Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    * spot MLG gamer picture
    Oh, ben jij er zo een? :lol:

    Ik zeg nergens dat we (ik) de meest awesome skills hebben? De montage is precies wat ik zeg. Onze eerste dagen met de beta..., heeft niks met een showcase van skills te maken. ;)
     
  2. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg morgen de BETA. Hoop dat het wat is.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het lijkt me duidelijk dat je dat soort stoere mannetjes moet negeren, wat een faler:emo:
    Wel een goed filmpje, de maps zien er nog niet zo bijzonder uit maar dat kan nog worden veranderd.. toch?
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Haha, vet! :cool:

    Vindt het ook leuk gedaan met die Avatars linksonder in het scherm, maar ik snap één clip niet die er van mij tussen zit (Als heel blue naar sniper rushed) want ik weet niet wie ik ben en wat er precies gebeurd! :+

    Volgens mij is het gewoon een steek naar mijn constante neiging om sniper te rushen en grenades op m'n bakkes te krijgen :eek:.


    Benieuwd naar de volle versie! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind beide maps wel cool. Powerhouse direct al en Swordbase pas na wat potjes. Ik raak er echter nog steeds de weg kwijt 8)

    Meestal geen flauw idee op welke verdieping ik zit :+
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Swordbase vind ik niet zo heel leuk, raak altijd in de war bij Capture the Flag. :+ Powerhouse vind ik wel echt tof! Als ik met drie willekeurige mensen speel is het moeilijk te winnen op CTF met team blauw, maar in een party met drie maatjes is ook dat geen probleem. Niks te zeiken op die map dus.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Damn, ik had net iemand gestucked met een plasma, gebruikt ie powerarmor en valt m'n sticky eraf :emo:

    Had vandaag ook nog iemand vol geraakt met m'n energy sword maar die gek bleef gewoon leven???

    Ik haat beta's :cool:

    Edit:

    Nice video Dulle. Alleen de actie is wat magertjes, hadden jullie geen vette shit meegemaakt? Elke keer wanneer ik speel maak ik de meest random shit mee.

    [​IMG]
    [​IMG]

    zoals dit
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt, kon wel iets meer actie inzitten, maar dat komt wel goed met de extended versie. :+

    :emo:
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    En dan vooral dat ene kamertje wat zeg maar 'dood loopt'. Hoe vaak ik daar al niet in ben gelopen zonder dat het nodig is...8)

    Ik ga trouwens wel belachelijk vaak dood in de Beta. Waar ik bij de oude Halo delen en bij shooters als bijvoorbeeld MW2 (ook al is dat niet te vergelijken) 9 van de 10 keer een K/D ratio in de plus heb, is dit bij Reach heel erg anders. Maarja, Halo speel ik in eerste instantie ook voor de fun en dat heb ik met Reach heel erg veel. Modes als Stockpile en Covey Slayer kan ik héél erg waarderen. :) Ga veel plezier beleven aan deze game. :thumbs:
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die eerste is net een smiley _O_ Maar dit gebeurde ook regelmatig in Halo 3. Soms werden ledematen zo erg uitgerekt dat je er complete maps mee kon vullen.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wtf 8)

    Wat is trouwens de bedoeling van de vlaggen in stockpile, je moet geloof ik 10 seconde met de vlag in je base blijven staan toch?

    Tenminste ik geloof dat ik zo punten scoorde :+
    De rest van het team had geen flauw idee wat ze moesten doen.

    Tellen dergelijke gamemodes ook mee voor je K/D? Want ik ga dan puur voor het objective en meer niet. Iaw ik beland dan in de min.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het probleem is natuurlijk om in te schatten wat nou vette shit is voor een montage of wat nou alleen leuk was ´omdat je erbij was´. Vooral als je al door uren van crap hebt zitten te waden begint het nog lastiger te worden om alles goed te beoordelen. :p

    V2 van de montage gaat Invasion bij zitten, dus daar zal hopelijk wel wat leuke dingen gebeuren (vehicles), en gaan we het editten *iets* anders aanpakken (wat het hopelijk wat vlotter maakt).

    En er komen iig al 2 nieuwe clipjes van mij bij. :+
    Teaser:
    [​IMG]
    :mad:
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hier vind je alles
    http://www.bungie.net/projects/reach/article.aspx?ucc=variants&cid=25864

    Helaas telt het mee voor je k/d. Ik haat stockpile dus het enigste wat ik doe is fraggen met de sniper, sword of de plasmagrenade launcher. :+
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Echt een wonder dat ik nog maar 2 betrays heb gehaald tot nu toe (crossmap nades ftw) :+ Je ziet trouwens wel dat ik de tegenstander ook nog raak O-)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    daarom vind ik van die objectivebased dingen ook alleen leuk met mensen uit mijn FL. Dit soort modes werken anders gewoon niet...

    balen van die K/D
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wanneer komen de andere speelmodes vrij
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Heeft Dulle zoveel moeite gedaan voor een startpost, kijkt niemand er naar :'-(
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Startpost:
    edit@ Jorrie: Viel het jou ook al op. :+

    Hey, die 2e betray op mij kwam echt niet door cross map nades. :p Al zal ik die maar niet meetellen omdat het na de match gebeurde. O-)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen, Invasion.

    Edit: Fck was de pagina nog aan het lezen, gemene Dulle.
     
  20. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig kan je de sword blocken door te slaan, dus de energysword is niet meer zo sterk als in de voorgaande delen :) (ben ik eigenlijk wel blij mee, zijn er minder mensen die gaan staan campen boven een lift..)

    En ik heb nogsteets niet de kans gehad om Juggernaut te spelen =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina