Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nope, andersom juist. In de patch update valt te lezen dat je vroeger extra veel punten kon krijgen door op bepaalde momenten vooruit te spoelen, iets wat nu niet meer kan.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag weer ff wat DG gedaan, hoe meer ik speel hoe meer ik merk dat cannon gewoon ruk is. Flametrower is een beetje hetzelfde, je kunt veel beter concussion gebruiken bijvoorbeeld. Beetje jammer eigenlijk wel want beide vind ik "leuke" torens.

    Wisten jullie trouwens van Deathspank, beetje Torchlight (diablo) achtige game die 14 Juli naar XBLA komt, met couch co-op. (Geen online :mad:!)


    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Website

    Echt wel kopen dus :cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    [GT]701141[/GT]
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    absoluut, Ron Gilbert is 1 van de makers van Monkey Island en maniac mansion dus ik verwacht veel humor in deze game :)
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Tot nu toe expres het enige wat ik heb gezien van deel 2. Verwacht er veel van. Erg genoten van deel 1. Galactrix vond ik zwaar tegenvallen en ook niet veel gespeeld. Hier is gepost dat dit deel 1200 punten gaat kosten. Goede prijs, galactrix was met 1600 wat aan de dure kant.
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hoewel ik door een kleine 'tweak' toch ...

    [​IMG]

    :D (nee Drokz, ik zeg niet WELKE tweak;))

    (trouwens je krijgt niet geld in de tijd. Ik liet mijn laatste alien rondjes lopen maar de geldteller bleef gewoon staan en liep niet op ... gelukkig maar, anders flauw, maar ben dan wel benieuwd hoe sommige echt zo'n bizar hoge score halen)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat? Je kan veel meer dan 100 medailles halen hoor? Tenminste, ik denk dat je erop doelde dat 100 vrij veel is? Per map heb je ongeveer 5 andere modussen waar je ook nog een medaille op kan halen. ;) Dus dan is rond de 100 niet zo heel gek denk ik.

    Dat is inderdaad na de update ja. De update heeft ook een goede werking gehad, want de canons (die ik toen der tijd eigenlijk niet eens gebruikte) waren veel sterker als je op doorspoelen drukt.

    Maar ik heb echt geen een goede score meer, hooguit een beetje bij de dlc maps, maar ook dat is niet veel. Voor de rest is het echt zwaar slecht, maar dat heeft toch wel met die reden te maken die ik hieronder zei. Ik doe dit niet om mezelf in te dekken hoor :9


    Nouja, ze hebben in ieder geval wel iets veranderd ja. Ik deed 2 weken terug dus level 1, waar echt maar één manier mogelijk is. En daar had ik serieus 2x zo weinig punten als de rest. Nu inmiddels niet meer, omdat ik die heb afgemaakt natuurlijk. Maar dat geld ook voor veel andere maps. Niet dat ik heel veel om die highscores geef, al is het wel leuk om hoog te staan, maar toen ik laatst keek kon ik volgensmij niet eens 1 map ontdekken waar ik nog hoog in stond. Natuurlijk zijn de scores van andere spelers ook verbeterd, maar ik weet 90% zeker dat er meer punten te krijgen zijn. Het bewijs was dus de allereerste missie.

    Het andere bewijs is de foto van de vorige pagina. Ik heb maar 40K punten terwijl je voor een gouden medaille zover ik denk/weet rond de 62K (schat ik zomaar) moet hebben. Toch ontzettend raar dat ik dan toch een gouden medaille heb?
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    NETJES KEREL! \o/ Wel verdiend!

    Geen idee met dat geld verder, ze zullen er allicht iets tegen gedaan hebben anders kan je natuurlijk gigantisch veel geld verdienen dmv alles te verkopen behalve je lvl 1 maze torens en die laatse bazen lekker heen en weer bouncen 8)

    De Patch notes op deze site leggen het precies uit.

    - Cannon tower firing rates during fast forward have been fixed. Previously cannon towers would fire at twice their intended rate during fast forward. This made them twice as powerful as they should have been when fast forward was held down.

    - Game scoring has been changed. Because the current leaderboard entries are affected by the cannon fast forward bug, the scoring system has been updated and scores going forward will be calculated giving 2000 points per saved core rather than the previous value of 1000. For many leaderboards this will significantly change the value of the highest scores.

    -Game scoring has also been updated for practice and fixed resource challenge modes so that more efficient play is rewarded. Previously those modes did not reward spending fewer resources.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Die grinder is echt uber dus, heb een TYFUSHEKEL aan constant naar merchants te rennen of continue vol zitten. Dit is echt een uitvinding.

    Wat een uber game word dit zeg, hopelijk lekker lang met oneindige dungeons & level cap. _O_
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zeker. PQ2 en deze worden zeker gekocht :)
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Torchlight. ;)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    PC =(
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Over 3 weekjes al uit, nu maar hopen dat ie niet schofterig duur wordt..
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hij word 1200 punten, is gezegd in de Quick Look (van 15 min 8)) die Zifnap gepost heeft.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is er niet ergens een lijst van die die ooit gaan verschijnen. Zit wel op games als Shadowrun, X-Com en Syndicate te wachten.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar zit je nu dan op flapdrol? 8)
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb ik gister even naar gezocht maar kon niks echt vinden.

    Jah PC/Telefoon maar het gamed niet echt lekker vind ik. Wel leuk voor een uurtje ofzo maar je kunt niet eens liggen achter de PC!? :'-(

    Heb ook torchlight al gespeeld, was leuk maar vond het aardig snel saai worden aangezien er maar een paar verschillende tilesets zijn en je op hard gewoon continue potions aan het spammen bent 8)
    Heb als Destroyer en Vanquisher de story uitgespeeld en toen had ik het helemaal gehad eigenlijk. Die oneindige dungeon was een goed idee maar de basis van torchlight (veel potions drinken) vond ik toch de fun-killer. Op een gegeven moment had ik ook 2 wapens gevonden die mana terug geven, in beide nog 2 mana restore gems erin gedaan en je kon als Rogue Vanq gewoon die Hamstring bijna continue gebruiken :lol:

    Maar goed, PC gaming vind ik niks iig ;)
     
  19. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er maar 5 campaigns zijn in Risk Factions.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 5? ik vind 1 al teveel, ik vind er echt niks aan. Eerste missie gedaan maar echt niet leuk. Ik speel dus alleen maar Risk classic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina