geval geen voordeel op. Misschien wordt deze perk interessanter als de level cap naar 30 wordt verhoogd, maar vooralsnog zou ik zeggen: lekker laten liggen.

    Thief: 3 Ranks
    ===============================
    Requirements: AGL = 4+, PER = 4+
    Rating: 1/5 (2/5 low int karakter & 4/5 max skills karakter)

    +5 Sneak en +5 Lockpick per rank. Hezelfde verhaal als hierboven.

    Level 4 Perks:

    Child at Heart: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: CHR = 4+
    Rating: 3/5

    Extra dialoogopties met kinderen. Bijna hetzelfde verhaal als bij Black Widow/Lady Killer. Je ziet de Child at Heart dialoog opties niet veel in gesprekken verschijnen en meestal levert het ook nog niet eens veel op. Grote uitzondering: je kunt met deze perk een groot stuk bij een bepaalde mainquest overslaan. Spoiler:

    Het gedeelte bij de Little Lamplight Caverns als je een aantal kinderen moet bevrijden.


    Het scheelt tijd, maar is het echt de goede keuze? Ook bij deze quest valt namelijk weer veel te looten en experience te verdienen.

    Comprehension: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: INT = 4+
    Rating: 6/5 MUST HAVE!

    Een extra skill point per gelezen boek; niet twijfelen, gewoon pakken! Als je zoals ik denkt niet veel boeken te vinden, guess again. Ook al was ik niet specifiek naar boeken op zoek, toch had ik er tegen het einde zeker zo'n 65 gelezen. Dat zijn 65 extra skills points bovenop alles wat je al krijgt! En wat het erge is... ik ontdekte pas de kracht van deze perk veel te laat in de game, toen ik al tientallen boeken had gelezen! Maak niet dezelfde fout en kies deze perk zo vroeg mogelijk. Voor maximaal effect: bewaar alle boeken die je skillpoints opleveren tot level 5 (level 4 kies je al een andere perk, zie onder) en lees dan alles tegelijk. Zelfs met een karakter met lage intelligence zul je geen skill problemen meer hebben.

    Educated: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: INT = 4+
    Rating: 6/5 MUST HAVE!

    +3 Skill points per level Up. Dat zijn 48 skill points in totaal gegarandeert als je deze meteen kiest op level 4. Gewoon niet overslaan, maar pakken deze perk! Samen met Comprehension zijn dit de perks die je veel skill points gaan opleveren. Educated levert misschien niet zoveel skill points op als Comprehension, maar bij Comprehension hangt dat weer helemaal af van het aantal gevonden boeken. De skill perks van level 1 stellen bij deze twee perks totaal niets voor.

    Entomologist: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: INT = 4+, Science = 40+
    Rating: 2/5 tot 3/5

    +50% Damage tegenover (alle varianten): Radroach, Giant Ants, Radscorpions, Flying Bugs. Aardig. Giant Radscorpions zijn zeker niet ongevaarlijk en de vuurspuwende mieren bij Those! zijn ontzettend sterk, zeker als je deze quest al vroeg in het spel pakt. Aan de andere kant: Those! heb ik uiteindelijk zonder deze perk gehaald (gewoon voorzichtig spelen) en die Giant Radscorpions vallen best mee zolang je achteruit blijft lopen. De andere insecten zijn fodder en het totaal niet waard om een perk voor te nemen. Niet mijn eerste keuze dus, maar zeker geen verkeerde perk om te pakken als je de beste al gekozen hebt.

    Iron Fist: 3 Ranks
    ===============================
    Requirements: STR = 4+
    Rating: 5/5 (1/5 voor niet-unarmed combat karakters)

    +5 Unarmed Damage per rank. Vecht je karakter vooral met wapens (vuurwapens of melee), dan is deze perk totaal nutteloos. Heb je echter een brawler / ninja-achtig karakter, dan is deze perk zeker het kiezen waard.

    Scoundrel: 3 Ranks
    ===============================
    Requirements: CHR = 4+
    Rating: 1/5 (2/5 low int karakter & 4/5 max skills karakter)

    +5 Speech en +5 Barter per rank. Omdat Scoundrel pas op level 4 wordt aangeboden is deze perk zo mogelijk nog treuriger als zijn broeders op level 2. Kijk naar de concurrentie op level 4 (Comprehension & Educated) en de keuze is volgens mij snel gemaakt.

    Level 6 Perks:

    Bloody Mess: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: ---
    Rating: 4/5 (5/5 heavy weapons karakter)

    Het begint al meteen goed. +5% Bij alle schade die je karakter doet, met welk wapen ook (zelfs vuisten). Omdat zelfs non-combat karakters vaak in dit spel zullen moeten vechten is dit een perk die ik iedereen kan aanbevelen. 5% Levert natuurlijk meer op bij wapens die veel damage doen, dus verwacht geen wonderen als je met een 10 mm pistool rondschiet. Daarentegen zullen heavy weapons experts zeker een aardig verschil merken! Dat je tegenstanders dan ook nog op de meest bloederige manier mogelijk uit elkaar spatten is alleen maar een bonus.

    Tip: Ondanks dat ik deze perk een hoge score geef is Bloody Mess zeker niet vitaal om te kunnen overleven in de wereld van Fallout. Zeker op level 6 zal je karakter nog niet zo heel veel schade doen met wapens (dat ligt niet alleen aan de wapens maar ook aan je skill ermee), dus die 5% bonus zal nu nog niet zo heel groot zijn. Kijk goed naar wat de concurrerende perks op dit level te bieden hebben, voordat je Bloody Mess meteen op level 6 kiest.

    Demolition Expert: 3 Ranks
    ===============================
    Requirements: Explosives = 50+ <-!
    Rating: 2/5 (5/5 explosives expert karakter)

    +20% Schade bij grenades en mines per rank.

    Laat ik het zo zeggen: gebruikt je karakter erg vaak granaten en/of mijnen, dan is de perk Demolition Expert een goede keuze. Die +20% extra schade bij een toch al hoge schade van een mijn (zeker bij hoge skill in Explosives) zal er waarschijnlijk voor zorgen dat monsters of raiders in één keer aan stukken vliegen. Maar ja, is je skill in explosives laag, gooi je bijna nooit een granaat en zie je vooral mijnen van dichtbij als je ze disarmed, waarom zou je dan deze perk kiezen? Voor explosieven experts is dit een must have (kijk wel even hoe vaak je hierin wilt investeren), maar alle andere karakters kunnen deze perk beter links laten liggen.

    Fortune Finder: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: LCK = 5+
    Rating: 4/5

    Met deze perk vind je meer bottle caps (geld) in containers. Een hele nuttige perk, al is geld niet echt meer een probeem tegen het einde van het spel. Persoonlijk vind ik de Scrounger perk beter (je vindt dan meer ammo in containers), maar dit is zeker geen slechte keuze. Ook omdat verkopers in Fallout maar een beperkte hoeveelheid geld in de kas hebben. Hoeveel loot je ook meeneemt, je zult simpelweg lang niet alles kunnen verkopen op één plek (zeker met een hoge barter skill). Soms is het beter om zelf al meer geld te hebben, zodat je meer spullen kunt kopen. Hierdoor krijgen verkopers meer geld in de kas en dat zorgt er weer voor dat jij meer zooi aan ze kunt verkopen. Volgen jullie het nog? ;)

    Gunslinger: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: ---
    Rating: 2/5

    +25% Extra accuracy in V.A.T.S. met kleine wapens (eenhandig). Wapens in deze categorie: .32 Pistol, Scoped .44 Magnum, (Silenced) 10mm Pistol, 10mm Submachine Gun, Chinese Pistol, Sawed-Off Shotgun, Dart Gun, Laser Pistol, Plasma Pistol, Alien Blaster, Mesmetron.

    De meeste eenhandige wapens verliezen hun kracht naarmate je verder vordert in het spel. Als je zoals ik veel met rifles werkt, is dit een waardeloze perk. Ben je echter gek op pistolen en gebruik je deze nog steeds tijdens de endgame (kan ik me goed voorstellen als je een Alien Blaster met je meedraagt), dan is dit zeker geen onaardige perk om te kiezen.

    Let op: voor zover ik weet kan de accuracy in dit spel nooit boven de 95% (99-100%?) gaan. Bij een maximale skill in Small Arms levert deze perk je alleen wat op als je van een grote afstand schiet op je doelwitten (dus op de afstand waar je accuracy weer begint te zakken).

    Lead Belly: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: END = 5+
    Rating: 1/5

    +50% Weerstand bij het drinken van radiated water. Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik maar weinig last heb gehad van radiation in Fallout 3. Ook heb ik niet zo heel vaak van radiated water (o.a. op de wc's te vinden) moeten drinken om mijzelf te genezen. Voor karakters die geen bed kunnen vinden is dat misschien een goed alternatief, maar een goede nachtrust heeft mijn karakter toch in bijna alle gevallen geholpen. En zelfs als je van radiated water moet drinken heb je meestal wel een RadX of RadAway bij je om de radiation sickness te neutraliseren. Sterker nog: tegen level 10 bulkte mijn karakter van de RadX en RadAway... hij zou bijna een eigen apotheek kunnen beginnen. Mijn advies: laat deze perk lekker links liggen.

    Toughness: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: END = 5+
    Rating: 6/5 MUST HAVE!

    En dan komt er ineens zo'n wegeldige perk langs, oink! +10% Weerstand tegen alle schade, zelfs als je naakt rondrent!? Niet over nadenken, pakken die hap. Dit is een must have voor elk type karakter. Omdat deze weerstand niet is gekoppeld aan een harnas zal deze nooit lager worden (integenstelling tot harnassen die kapot kunnen gaan) en komt er ook geen extra gewicht bij kijken. Dus wat wil je nog meer? Het is goed mogelijk samen met de Cyborg perk, deze perk en een fatsoenlijk harnas de maximale damage resistance van 85% te bereiken. Wat dat betekent? Dat bijna geen enkele tegenstander je meer wat kan maken; je loopt als een God rond. Dus pakken deze perk. Het is de eerste stap om bijna onkwetsbaar te worden.

    Level 8 Perks:

    Commando: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: ---
    Rating: 4/5

    Werkt net zoals de Gunslinger perk, maar dan in V.A.T.S. +25% accuracy bij Rifles. Rifles zijn over het algemeen veel sterker en blijven het hele spel nuttig. Misschien niet de meest noodzakelijk perk als deze skill in bepaalde wapens toch al hoog is (je hebt dan sowieso al een hoge accuracy), maar verder is dit een prima perk om te kiezen. De volgende wapens vallen onder deze perk: Assault Rifle, Chinese Assault Rifle, Hunting Rifle, Sniper Rifle, Laser Rifle, Plasma Rifle, Railway Rifle.

    Impartial Mediation: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: CHR = 5+
    Rating: 2/5

    Deze perk zorgt ervoor dat je succes met +30% toeneemt bij Speech Challenges. Maar ALLEEN als je neutraal bent... en daar zit hem vooral het probleem in. De meeste spelers zullen niet lang neutraal blijven en snel met hun karakter de goede of slechte kant op gaan. Daarnaast zijn de meeste Speech Challenges goed te halen als je de bijbehordende skill in ieder geval in het begin regelmatig ophoogt. En als alles mislukt: saven voor een Speech Challenge en reloaden na een mislukking werkt natuurlijk ook altijd. Alleen als je karakter neutraal is en (belangrijker nog) dit kan blijven is de bonus misschien het overwegen waard. Mijn advies in alle andere gevallen: deze perk werkt veel te omslachtig, dus sla deze maar over.

    Rad Resistance: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: END = 5+
    Rating: 2/5

    Deze perk geeft +25% Extra Radiation Resistance. Niet verkeerd, maar zoals ik al aangaf bij de Lead Belly perk: radiation is nou niet echt het grootste gevaar in de wereld van Fallout 3. Wat mij vaker heeft gedood in Fallout 3? Kogels! Is de Toughness perk dan niet een betere keuze? Als radiation toch een probleem is heb je meestal genoeg RadX of RadAway bij je. Daarnaast zijn er als je een beetje zoekt vaak beschermingspakken in de buurt te vinden (zijn ook niet zwaar, dus je kunt ze altijd meedragen). Verschillende shops en traders bieden bovenstaande spulletjes vaak ook aan.

    Scrounger: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: LCK = 5+
    Rating: 5/5

    Hoewel ammunitie later niet zo'n probleem meer is, is dat een groot gedeelte van het spel wel. Zeker als je niet al te voorzichtig met je wapens in het rond schiet. De Scrounger perk geeft je extra munitie iedere keer als je dit vindt in een container. Ontzettend handig dus. Dit geld voor alle typen munitie, dus ook de duurdere plasma en laser cores. Ooit al eens 30 missiles bij elkaar gevonden? Met deze perk is het mogelijk. Heb je al genoeg munitie, maar kom je geld tekort voor die mooie gun? Kogels brengen ook nog eens aardig wat geld op als je ze in grote hoeveelheden verkoopt. Nooit meer geldproblemen dus. Trouwens, munitie heeft geen gewicht in dit spel. Al eens driehonderd raketten in je jaszak gehad? Ik niet, maar mijn karakter draagt ze fluitend rond in Fallout 3.

    Size Matters: 3 Ranks
    ===============================
    Requirements: END = 5+
    Rating: 1/5 (4/5 big guns karakter & 4/5 max skills karakter)

    Tja, +15 bij je Big Guns skill. Dat is in ieder geval al iets meer dan die perks van level 2. Vijf hele punten meer om precies te zijn... En dat terwijl op level 4 de Educated en Comprehension perk je minstens drie keer zoveel skillpoints kunnen opleveren. Maak je niet of nauwelijks gebruik van Big Guns: gewoon links laten liggen. Probeer je met je karakter zoveel mogelijk skills op 100% te krijgen, dan is dit geen verkeerde keuze. Voor Big Guns specialists is dit een goede keuze, zeker als je toch al zo weinig skillpoints per level krijgt (waarschijnlijk heeft je karakter een hoge strength, maar een lage intelligence?).

    Strong Back: 1 Rank
    ===============================
    Requirements: STR = 5+, END = 5+
    Rating: 3/5 tot 4/5

    Deze perk laat je Carry Weight toenemen met +50 Kg. Zeker niet onaardig, maar het is vooral een perk die een luxe probleem zal oplossen. Namelijk dat je meer loot naar de winkels terug kunt dragen. Aan de andere kant: de sterkste harnassen zijn best zwaar en wat doe je dan als je karakter ook al een lage strength heeft? Deze perk kan dus best nuttig zijn, maar dat hangt helemaal af van de opmaak van je karakter en je eigen tolerantie niveau (hoeveel trips ben je bereid op en neer maken om al je loot te verkopen?).

    Perks level 10:

    Animal Friend: 2 Ranks
    ======================
    Requirements: CHR = 6+ <- !
    Rating: 3/5 (4/5 voor druide of diplomaat karakters)

    Rank 1: Animals vallen je niet aan.
    Rank 2: Animals helpen je in gevechten tegen non-animals.

    De volgende dieren vallen onder de klasse animal: Dogs, Brahmin, Mole Rats and Yao Guai.

    Is deze perk het waard om twee keer in te investeren? Ik denk van niet, alhoewel deze perk wel een hoge coolheidsfactor heeft. Van alle bovenstaande beesten is alleen de Yao Guai een redelijk gevaarlijke tegenstander. De rest is fodder, zelfs zo zwak dat ze nog niet eens handig zijn om kogels op te vangen. Heb je geluk en een Yao Guai helpt je mee in een gevecht, dan is dit zeker een goede hulp. Maar voor alle andere gevechten waar je het toch alleen moet doen (je krijgt maar af en toe hulp) of het moet doen met een Molerat... tja, ik weet zeker dat er perks zijn die het beter doen voor je overlevingskansen in een post-apocalyptische wereld. Dit is wel een leuke perk als je een bepaalde rol met je karakter speelt, zoals druide of diplomaat (escorte). Een requirement van zes punten in Charisma is trouwens ook niet mis.

    Finesse: 1 Rank
    ======================
    Requirements: ---
    Rating: 4/5

    +5% Extra Critical Chance (hetzelfde als vijf extra Luck). +5% Lijkt niet veel, maar in V.A.T.S. ligt je Critical Chance toch al hoger. Dit is één van de perks om je CC te verhogen. Heeft deze perk een absolute prioriteit? Misschien niet, maar samen met de perks die je extra damage laten doen tijdens een CC is dit zeker geen verkeerde keuze als je het maximale uit je Critical wilt halen.

    Here and Now: 1 Rank
    ======================
    Requirements: ---
    Rating: 1/5

    Meteen nog een level up? Lijkt geweldig, maar tenzij je haast hebt of bepaalde achievements wilt boosten is dit echt geen slimme zet. Waarom niet? Het is niet al te lastig de level cap van level 20 te halen in Fallout 3. Heb je die level cap gehaald, dan valt de waarde van deze perk helemaal weg. Want naast een extra level up levert deze perk totaal geen voordeel op. Had je daarvoor in de plaats geen perk kunnen nemen die je het hele spel lang, ook na level cap, een voordeel oplevert? Mijn advies: Laat deze lekker links spelen en pak een perk als Toughness of Scrounger waar je nog heel veel plezier van gaat beleven.

    Mister Sandman: 1 Rank
    ======================
    Requirements: Sneak = 60+
    Rating: 1/5 (4/5 voor karakters met een hoge sneak skill?)

    Instant kills op slapende mensen. Misschien heb ik ze gemist, of was mijn sneak skill te laag, maar het aantal slapende tegenstanders tijdens mijn playtrough kan ik op één hand tellen. Civilians kun je sowieso zonder al teveel fuss in hun slaap doden, ook zonder deze perk, dus daarvoor is deze perk volgens mij niet bedoeld. Mijn advies: heb je een hoge sneak skill en speel je met een karakter die al sluipend slapende raiders vermoord? Dan is deze perk misschien het proberen waard. Voor alle andere karakters: sla deze perk over.

    Mysterious Stranger: 1 Rank
    ======================
    Requirements: LCK = 6+ <-!
    Rating: 3/5

    Wanneer duikt de Mysterious Stranger op? Wanneer V.A.T.S. eindigt en je tegenstander leeft nog steeds met 150 HP of minder, dan is er een 10% kans dat de Mysterious Stranger je komt helpen.

    Tja, ik had voor deze perk gekozen i.p.v. Animal Friend en ondanks dat de Mysterious Stranger een hoge coolheidsfactor heeft was ik naderhand toch erg teleurgesteld. De voordelen tegenover de nadelen:

    Voordelen:
    1) De MS red je soms uit de problemen door je tegenstander alsnog te doden.
    2) En bespaart jou zo kogels...
    2) Laten we eerlijk zijn: die kerel ziet er ruig uit.

    Nadelen:
    1) De MS jat soms de experience van je kill omdat hij de meeste schade doet.
    2) De MS komt helemaal niet zo vaak opdagen. Zie ook boven. In totaal heeft de MS mij minder dan tien keer geholpen tijdens mijn playtrough (en ik heb deze perk redelijk vroeg gekozen). Je kunt simpelweg niet op de MS vertrouwen om je te redden in benarde situaties.
    3 ) Deze perk botst met de Grim Reaper's Sprint, misschien wel de beste perk in het spel. Maakt de MS de kill, dan word je V.A.T.S. niet aangevuld tot het maximum.

    Bottom line: een aardige perk om te hebben, maar niet meer dan dat. Als je alle belangrijke perks al hebt gekozen is dit zeker geen verkeerde perk om erbij te nemen.

    Nerd Rage: 1 Rank
    ======================
    Requirements: INT = 5+, Science = 50+ <-!
    Rating: 3/5 tot 4/5 (Aanbevolen voor Melee-based karakters.)

    Oke, dit is echt een maffe perk. Zakt je HP onder 20% (je hoort de hartslag van je karakter), dan word je Strength met deze perk opgehoogd tot tien en daarnaast krijg je er ook nog 50% Damage Resistance bij! Absoluut niet verkeerd, maar je moet dus wel bijna bloedend door je knieën zakken wil deze perk pas activeren. En dan nog ben je niet onkwetsbaar, want 85% Damage Resistance is het maximum. Een lastige perk om te beoordelen, maar uiteindelijk vond ik deze perk toch best handig. Zeker na +/- level 15 heeft je karakter best veel HPs. 20% Van het maximum is dan nog steeds behoorlijk veel, dus je karakter valt niet zomaar neer. En dat gebeurd toch al niet zo snel, want met een +50% DR (waarmee je waarschijnlijk op het maximum komt) houd je karakter het nog wel even vol.

    Nog een voordeel? Mijn karakter had maar zes punten op Strength staan, dus de boost is nog best groot als deze perk activeert. Wat is daar nu handig aan? Looten mijn vrienden! Met deze perk had ik vaak geen NPC of extra perk meer nodig om extra stuff mee te kunnen dragen, daar mijn karakter ineens onmenselijk sterk werd. Kritiek verwond liet ik daarom mijn karakter door de overblijfselen van mijn tegenstander looten, naar de stad strompelen en daar de spulletjes verkopen. Pas daarna gebruikte ik een Stimpack of een goede nachtrust om weer op krachten te komen. Ontzettend handig als je, net zoals ik, alle rotzooi van een slagveld mee wilt nemen.

    Speel je trouwens een karakter die alleen met zijn handen of met handwapens slaat, dan is deze perk zeker het aanbevelen waard. Je moet namelijk toch al vaak dichtbij je tegenstanders komen, dus alle extra bescherming is meegenomen. Let wel op de requirement van 50+ Science!

    Night Person: 1 Rank
    ======================
    Requirements: ---
    Rating: 2/5

    Een +2 INT en +2 PER bonus als de zon onder is (18.00 - 06.00). Ook als je in een dungeon bent trouwens.

    Tja, niet onaardig. Maar gaat deze bonus je echt zoveel helpen met overleven in Fallout 3? De extra INT levert je bijvoorbeeld een iets hogere Science op... maar ga je daarvoor steeds wachten met inbreken totdat het nacht is? De extra PER helpt je met het aantal (rode) streepjes op het kompas, maar tenzij deze statistiek al ontzettend laag is zul je niet heel veel effect merken. Trouwens, de extra INT helpt je niet aan extra skill points tijdens een level up. Jammer he. ;)

    Deze perk past wel mooi bij de rol van nachtinbreker.

    Level 12 Perks:

    Cannibal: 1 Rank
    ======================
    Requirements: ---
    Rating: 2/5

    Je kunt jezelf genezen met de lijken van tegenstanders (25 HP), maar dat wel tegen -1 Karma per voedingsbeurt. Je zult worden opgejaagd op het moment dat iemand je betrapt. Handig? Niet echt. Misschien dat deze perk waarde heeft op een hogere moeilijkheidsgraad, maar over het algmeen zijn er al manieren genoeg om jezelf te genezen. Het is wel een manier om langzaam je karma te laten zakken...

    Fast Metabolism: 1 Rank
    ======================
    Requirements: ---
    Rating: 3/5

    Stimpak werken +20% efficienter. Een niet echt noodzakelijke (en spannende) perk, maar voor iemand die veel stimpaks gebruikt is dit zeker geen onaardige keuze. Hoe beter je Medicine skill trouwens is, hoe meer je uit deze perk haalt. Deze perk neemt ook in waarde toe op de hogere moeilijkheidsgraden.

    Life Giver: 1 Rank
    ======================
    Requirements: END = 6+ <- !
    Rating: 3/5

    Je max HP neemt permanent toe met +30 HPs. Zeker niet verkeerd, maar ik had in dit stadium verschillende perks die ik liever wilde nemen of noodzakelijker waren. Eerlijk gezegd vond ik mijn karakter met zes punten in Endurance al voldoende HPs hebben, dus de noodzaak om deze perk te nemen was niet erg groot. Heb je een karakter dat continue met te weinig HPs rond strompelt, dan is dit geen onaardige keuze. Net zoals Fast Metabolism neemt deze perk in waarde toe op hogere moeilijkheidsgraden.

    Pyromaniac: 1 Rank
    ======================
    Requirements: Explosives = 60+ <- !
    Rating: 3/5 tot 4/5

    Extra +50% damage bij fire-base weapons. De volgende wapens vallen in deze categorie: Flamer, Nuka-Grenade, Shiskebab, 'Firelance' Alien Blaster and Zhu-Rong v418, Chinese Pistol.

    De bonus is groot (en dus de extra schade ook), maar gebruik je bovenstaande wapens weinig, dan is dit een verloren perk. De Shiskebab wordt met deze perk een behoorlijk vernietigend melee-wapen.

    Robotics Expert: 1 Rank
    ======================
    Requirements: Science = 50+ <- !
    Rating: 3/5 tot 4/5

    +25% Damage tegenover mechanische tegenstanders. Niet verkeerd, want je krijgt te maken met redelijk veel mechanische tegenstanders. Van deze vijanden zijn alleen de Sentry Robots echt gevaarlijk, maar zo'n damage bonus is nooit onaardig. Dat je ze kunt deactiveren na een succesvolle sneak touch-attack vind ik als bonus te verwaarlozen; meestal pomp je die krengen toch wel vol lood. Een niet echt noodzakelijke perk als je het mij vraagt, maar een goede keuze als je alle belangrijke perks al hebt genomen. Let op: je hebt voor deze perk een Science nodig van minstens 50%!

    Silent Running: 1 Rank
    ======================
    Requirements: AGL 6+, Sneak = 60+ <- !
    Rating: 2/5 (5/5 stealth karakter)

    Je kunt nu op volle snelheid kruipend "rondrennen" zonder geluid te maken. Speel je een karakter die vaak stealth gebruikt, dan is dit een must have. Voor alle andere karakters: gewoon links laten liggen.

    De requirements bij deze perk zijn niet mis, maar passen perfect bij het type karakter dat deze perk waarschijnlijk gaat nemen.

    Sniper: 1 Rank
    ======================
    Requirements: PER 6+, AGL 6+ <- !
    Rating: 4/5

    +25% Kans om hoofden te raken in V.A.T.S. Als je zoals ik veel op het hoofd mikt in V.A.T.S. is dit een prima perk om te kiezen. Deze perk zorgt er ook voor dat je wat verder van een afstandje nog steeds hoge to-hit percentages kunt bereiken als je op het hoofd mikt. Perfect voor snipers!

    Level 14 Perks:

    Adamantium Skeleton: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: ---
    Rating: 1/5

    De ledematen van je karakter krijgen 50% schadeweerstand. Ja, je leest het goed. De kans dat je karakter bijvoorbeeld kreupel wordt zal een stuk lager met deze perk zijn. Nou is mijn karakter wel eens goed geraakt in zijn benen/armen/hoofd, maar meestal was dit erg snel opgelost door een medpack (waar ik er zeker zo'n slordige 275 stuks van meedroeg). Is dit een groot gevaar? Absoluut niet, dus deze perk krijgt op de normale moeilijkheidsgraad dan ook geen aanbeveling van mij. Misschien dat Adamantium Skeleton wel van nut is op een hogere moeilijkheidsgraad?

    Chemist: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: Medicine = 60+ <-!
    Rating: 4/5

    Chems werken twee keer zo lang met deze perk! Chemist beinvloedt de volgende chems: Buffout, Jet, Mentats, Med-X, Rad-X, Psycho, RadAway, Stealth Boy, Ultrajet, Ant Queen Pheromones, Yao Guai Meat.

    Een nuttige perk, zeker als je veel chems inneemt. Deze perk werkt goed in combinatie met Chem Resistant (lagere kans op verslaving). Het beste is voor beide perks te gaan, of beiden over te slaan. Stel jezelf de vraag: slikt mijn karakter veel chems? Is het antwoord nee, dan kun je deze perks gemakkelijk links laten liggen. Is het antwoord ja, dan zijn deze perks prima keuzes.

    Let op: je hebt voor deze perk een Medicine skill nodig van 60+%.

    Contract Killer: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: ---
    Rating: 1/5

    5 Caps voor de oren van "good" karakters. Tja, dat zijn er niet zoveel in Fallout 3 en meestal nog NPC's ook (personages waarmee je kunt praten en onderhandelen). Past misschien goed als je karakter de rol speelt van... ehh Contract Killer, maar zelfs in dat geval zou ik andere perks boven deze aanbevelen.

    Cyborg: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: Science 60+, Medicine = 60+ <-!
    Rating: 5/5 MUST HAVE!

    Deze perk heeft weinig verklaring nodig. Zorg ervoor dat je die Science en Medicine skills op 60% hebt tegen level 14, want Cyborg is het absoluut waard.

    Wat krijg je voor deze perk terug:
    +10 Damage Resistance (DR),
    +10 Poison & Radiation Resistance,
    +10 Skill Points to Energy Weapons.

    Gewoon een geweldige perk, zelfs als je niks doet met de extra punten in Energy Weapons. Samen met Toughness heeft je karakter dan standaard 20% schadeweerstand, dus zelfs zonder harnas aan!

    Lawbringer: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: ---
    Rating: 2/5

    Hetzelfde principe als de Contract Killer perk, maar deze keer verzamel je oren van slechte personages. Omdat deze personages veel meer bestaan in de wereld van Fallout 3 (o.a. Raiders) is dit een iets betere perk. Maar van 5 caps per oor word je nou niet bepaald rijk.

    Light Step: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: AGL 6+, PER 6+ <-!
    Rating: 2/5

    Met deze perk activeer je nooit valstrikken en mijnen. Dodelijk in het begin misschien, maar heeft jouw karakter nog veel last van valstrikken en mijnen gehad tegen level 14? De mijne in ieder geval niet meer. Het disarmen van een mijn (goede inkomstenbron) is een fluitje van een cent als je eenmaal weet hoe , dus dat stelt ook niets voor. Gewoon links laten liggen, er zijn echt betere perks. Ik kan mij wel voorstellen dat deze perk interessanter wordt op de hogere moeilijkheidsgraden.

    Master Trader: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: CHR = 6+, Barter = 60+ <-!
    Rating: 2/5

    Klinkt aantrekkelijk, een 25% discount op items in stores... behalve dat je al van het geld/items/ammunitie bulkt tegen de tijd dat je level 14 hebt gehaald. Geld is dus meestal niet meer zo'n probleem als je karakter al aardig sterk begint te worden. Trouwens... extra korting is helemaal niet goed voor de economie in Fallout. Shopkeepers moeten hun spullen tegen een lagere prijs verkopen, dus krijgen daardoor ook minder caps in eigen kassa. Uiteindelijk zal jouw karakter daardoor weer minder spullen kunnen verkopen, tenzij hij/zij alles gaat ruilen.

    Level 16 Perks:

    Action Boy/Girl: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: AGL = 6+ <-!
    Rating:6/5 MUST HAVE!

    25 Extra actiepunten in V.A.T.S. Niet over nadenken, gewoon pakken! Met bijna alle wapens levert dit in V.A.T.S een extra aanval op , dus dit is een super perk voor ieder karakter. Let wel op de requirement: Action Boy/Girl heeft een agility van 6 punten nodig... maar als je naar zoveel mogelijk aanvallen streeft door toch al punten in Agility te pompen moet dit een niet zo groot probleem zijn.

    Better Criticals: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: PER = 6+, LCK = 6+ <-!
    Rating: 6/5 MUST HAVE!

    Okee, de requirements bij deze perk zijn iets hoger (twee stats op zes), maar deze perk is het dubbel en dwars waard! 50% Meer damage tijdens een Critical levert meestal waanzinnige damage op, vaak zelfs een insta kill. De combinatie van deze perk en Finesse maakt je karakter ineens veel sterker, een powerhouse waar de tegenstanders huilend voor wegrennen. En als je karakter dan ook nog een mini-nuke launcher in zijn handen heeft...

    Chem Resistant: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: Medicine = 60+ <-!
    Rating: 3/5

    50% minder kans om verslaafd te worden aan drugs. Een goede perk, maar alleen interessant als je karakter regelmatig drugs inneemt en dus ook vaak verslaafd daaraan raakt. Werkt mooi in de combinatie met Chemist. Doe je weinig of niks met drugs in Fallout 3, dan kun je deze perk zonder nakijken overslaan.

    Tag!: 1 Rank
    ===========================
    Requirements: ---
    Rating: 3/5

    +15 Punten in een skill naar keuze. Een redelijke perk als je nog een extra skill op 100% wilt laten eindigen. Wat mij betreft ook het enige nut van deze perk, want om deze perk zomaar te kiezen voor een toch al lage skill in dit stadium van het spel (level 16) vind ik een weggegooide keuze. Dus tel vooruit met je skillpoints en lukt het je om nog één skill op 85% te laten eindigen, dan is dit de perk om het laatste duwtje te geven. In alle andere gevallen zijn er waarschijnlijk betere perks om te kiezen op dit level.

    Level 18 Perks:

    Computer Whiz: 1 Rank
    =========================
    Requirements: INT = 7+, Science = 70+ <- !
    Rating: 1/5

    Hoge requirements voor een perk die overbodig wordt als je voor een lockout een terminal sluit en weer aan zet. Overslaan dus, tenzij je echt hardcore speelt en niet gebruik maakt van dit truukje.

    Concentrated Fire: 1 Rank
    =========================
    Requirements: Small Guns = 60+, Energy Weapons = 60+ <- !
    Rating: 2/5

    +5% Accuracy iedere keer als je een bodypart van je tegenstander raakt (extra accuracy alleen bij die bodypart). Klinkt matig en dat is het ook, zeker voor een perk op dit niveau. Op level 18 is je skill in je favoriete wapen categorie toch al hoog zat om een hoge accuracy te krijgen in V.A.T.S. Gewoon overslaan, er zijn betere perks.

    Infiltrator: 1 Rank
    =========================
    Requirements: PER = 7+, Lockpick = 70+ <- !
    Rating: 2/5

    Net zoals Computer Wiz, alleen nu krijg je een tweede kans bij sloten. Tja... eerlijk gezegd heeft een slot mij nog nooit zoveel problemen opgeleverd dat ik locked out raakte. Waarschijnlijk is deze perk interessanter op een hogere moeilijkheidsgraad. Vooralsnog kun je deze perk beter overslaan.

    Paralyzing Palm: 1 Rank
    =========================
    Requirements: Unarmed 70+ <- !
    Rating: 5/5

    Eindelijk een goede perk! Je krijgt een goede kans op een paralyzing palm strike in V.A.T.S. als je deze perk neemt. Voor unarmed combat specialisten is dit een must have, maar ook gunners kunnen dit een nuttige perk vinden. 30 Seconden verlamming is namelijk niet niks; je hebt dan tijd genoeg om naar je vuurwapens te grijpen en je kwijlende tegenstander in het gezicht te schieten. Helaas is de requirement (70% in unarmed combat) wel hoog voor vuurwapen specialisten.

    Level 20 Perks:

    Explorer: 1 Rank
    =========================
    Requirements: ---
    Rating: 2/5

    Een goede perk... behalve dat de andere perks op dit level nuttiger zijn. Die locaties op de kaart kun je natuurlijk ook zelf ontdekken! Ik zou hier in ieder geval geen perk voor uitgeven.

    Ninja: 1 Rank
    =========================
    Requirements: Sneak = 80+, Melee = 80+ <- !
    Rating: 5/5

    Die hoge requirements zijn waarschijnlijk geen probleem voor karakters die deze perk zullen pakken. +15% Extra kans op een Critical als je aanvalt met een melee wapen of unarmed bent. Sneak Attack Critical Hits doen ook nog eens +25% extra damage. Gewoon een super perk voor unarmed specialists. Vecht je meer met vuurwapens, dan is de volgende misschien interessanter...

    Grim Reaper's Sprint: 1 Rank
    =========================
    Requirements: ---
    Rating: 6/5 MUST HAVE

    Bij elke kill in V.A.T.S. worden je actiepunten weer helemaal tot het maximum aangevuld. Wat dit wil zeggen is dat je daarna meteen weer V.A.T.S. kunt activeren, zolang er tegenstanders zijn en je kills blijft maken. Deze perk is zo ontzettend goed, dat de rest er bijna bij verbleekt. Het is heel goed mogelijk hele groepen tegenstanders in een "V.A.T.S. spree" overhoop te knallen met deze perk. Ze hebben dan werkelijk geen schijn van kans meer...
    Aanbevolen voor alle typen karakters!

    Solar Powered: 1 Rank
    =========================
    Requirements: END = 7+ <- !
    Rating: 3/5

    Een goede perk, maar IMO lang niet zo goed als Grim Reaper's Sprint. +2 Strength en regeneration is leuk, maar deze perk activeert alleen in open wasteland en dan alleen overdag. De regeneration is daarnaast heel langzaam, maar 6 HPs per minuut. Niets dus dat je in een gevecht gaat redden, al zal het je wel een stimpack op z'n tijd schelen... waarvan je er al over de honderd zult hebben op level 20. Grim Reaper's Sprint geeft een veel groter tactisch voordeel in gevechten en is daardoor uiteindelijk een veel betere perk.

    Ik hoop dat jullie iets aan deze perk guide hebben gehad. Wie weet helpt het je de volgende keer betere keuzes te maken als je de perk lijst weer voor je ziet. Ik vond het in ieder geval leuk om te schrijven! So long en tot kijks op het forum!

    Groetz,

    Zif

    EDIT: Guide opgepoetst.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Damn, zit jij nog wel op school eigenlijks? ;):)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gelukkig niet, anders zou mijn (huis)werk er flink onder hebben geleden. :D
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Potverdikkie, da's niet laf.
     
  17. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Zifnap, nogmaals bedankt voor je zeer diepgaande analyse. Ikzelf heb weinig tot geen ervaring met zulke rpg's en heb zodoende mijn voordeel kunnen doen met jouw zienswijze.

    Vind de game alleen wel wat moeilijk. Ik had de Those! missie (je weet wel die met die k*t fireants en werd er zo kierewiet van dat ik de game toen op easy heb gezet. En op de een of andere manier beviel me dat dusdanig dat ik tot op heden op die moeilijkheidsgraad speel. Heb hem nog wel even terug op normaal gezet, maar moet zeggen dat ik dat weinig vind toevoegen; je moet alleen maar meer kogels in een enemy blaffen.

    Maar is deze game, zeker in het begin, nou gewoon moeilijk?
    Ik bedoel, tegenwoordig lijkt er een beetje een trend te zijn bij ontwikkelaars om de games meer casual (lees: makkelijker) te maken.
    Nou, ik vind deze game eigenlijk te pittig |:-

    Gelukkig kan ik hem op easy zetten, maar dan knaagt er toch op de een of andere manier wel iets bij mij als ik heel eerlijk ben.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    You're welcome. Probleem met de quest Those! is dat je hem al redelijk vroeg in het spel vindt, terwijl die mieren best taaie tegenstanders zijn. Het probleem is dat wij als gamers een beetje lui zijn geworden en dan toch proberen die quest meteen te halen. Mijn advies: is iets te lastig in dit spel, dan gewoon een tijdje terugtrekken en later nogmaals proberen. Ik denk echt dat "normal" goed te halen is, maar je moet zeker in het begin goed uitkijken en slim spelen. Dat wordt wel anders zodra je rond level 10+ komt. Je zult het verschil goed merken. Of je kunt, net zoals ik, de tanden op elkaar zetten en het dan toch proberen. Ik heb uiteindelijk die quest toch afgemaakt in het begin, maar het heeft me veel healthpacks gekost.

    Mochten jullie trouwens commentaar of aanvullingen hebben op bovenstaande guide, laat het dan gerust weten. Ik kan het er in cursief altijd bij zetten. Inclusief je naam natuurlijk en je alternatieve zienswijze, want het kan goed zijn dat bepaalde slimmigheidjes bij sommige perks over het hoofd heb gezien. Dan wordt het meer een xboxworld.nl community guide i.p.v. eentje door mij alleen gemaakt. Ik heb begrepen dat deze guide in ieder geval op de voorpagina gaat.

    Succes met spelfouten verwijderen, Willem! ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Werk dan neem ik aan, maar dan nog snap ik niet hoe je hier de tijd en het geduld voor hebt weten te vinden. ;)8)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Is leuk hoor, zou je ook eens moeten proberen. Het maakt het forum voor mij in ieder geval een beetje interessanter. Vooral over RPGs valt best veel te schrijven. Als de spellen interessant zijn doe ik dit in de toekomst nog wel eens meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina