1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Mijn vrouwtje is op zoek naar een nieuwe serie om te volgen nu Desperate housewifes is afgelopen. Iemand een tip?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet het hetzelfde zijn als Desperate housewifes?
     
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Nou ja niet precies hetzelfde maar Desperate housewifes was wel haar favoriete serie.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gossip Girl
    Weeds
    Mad Men
    Pretty Little Liars
    Cougar Town
    Sex and the City
    Ugly Betty

    Zo een paar die ik kan bedenken.
     
  5. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    The Client List lijkt me wel in haar straatje passen. Deels drama, beetje komedie en jij kunt eventueel meegenieten van de fraaie rondingen van hoofdrolspeelster Jennifer Love Hewitt.

    Het eerste seizoen is onlangs afgelopen.

    Als sci-fi je ding is zou je Continuum eens moeten proberen. Een paar weken geleden begonnen en imo een van de betere series van dit moment.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Weeds_O_
     
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Thanx voor de tips! Zal haar eens een paar pilot's voorschotelen.
     
  8. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al meer op mytvshows.org, wanneer de inschrijving weer open gaat!?
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nope, nog steeds geen nieuws helaas.
    Zou de site bijna gaan boycotten en op iets anders overstappen. Zijn vast wel andere sites en anders zijn er nog wel de nodige apps. Hou het nu enkel om gekeken eps te marken, terwijl ik daar in feite niet zo veel aan heb. En als ze de site niet onderhouden en zo lang niet updaten of van zich laten horen, heb ik het wel een beetje mee gehad.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Wat moeten ze updaten dan?

    Volgens mij is de site namelijk precies bedoeld voor waar jij hem voor gebruikt...
     
  11. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Laatst bewerkt: 26 jun 2012
  12. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze ook gedownload, maar ben er nog niet aan toe gekomen
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    28 juni, de eerste aflevering van Anger Managment met Cherlie Sheen. Toch wel het kijken waard :cool:
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Fouten in tv shows fixen. Geen nieuwe eps kunnen toevoegen, eps die er dubbel in staan etc. etc. Zorgen dat de site meer gebruikers aan kan (is de laatste tijd iig weinig downtime meer). En als ie in een blog aangeeft dat ie fulltime er aan gaat werken, maar een half jaar later nog geen update heeft, dan verwacht ik er ook weinig meer van.
    Een site is niet klaar zodra je hem gelanceerd hebt.
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Net Anger Managment gekeken, was erg vermakelijk, moet even afwachten wat het wordt maar zag er redelijk uit, maarja, wat wil je anders met een Charlie die eigenlijk een wat zelfde rol speelt als in TaaHM :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2012
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Komend tv seizoen komen er weer een paar toffe nieuwe series:

    Revolution (2012)

    Nieuwe serie van J.J. Abrams. Hopelijk wordt deze niet ook weer na 1 seizoen gecancelled. Maar Gus uit Breaking Bad speelt er ook in, dus dat geeft iig hoop! Verhaal in het kort: wereldwijde black-out, 15 jaar later…Mij lijkt het wel tof iig!



    Zero Hour

    Van de producer van Prison Break. Vrouw wordt ontvoerd, man gaat haar opsporen. Met raadsels, Nazi's en kerken. Beetje Da Vinci Code achtig vond ik, lijkt me daarom erg tof!



    Elementary

    Moderne Sherlock Holmes, dit keer in New York. Vind de serie Sherlock van de BBC geweldig (ook echt een aanrader!) en deze ziet er ook erg goed uit (hoewel ik de humor van de BBC Sherlock leuker vind). Met Lucy Liu en de pilot is directed by de man achter Homeland!



    666 Park Avenue

    Jong stel mag oud gebouw in New York managen, maar daar gebeuren vreemde dingen. Van de producer van Fringe en met Locke uit Lost!

    http://youtu.be/UXiu-oEGydk (kan deze om de een of andere reden niet linken hier?)

    O en Anger Management met Charlie is echt verschrikkelijk slecht :x! Heb de pilot niet eens helemaal af kunnen kijken, zo erg ergerde ik me.

    The River is ook niet echt geweldig. Heb zelf het hele seizoen gekeken, maar dat is omdat ik serie verslaafd ben en bijna alles kijk 8)! Maar ik zou deze serie aan niemand aanraden, meer dan genoeg andere (veel) betere series.

    @Prozack: Naast het lijstje van Hybrid, is mijn vriendin ook gek op The Mentalist, Castle, Happy Endings, Modern Family, Suits en White Collar.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijken mensen wel eens Workaholics? Vind het geweldig nu het op CC is, dat ik denk dat ik maar alle seizoen binnen haal. :D
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Jammer dat de registratie nog steeds dicht is :mad:
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    revolution ziet er tof uit :D hopelijk ook een goed verhaal erbij. Hoop nog steeds op een nieuwe serie a la lost van JJ.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Bedankt voor de tips :thumbs:. Revolution ziet er erg tof uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina