1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Wat klets jij nou? Da's gewoon onzin! 8)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    100 x 0,1 = 10

    8)
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd. Wauw...

    Weet je hoe je moet poepen?
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Lekker bezig Dusky :lol:

    Nou, het kijken naar 1900 is geen succes gebleken. Ben na een kwartier ofzo in slaap gevallen en werd op m'n bank wakker toen de aftiteling liep. Het kon me eigenlijk ook niet direct boeien. Een ander keertje dan maar proberen, die 300+ minuten...
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Er is altijd ruimte voor verbetering. Leg eens uit!

    Gisteren Everything must go gekeken met Will Ferrell. Best een redelijke film. Gaat over een man die op een dag alles verliest door alcoholisme. Het is een hele rustige film en Willie speelt heel ingetogen. De hele film speelt zich ook in een paar dagen af. Het einde is ook vrij typisch. Je hebt wel een idee maar het is vrij open.
    Ik houd meer van films waarbij veel gebeurt omdat ze dan makkelijker leuk te vinden zijn. Wanneer er weinig gebeurt dan moet de kwaliteit zeer goed zijn om mij een beetje te boeien. Daarin schiet deze film net iets te kort.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Thor

    Echt een vermakelijke film, had ik echt niet verwacht na het zien van die trailer, maar je moet nooit te snel oordelen over een film. Daar kwam ik wel achter met Scott Pilgrim en Kick-Ass.

    Pirates 4

    Echt tegenvallend, wel vermakelijk maar het mistte echt iets. Geen enkele keer kwam het in de buurt van de vorige delen. Peneloppe Cruz is wel een erg leuk vrouwtje en ze speelde ook heel ok vond ik, Depp zoals gewoonlijk ook,maar uiteindelijk vond ik de film gewoon aardig maar daar is het mee gezegd ook.

    Begreep dat deel 5 en 6 al in de planning zijn, 5 is al klaar qua script alleen Depp is nog niet klaar ervoor ofzo..ook gaan er verhalen dat Tm Burton de film misschien gaat maken..afwachten. Maar het lijkt erop dat POTC een uitmelk product gaat worden...pity.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Broek en onderbroek uit en dat 'achterstevoren' gaan zitten. Arm/hoofdsteun ftw!
    Of mooie plek om je krant/tijdschrift/tablet neer te leggen.

    Mind = blown?
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb je dat ooit gedaan? :lol:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Baas.

    Ik ga ook maar aan de marathon beginnen, lijkt me wel tof eigenlijk. Volgens mij heb ik ze niet eens allemaal gezien. Goldfinger vind ik wel geniaal van wat ik me er nog van kan herinneren. :cool:
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    From Russia With Love (196:cool:

    Na het (vooral financiƫle) succes van Dr. No was het natuurlijk wachten op een vervolg. Er zit maar een klein jaartje tussen, en dat komt vooral omdat de producten weinig risico hebben genomen en gewoon dezelfde cast + regie + producenten hebben genomen, zodat er gelijk kon worden begonnen met filmen. Omdat 007 inmiddels bekend was bij het publiek besloot men om het budget maar eens te verdubbelen.
    From Russia With Love gaat over een handige list van SPECTRE die de Russen en Amerikanen tegen elkaar willen uitspelen om zo de Lektor in handen te krijgen: een Russische codeermachine die de Amerikanen en Britten al lange tijd in handen wilde hebben. Vergeleken met andere Bond films heeft From Russia With Love een iets realistischer karakter, maar dat maakt de film zeker niet minder spannend. SPECTRE kwam al eventjes naar voren in Dr. No, alleen in From Russia With Love krijgt het al meer een vaste vorm. Een zekere leider wordt naar voren gebracht in de vorm van een hele evil hand die een siamese kat aait. Ik vind het geweldig, veel mysterieuzer kan het haast niet. Later gebruikte men bijna hetzelfde principe in de Inspector Gadget tekenfilms. Ook de scene met Siameze vechtvissen was voortreffelijk, aangezien het mooi symbool stond voor wat er stond te gebeuren in de film zelf. Sean Connery deed het natuurlijk al enorm goed als 007, en in deze film lijkt het alsof hij de rol van James Bond al tientallen jaren vertolkt. Het charisma en zijn galante voorkomen maken hem echt tot een van de betere Bonds (al was daar in 1963 natuurlijk geen sprake van). De Bond babe wordt gevonden in Daniela Bianchi. Alhoewel het qua acteerprestaties wel degelijk een vooruitgang is ten opzichte van de vorige uit Dr. No, is het wel duidelijk dat ze er alleen voor de looks inzit. En eerlijk is eerlijk, die mogen er zeker wezen. Maar in mijn mening zijn het vooral de badguys die de show stelen. Die Russiche commandant komt echt over als een bitch, en Shaw als Grant is ook een uitstekend voorbeeld hoe een badguy dient te worden gespeeld. Hoedje af.
    De regie vond ik al sterk, met een aantal geinige cameradingetjes zoals de trein die in Zagreb arriveert of Grant die Bond achtervolgt, begeleid met de muziek van Barry. John Barry doet verder ook weinig fout, en gebruikt die fijne Bond riedeltjes op de juiste momenten, zoals bij de invasie van het gypsy kamp.
    Uiteindelijk vind ik From Russia With Love nog een klein tikkeltje beter dan Dr. No. De allereerste Bond film voelde toch wat speelser aan als deze, want dit is echt serious business. Misschien voor sommige te weinig actie, maar het kat en muisspel, het verraad en de intriges maken dit wel tot een ideale Bond film.

    7.6

    Ranglijst:
    Code:
    1. From Russia With Love (7.6)
    2. Dr. No (7.2)
    
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Goed bezig. Zal ik dan nog even wachten met Thunderball tot je Goldfinger hebt gezien? :p
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Vanavond ga ik Goldfinger kijken en morgen ben ik vrij, dus maakt mij niet uit hoor :p.
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Leaving Las Vegas (1995)
    Keer gedownload op aanraden van iemand uit dit topic. Nicolas Cage vertrekt naar Las Vegas nadat ie alles (gezin,werk etc) is kwijtgeraakt. Hij is hardcore alcoholist en gaat met als doel naar Vegas om zich daar dood te drinken. Hij leert een hoertje kennen waarna ze veel aan elkaar hebben.
    Depressieve film over alcoholverslaving, maar wel mooi verhaal en goed geacteerd :) (Cage kreeg zelfs de oscar beste acteur voor deze film :D )
    8 / 10


    The Lost World: Jurassic Park (1997)
    nadat ik laatst Jurassic Park (1993 ) weer is had gezien leek het me leuk om ze alle 3 maar weer is te zien, toch zo'n 10 jaar geleden dat ik dat heb gezien. Ik wist wel dat deel 2 minder zou zijn, maar hoopte op nog een vermakelijke film. Was het helaas niet, toch wel ff heel flink minder. Deel 3 heb ik dan ook maar gelijk verwijderd :+
    5.8 / 10
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    The Lost World vind ik persoonlijk nog een erg vermakelijke film, 3 is alleen wel kut.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Iemand Hanna gezien?
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jup. Vond het een toffe film. Vooral de muziek was erg dope! The Chemical Brothers zijn er verantwoordelijk voor trouwens :thumbs: Ga je je vast mee vermaken.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nice :D

    Gisteren Thor gezien, niet echt boeiend maar wel OK.. Weinig verhaal en vrij voorspelbaar, maar iig wel door te komen, en Natalie <3.

    6/10

    Laatst ook nog Limitless gezien, prima vermaak 7/10
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens vandaag Leon (the directors cut) voor slechts 2,50 opgepikt bij de FRS

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina