1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Toch vind ik dat het epic gesierd had als ze characters uit de vorige 2 delen meteen beschikbaar hadden gemaakt in gears 3. Helaas is ook bij Epic het kwartje 'DLC = spul als extra verkopen wat ook in het spel had kunnen zitten' al een tijd geleden gevallen.
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich wel, maar Gears 3 heeft zoveel te bieden dat dit soort kleine dingen mij eigenlijk niet uitmaken. Het is niet dat je een halve game krijgt, je krijgt gewoon de volle game alleen zijn er een paar character skins, weapon skins en maps uit geknipt. Campaign is gewoon volledig en alle nieuwe campaign DLC bevat een andere storyline dus staat eigenlijk los van de campaign op de disc.

    EPIC had zich er ook makkelijk van af kunnen maken door geen beta te houden, gewoon dezelfde engine te gebruiken en alles te copy+pasten, met een nieuwe campaign van 4 uur speelduur. Ze hebben echt veel werk erin gestopt om dit hun beste game ooit te maken, dat ze dan om iets meer geld vragen door middel van DLC vind ik dan niet onredelijk, je krijgt hoe dan ook waar voor je geld.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    DLC aanbieden op een later stadium is ook niet iets waar ik perse tegen ben, het is een beetje de manier waarop. Wat ik jammer vind in dit geval is dat characters als b.v. Tai favorieten kunnen zijn voor sommige spelers. Een maat van mij speelde online en horde ook altijd met Tai. Het is voor epic geen moeite om die gelijk bij het begin beschikbaar te maken. Alleen levert het gewoon meer op om ze later als dlc aan te bieden. Dat is wat ik jammer vind. En dit soort keuzes zie je ook steeds meer bij verschillende ontwikkelaars/uitgevers. En idd zoals het er nu uitziet zit er een boel content in gears, maar daarom zeg ik ook dat het ze gesierd had als ze wel alle oude characters meteen in het spel hadden gestopt.
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik het wel mee eens. Vooral omdat die personages uit eerdere games inderdaad echt favorieten van mensen zijn, mensen die urenlang als die personages gespeeld hebben in de eerdere delen. Dat zij dan moeten wachten tot november voordat ze weer als die personages kunnen spelen is dan inderdaad best zuur.

    Beter hadden ze dan gewoon totaal onbekende personages voor DLC kunnen ontwikkelen inderdaad.
     
  5. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens, wat krijg je nou precies bij bol.com als je pre-order charater wijs?
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Trouwens een vraagje. Die augustus Cole. Is dat nou de Cole van vorige delen? Hij lijkt er namelijk niet op en is nog eens kaal ook....
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Cole is kaal hoor? :+
    Je hebt 4 versies. De nieuwere Cole , classic Cole, thrashball Cole en die superstar Cole. Allemaal zijn kaal en ze lijken voor zover ik weet ook gewoon allemaal op de oude Cole :p
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha is dat zo? Dacht die zo'n opgeschoren kapsel had. Hoeveel jaar speelt dit zich na deel 2 af?

    Ik ga trashball Cole gebruiken. En daarna ofcourse superstar.
     
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Savage grenadier elite
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder dan een jaar als het goed is. Neem tenminste aan dat er niet veel tijd verstrijkt tussen het laatste boek en deel 3...
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    volgens mij 2 jaar?
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears 2 eindigt ergens in 14 A.E.
    In de boeken is het telkens 15 A.E.
    Kan zijn dat er nog een jaar tussen het laatste boek en de game zit hoor, al lijkt mij dat gezien de omstandigheden in het boek niet logisch. Lijkt mij dus dat het ongeveer een jaar is.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    1,5 jaar dus.. ben bijna klaar met Anvil Gate.. :D, 10 dagen voor Coalitions End.. Awesome!

    Ik heb me btw erbij neer gelegd, laat EPIC lekker doen wat ze willen, weet je waarom, Gears 3 Dedicated Servers \o/. No more host en shotguns die niet registreren, dan mogen ze die extra points van me hebben. Nu Bernie er niet is wilde ik met Hoffmang spelen.. maar die unlock je pas bij level 50 :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
  14. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!:b: Weet iemand toevallig welke charater je krijgt bij bartsmit.com? Daar krijg je namelijk 1 maand XBL met een DLC coden. Ze zetten er alleen niet bij om wat het gaat. Gaat dit ook om de Savage Grenadier elite?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    [​IMG]

    In Noorwegen zijn ze al los, Elkjop.no heeft er al een hoop verstuurd. :lol:
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook al op internet te vinden, is jammer genoeg alleen met een Jtag af te spelen.
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    En het speelt gewoon sowieso veel beter/fijner/soepeler. Plus hopelijk blijven veel mensen het online actief spelen, spelen met bots is zooooo saai. :9

    Ik had hen een tijd geleden daarover gevraagd maar toen zeiden ze dat ze niet wisten waarvoor die code is. Misschien inmiddels wel, je zou ze kunnen contacteren. Zo te zien is dit ook alleen het geval bij de Collector's Edition, bij de standaard-editie staat alleen dat je een token voor een maand XBL krijgt.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn nu al?? 10 dagen voor de release??! Ben benieuwd of hij nu hier ook eerder komt! Zou wel sweet zijn.
     
  19. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze vanmiddag ge-emailed. Hopelijk heb ik snel antwoord!
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja hoop mensen al. echter is Epic bezig bans uit te delen aan een hoop mensen. plus er wordt aangeraden niet te spelen zonder TU1.. tenzij je op een dummy account gaat ofzo.

    deze game wordt gewoon echt vroeg naar iedereen verstuurd omdat ie in US en UK gewoon nr1 most wanted game is. weet iig 1 site die straks geen games meer gaat krijgen in noorwegen xD
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina