Ja, maar ik heb ook al jaren geleden aangegeven dat ik de rfactor league heb verlaten omdat ik dat pc upgraden zo beu was.
Heb bij BRO en nog wat leagues gezeten.
Toen ik die beslssing maakte, speelde mee dat de xbox toen werd gezien als de race console. Nou, keuze gemaakt. En ben al jaren aan het wachten op een goede racegame, maar die komt maar niet. Ben ook helemaal gek van F1, dus ik zat echt met smart op deze game te wachten. Helaas, het is bekend wat voor game het is.
Blijft over weer terug gaan naar pc gaming. Maar dan wacht ik toch eerst ff rfactor 2 af. Iracing is niks voor mij.
Maar ik had goede hoop dat dit wel de goede kant op ging. En dat gaat het ook wel, alleen heeeeel langszaam. ;-)
Moet je voor stellen, deze grafix en opties zoals career, heel seizoen etc etc, en dan ongeveer de handling , server- en online opties die we in rfactor 2 krijgen.
Dat is toch voor iedereen het leukst? Rfactor is heus niet zo heel erg sim, maar wel reuze competatief. Ik heb bij bro ook tijden met een controller gereden, tegen gasten met sturen. Is goed te doen. En ik weet zeker dat elke casual dit na enkele uurtjes spelen helemaal niet zo moeilijk zouden vinden. Maar wel veel leuker. Dat weet ik bijna zeker.
En ik denk dat de verkoopaantallen alleen maar toe nemen dan.
Laatst bewerkt: 30 sep 2011