1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik hoop dat ze hem cancelen en werken aan Bully 2. :cool:
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    |:-.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik hoop dat ze óók werken aan Bully 2. Max Payne was altijd leuk. Geen reden om ermee te kappen. ;)
     
  4. Randleman

    Randleman Takin' Yah On A Trip

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al een half jaar in de pre-order, dus een cancel zit er niet in voor mij, haha
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand verdiend een klap. ;)
     
  6. Randleman

    Randleman Takin' Yah On A Trip

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    15/09/2011

    hopen dat dat hem dan word :)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat is er toch gebeurd met deze, hopelijk hebben ze besloten van die nieuwe look af te gaan en terug naar wat Max Payne is. DIe screens hadden echt niks met MP te maken als je het mij vraagt.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die shit blijft awkward.. waar is onze NYC cop?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat ze blijkbaar niks hebben veranderd aan zijn design. :mad: Ik hoopte dat we daarom zo lang niks meer hadden gehoord.

    High res veries:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Scans
    [SPOILER1][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][/SPOILER1]
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou de hoop erin. Ze hebben hem niet niet voor zo lang uitgesteld.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind ouwe Max wel cool, zo te zien gaan we Max op een paar verschillende tijden in zijn leven zien.

    Ben erg benieuwd of Rockstar er diezelfde feel aan kan geven die Remedy games zo uniek maakt.
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb echt goeie hoop , ik hoop ook dat deze titel nog dit jaar uitgaat komen !
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die laatste scan laat de herkenbare Max Payne zien, dat is wel vet. Zal wel een begin stukje zijn en dat je hem dan langzamerhand in John Mcclain ziet veranderen....nou ja, beetje dan.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ook nog goede hoop , als ben ik ook wel bang dat Rockstar er iets heel eigens van gaat maken.

    Max Payne 2 vind ik echt een uniek spel qua noire setting en lekker melodramatische voiceovers. Zo sfeervol dat het niet uitmaakt dat de gameplay wat beperkt is (net als Alan Wake).
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Max Payne 3 wordt gemaakt door 4 Rockstar-studio's

    Nieuws | 4 april 2011 - Vier verschillende studios van ontwikkelaar Rockstar Games werken mee aan Max Payne 3; zoals eerder bevestigd heeft Rockstar Vancouver de leiding. Dit is onthuld in een artikel van het magazine Edge. Naast Vancouver werken New England-, Toronto- en London aan het spel. "We hebben veel getalenteerde mensen in al onze studio's," vertelt Max Payne 3's art director Rob Nelson aan Edge, "en dit betekent dat we waar nodig de juiste mensen voor een specifieke opdracht kunnen inzetten - en het geeft games een consequent kwaliteitsniveau en een benadering die typisch Rockstar is."

    Ook maakt het blad bekend dat Max Payne niet het hele spel door kaal zal zijn. Stemacteur James McCafferty, de stem van Max Payne in de eerste twee delen, keert terug in het derde deel, maar niet als de hoofdrolspeler. Rockstar Games had al eerder aangegeven dat er wordt gezocht naar een ouder persoon voor de rol van Max Payne zelf. Andere details in het magazine bestaat voornamelijk uit eerder bevestigde informatie. Zo krijgt het spel een online multiplayermodus, vernietigbare omgevingen en een cover-systeem.

    bron: http://www.insidegamer.nl/pc/maxpay...-3-wordt-gemaakt-door-4-Rockstar-studios.html
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Don't say we didn't warn you.

    We recently dropped a few teaser screenshots to let you know more Max info was on the way. This week, the latest issue of Edge magazine has made its way to subscribers and will hit newsstands across the UK with a long-awaited look at Max Payne 3, featuring all-new screens, artwork and lots of new information. We won't spoil it for you, but readers of the issue will be treated to a detailed look unveiling the design approach to Max Payne 3, as well as giving some insights into what makes Sao Paulo the perfect location to continue Max's harrowing story - and impressions of the game's intense, evolved action.

    "Contrasting with all of this carefully choreographed scene creation is the fluidity and realism of the physical interactions. Fights are fraught, fast and brutal, as you'd expect. But now bullet-time - charged by killing enemies, as ever - has a layer of beauty to match its gameplay impact. As with RDR, the level of graphical detail on offer delivers astonishing action moments - glass smashes, blood spurts, furniture collapses - but here it's fragmented and slowed to show off the fine physical elements... this looks to be what Rockstar has always promised - Max Payne re-interpreted and re-energised for the contemporary shooter fanatic."


    Look for the issue on UK shelves this week and keep an eye out at the Newswire - we'll be back with more exclusive Max Payne 3 info and images soon.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ene laatste plaatje is alright... don't !@#$ it up!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina