[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Voor vanavond:
    The pianist of American beauty?

    :+
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Pianist!
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zeker.
     
  4. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Nice :)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor vanavond L.A. Confidential in de planning staan. Beetje in het L.A Noire sfeertje komen. :)
     
  6. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    American Beauty.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Hmm denk dat je dan toch echt een verkeerde film opzet.
    Weet niet precies wat L.A. Noire voor een game is, maar geloof mob achtig of niet?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Skyline

    Gemiste kans dit. Cast was vrij dramatisch en ik kon me eigenlijk alleen inleven in die NCIS chick, de rest bleef allemaal ontzettend oppervlakkig. De effecten vond ik wel tof, maar dit kan ook komen omdat dit nog maar de 2de film is die ik op mijn nieuwe tv heb gezien. Het was allemaal al eens eerder gedaan en het einde was (imo) zwaaaar dramatisch, één van de meest lompe eindes die ik heb gezien in een film en door mijn horror "liefde" zijn dat er toch heel wat. Gelukkig had ik er niet al te veel van verwacht en zocht ik alleen een wat nutteloze film die goed wegkeek en dat deed deze wel, maar als je een sci-fi verwacht met een sterk plot en degelijke cast dan zit je hiermee wel aardig verkeerd. Maar voor een 1.5 uur durende "actie" film ging het nog wel.

    6/10 (veelal door de effecten en mijn lage eisen die ik aan films stel :+)
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    American Beauty.
    The Pianist is mooi maar het gaat van links naar rechts zonder dat er echt een rechte lijn in zit als je het mij vraagt. (Je kunt natuurlijk beargumenteren dat dat een beetje de bedoeling is maar het komt nogal slecht over in dat geval)
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Is toch de pianist geworden ;)
    Maar zal American beauty ook zeker nog checken!
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee juist niet. :)

     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Net ff Scream 4 gecheckt (bios). Was wel weer prima, leuk om al die koppen weer te zien en goeie humor.
     
  13. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Sherlock Holmes een goeie film?
    Zou hem anders wel meepikken vanavond.
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    ^^
    Ja, echt een goede film als je van het sfeertje houd.
    Downey Jr. zet echt een goede rol neer en het verhaal was niet wat ik verwachte maar daarom juist wel leuk.

    Leuke soundtrack en humor maken het imo een geslaagde film.
     
  15. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx :thumbs:

    & ook nog review:
    Mary Poppins
    Disneyclassics zijn gewoon awesome :cool: Al vind ik deze 1 vn de mindere, ik zie liever tekenfilms maar toch de moeite waard. Leuke muziek & was de eerste keer dat ik hem bekeek in het Engels. Als ik klein was altijd in het Nederlands = Pure nostalgie.
    Supercalifragilisticexpialidocious
    8/10
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2011
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    The Rite

    Een jongeman (priester in wording) twijfelt aan zijn geloof en wil van het school af. De decaan vertelt hem over een cursus in het vaticaan voor exorcismes. Hij stemt in en reist af naar het vaticaan, daar komt hij in contact met een excorsist (Sir Anthony Hopkins).

    Anthony Hopkins neemt hem mee tijdens zijn duivel-uitdrijvingen om hem te doen geloven. Tijdens deze excorsismes (spel ik dit goed?) krijgt de jongen priester in de gaten dat de duivel met hem speelt, met alle gevolgen van dien.

    4,5/10

    Hoe graag ik deze film een hoger cijfer wou geven, kan ik het gewoon niet. Ik ben fan van de acteer-prestaties van Sir Anthony Hopkins, maar The Rite is gewoon The Wrong. De film duurt simpelweg te lang. Er is geen connectie waardoor je niet meeleeft met de hoofdrolspelers en bepaalde scenes gewoon humoristisch overkomen.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2011
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Iemand die Battle of LA al gezien ergens? Wil graag een of meerdere impressies met een cijfer. Wil die film deze week gaan zien in de bioscoop.
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, het absolute overgrote deel van het budget ging naar de special effects en dat is echt aan alles te zien. Matige acteurs, matig script en een film die zich afspeelt in en (een heel klein beetje) rond een enkel gebouw (waarvan het grootste gedeelte in 1 kleine ruimte). En een lomp einde ja, daar hadden ze opzich nog een vermakelijke sc-fi flick over kunnen maken. Wat een rotzooi.
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Bekijk het topic eens zou ik zeggen. Heb er al een paar voorbij zien komen.
     
  20. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Na lange tijd Saving Private Ryan weer 'ns aangezet.
    Hij is nog steeds geweldig om te zien, echter wat ik nu wel storend vind is dat ie behoorlijk op de VS is gericht, of eigenlijk alleen maar. Er wordt zelfs niet gesproken over de andere geallieerden..

    Verder niks te klagen.


    Ook nog gekeken:

    The Imaginarium of Doctor Parnassus

    Redelijk, had meer ingezeten denk ik. Vond Heath Ledger ook niet geweldig acteren. Wel leuke fantasie effecten in bepaalde scenes.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina