[XOne] Split/Second

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 mrt 2009.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens!
    Vond de demo maar niks en had op voorhand al een hekel aan die voor opgezette opstakels.

    De fullgame toch maar gespeeld en was helemaal verslaafd , wel binnen 3 dagen uitgespeeld maargoed.. jammer dan.

    Ik moet nog 4 achievements maar daar kan ik me maar niet toe zetten.
     
  2. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het ook gaan halen
    Kreeg er nog een boekje bij van top gear en een film
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Das dan mooi meegenomen :)

    Tip voor als je online gaat , speel eerst de singleplayer tot in chapter 5 a 6.
    Anders hou je ze met die beginners auto's totaal niet bij ;)
     
  4. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    THX
     
  5. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de single player uitgespeeld en heb op dit moment nog enkele achievements over. 1000 wrecks enzovoort. Kunnen die achievements ook online gehaald worden, of moet ik zie via quickplay behalen?
     
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heeft het trouwens nut om eerst tweede / derde te worden in races en in een later stadium (met een betere auto) eerste te worden? Of gaat de AI ook gewoon beter rijden in deze races als je met een betere auto aan komt zetten?
     
  7. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je tegenstanders kiezen vaak dezelfde soort auto's. Dus als jij de snelste auto neemt dan hebben de tegenstanders ook snelle wagens. Ik ben gewoon overal eerste geworden zonder eerst andere episodes te spelen.
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Bedankt, tot nu toe trachtte ik ook gewoon steeds eerste te worden, maar wellicht was het een betere strategie :)
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is het online echt de moeite waard?
    Want dan haal ik hem op de PS3 :)
     
  10. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ben nog niet begonnen aan de multiplayer, maar de single player was stukken beter dan die van Blur. Multiplayer zal gelijkwaardig zijn.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee.

    Nee.

    O-)

    Split/Second is een prima game, maar Blur blijft imo vele malen beter. Zelden zo een irritante rubberbanding meegemaakt als bij deze game. :F:
     
  12. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de Singleplayer zeker beter. Zit meer variatie in en vind de game er grafisch beter uitzien. Blur online vond ik na een tijd eentonig. Als er iemand voorop rijd dan wint hij simpelweg de race, en iedereen pakt die 3x bolt.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, Split/Second niet eentonig? Met maar 8 man over een behoorlijk klein aantal tracks rijden die *iedere* keer op dezelfde manier opgeblazen worden. :confused: Had er al snel genoeg van.

    Als je voorop rijdt heb je niks om je te verdedigen bij S/S. Als je achterop rijdt heb je niks om aan te vallen. Bij Blur kun je tenminste altijd wat doen om te verdedigen / aanvallen, ik deel dus ook niet echt die ervaring dat als je voorop rijdt in Blur 'sowieso' wint. Spreek uit vele ervaringen. :mad: (Natuurlijk gebeurd dat wel eens, maar het is absoluut niet de norm.)

    Hetzelfde met die Bolt. Ik heb niet het idee dat er 1 favoriete powerup is. Ik kies zelf het vaakste voor de Barge, en de Shunt voor de long range aanvallen. Bolt is vaak zelfs mijn last resort.

    Ook vind ik het level systeem veel fijner bij Blur. En je hoeft niet eerst de SP helemaal uitgespeeld te hebben om online een kans te maken. Sowieso is het online gedeelte bij Blur veel uitgebreider.

    Oh, grafisch gezien vond ik Blur btw prettiger. Zal niet zeggen beter, maar wel prettiger om naar te kijken.

    Over de SP: In S/S zit misschien meer variatie, maar er is bijna geen enkel event buiten de races zelf die ik leuk vond om te doen. Ja, de eerste keer dat ik ze deed, maar daarna vond ik het wel mooi geweest. De career had niks langer moeten zijn. :p
    Bij Blur kwam de variatie ook meer door het grotere aantal tracks. En iedere race is anders doordat je niet vaste punten hebt waar iets gebeurd. Je raced met 20 man; iedere bocht is gevaarlijk en onvoorspelbaar (maar toch ben je niet hulpeloos). S/S is veel te voorspelbaar.
    edit: Oh, en die vreselijke rubberbanding! Kan niet vaak genoeg gezegd worden. Dat waren geen eerlijke races meer, waar ik het bij Blur uitdagend vond en nooit oneerlijk.

    Ik vind Blur dus beter. :+
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  14. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    had bij blur meer problemen om de bochten door te komen, maar wel daar wel makkelijker 2de en 1ste dan in split second, dus de ene kon wel iets makkelijker in de 1ste events en de ander mocht het bochten werk wel wat makkelijker.

    dan online, split second.. is dat wel eerlijk gemaakt? had echt het idee dat mijn tegenstanders allemaal 1 van de laatste en snelste auto's had?
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Je kan tegen betaling dlc aanschaffen waarmee je direct alle voertuigen tot je beschikking hebt. Natuurlijk nep, maar dat is het gamen van tegenwoordig...
     
  16. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    haha tegen betaling het spel uitspelen denk niet dat er mensen zijn die zo dom zijn om dat te doen.. nou ja gekke mensen genoeg op de wereld zo heb je bijvoorbeeld mensen die een controller met rapid fire functie kopen en misschien wel speciaal voor 1 spel zoals smackdown vs raw al doe je 20 specials die rapid functie zorgt ervoor dat je diegene niet kan pinnen (volgens mij)
     
  17. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat ook niet. Voor 500 MS Points heb je alle wagens, maar als je de single player uitspeelt ook. Je koopt toch geen game om alleen online te spelen.
     
  18. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is online blijkbaar gewoon niet eerlijk ik ben pas bij de 5de episode dus degene die verder zijn zullen online waarschijnlijk meestal wel sneller zijn? het is dus mogelijk om de 1ste auto tegen de laatste te zien online? dat zou dan wel achterlijk zijn.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Is mogelijk ja... Je merkt wel dat mensen die de auto's hebben gekocht, minder kennis hebben van de baan, hierdoor maak je soms nog wel een kans. Je kan de mensen met dlc vaak herkennen aan de weinige stickers op de voertuigen. De mijne zijn inmiddels aardig vol geplakt ;)
     
  20. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon eerst de totale single player uitgespeeld. Als je elk event eerste eindigt dan unlock je alle wagens.
     

Deel Deze Pagina