Beyond Good & Evil 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 28 mei 2008.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar eh,.. die footage zag er toch fantastisch uit?

k*t ubisoft,... om de week een of andere flut Rayman spin-off uitbrengen kan wel maar een sequel op 1 van de beste adventuregames van de vorige generatie hangt er nog maar van af..

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan was dat gewoon inderdaad een concept video van hoe het eruit zou kunnen zien.. jammer, maar deze kan nog wel even duren dus.

Toch raar dat ze, wat is het.. 1-2 jaar geleden al een trailer lieten zien alsof het een officiele aankondiging was dat BGAE2 wel zou komen... waarom deden ze dat en waarom trekken ze de keutel nu weer terug opeens?

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, wat een groot bullshit verhaal vertelt die kerel. Een pre-rendered trailer maken en showen tijdens de Ubidays 2008 van een game waarbij ze alleen nog maar bij aan het aankloten zijn? Geloof er geen zak van. Besides, ze verkondigen ook steeds dat de game in productie is genomen en hebben gezegd dat ie toegankelijker moet zijn. Nja, dan ben je niet zomaar wat aan het doen met het motto 'we zien wel'. Overigens was dit bericht er ook nog ooit:

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de mensen die nog hoop hadden :+
    http://twitter.com/colinsco/status/3458024544

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Whyyyyyyyyyyyyyy :'-(

6. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neeeeeeee:'-(

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als deze game ooit nog doorgang vindt, is het dan nog wel voor deze generatie? /Zucht, had deel 1 maar het succes gekregen dat het verdiende, dan zouden ze deze game wel maken.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Typische game waar we lang op moeten gaan wachten. Had het het eigenlijk wel verwacht en daarom eigenlijk zit die niet op me radar. Me interesse zal wel weer terugkomen als we eind 2010 een releasedatum krijgen. ;)

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    het lijkt wel een knipperlichtrelatie tussen ubi en Beyond good & evil, aankondigen -> op hold zetten -> filmpje lekken -> ontkennen -> toch ontwikkelen -> weer naar hold.:mad:

Waarom verkopen ze deze prachtige ip niet gewoon? dan doet iemand anders er tenminste nog wat mee! :'-(

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vertaalmachines ftw. 8)

Lekker duidelijk allemaal

11. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    ....en al die klote oude licenties worden iedere keer maar weer uit de kast getrokken. Tuurlijk, daar komt weer een need for speed 14!!
    Dit soort ubisoft pareltjes worden echt vergeten. Ubisoft moet wat meer risico durven nemen. Heb hem onlangs weer uit de kast getrokken en op mijn 60gig PS3 gespeeld. Wat een heerlijke game. Als ze hem nu eens op xboxlive zetten of playstationstore dan verkoopt ie als een dolle en is iedereen hyped voor een vervolg.

Please ubisoft, please laat deze game het daglicht zien.

12. Crackmond

Crackmond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst nog ees de ECHTE game zien.
    Dit zijn wel leuk filmpjes, maar helaas zeggen die nog niet zoveel als we niet weten WAT het is.:)

13. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt er toch aan!

ik zag dat BGE op 30 oktober aanstaande toch verkrijgbaar is. Toch knap om zo'n dergelijke game geruisloos en zonder mediaaandacht te releasen.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De game komt nog (lang) niet hoor. ;)

15. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Hoe zeker? 100% zeker.

oa.
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3395594&postcount=60
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3433905&postcount=64
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3437296&postcount=70

En geen enkele game komt uit zonder screenshots, trailers en op zijn minst een béétje aandacht. Vooral BG&E2 niet.

Als ie al komt zal ie eerder volgend jaar oktober komen.

17. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn, ik hoopte echt dat ie onder de christmastree van dit jaar zou liggen, lol

18. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    echt vet! ik probeerde vandaag mijn oude xbox weer aan de praat te krijgen, doet ie het gewoon! beyond good and evil erin gestopt en sindsdien non-stop aan het spelen, wat een briljant spel!
    ik hoop echt echt echt dat deel 2 snel komt!

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat wilde ik ook gaan doen toen ik mijn Xbox weer aansloot want ik wist dat BG&E heb, maar ik kan de game nergens vinden. Heel lang geleden heb ik die voor het laatst gespeeld. Er is een jaar geleden een verhuizing geweest...pff....shit dit.

20. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja dat is inderdaad shit, het was voor mij ook een verassing aangezien ik zeker wist dat mijn xbox het niet meer deed. ik probeerde het weer es en hij ging weer aan zonder error \o/ je woont in groningen toch? misschien een keer swappen ;)

Deel Deze Pagina