1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    _O__O__O_

    2 screens en ik ben gelijk hyped. Lekkere shit
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nu moeten we vast weer een half jaar wachten op nieuwe informatie :'-(
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kom net thuis, check even wat sites en ineens GTA V shots. Dat zijn nog eens verrassingen zeg. Ik had de eerste tijd namelijk echt niks verwacht. Ik denk dat de druk van de 'gestoorde' fans op bepaalde fora Rockstar iets te gek werd en dat ze het tijd vonden voor een update. Diezelfde lui die 'fuck Rockstar zeiden' en bullshit dat Rockstar niet om hun fans geven, lopen nu allemaal te geilen op die shots..best sad.

    Hun uitleg bij die Q&A is gewoon heel logisch ook en eigenlijk doen ze niks nieuws qua dit. Met GTA IV ging het ook zo, heel lang wachten voordat we de trailer uberhaubt kregen en ook screenshots. Maar goed, het is wel nice om een teken van leven te zien. Een 2012 release lijkt mij er ook echt niet in te zitten. Tenzij de volgende update ineens een releasedatum aankondiging is voor oktober, maar dat zal wel niet. Er gaan theorien rond dat ze drie maanden voor release het gaan aankondigen, om te voorkomen dat ze een releasedatum aankondigen dik 6 maand of langer voor release en dan alsog uitstellen. Een uitstel binnen 3 maand...daar is de kans klein van. Maar nah....denk het niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2012
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ondanks dat screenshots meestal bullshots zijn toch een enorme verschil. Sowieso blij dat het schilder-effect weg is om het zo maar te noemen.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wow, dat is zeker een verschil zeg. Maaaaar zijn die twee V shots console shots? En inderdaad, dat schildereffect. Dat is iets wat in de eerste screenshots al zat van IV en iedereen hoorde je toen zeggen dat je het niet mag afrekenen op screens en dat het er altijd anders uitziet. Nope!

    Het gekke van de engine in IV is...overdag is het dus echt net een waterverf effect, en wanneer het tegen eind van demiddag wordt en avond/nacht...dan is alles ineens heel scherp.
     
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ondanks dat het niet zo realistisch was, stoorde ik me weinig aan het waterverf-effect. 't Was meer de grauwigheid van eiland 3 wat ik minder vond.

    Ook wel een flink verbeter punt is de reflectie in het water, moet je dat maar eens met elkaar vergelijken. De schaduwen zijn er ook op vooruit gegaan zo te zien. Niceeee :cool: .
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt? Hmmm..nou ik stoorde me er echt behoorlijk aan. Ik vond het dan ook altijd veel cooler om de ingame tijd in de middag,avond of nacht te hebben want alles was gewoon echt heel mooi en had niet dat lelijke verflaagje erover.

    Voor de geintresseerden, hier de Q&A met Rockstar. Sommige vragen...serieus....pffffff...maar goed.


    http://www.rockstargames.com/newswi...wered-max-payne-3-and-grand-theft-auto-v.html

    De stukken over GTA V zijn vooral boeiend.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Maar zijn die screens nou van console of pc?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk console hoor, PC zou echt scherper zijn. Oh enneh....

    [​IMG]
     
  10. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Sick! En die gast Owned
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt erop dat Rockstar het dit keer echt allemaal stil wil houden he? Ze hadden gemakkelijk informatie kunnen vrijgeven over wie de protagonist is, het verhaal, etc. Maar wat ze al eerder zeiden en nu weer tijdens die Q&A, zo weinig mogelijk informatie voor de mensen zodat ze straks echt verrast worden. Dan moeten er ook geen magazine/site previews komen die de boel spoilen en shit. Ik zou het persoonlijk geweldig vinden als het ze lukt om alles stil te houden en wanneer de game dan uitkomt dat alles onbekend is voor ons :D
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het er echt zo uit komt te zien, dan kan ik niet anders zeggen dat het erg strak is! :cool:
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Natuurlijk komen er wel previews naarmate de release datum dichterbij komt. Vooralsnog is hier echter geen enkele reden toe, er is nog niet eens een release datum.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Nee maar dat kan een reden hebben. Misschien ben ik iets teveel op GTAforums.com geweest. Maar ik las daar een thread van iemand met een opzich geloofwaardige theorie. Het komt er in het kort op neer dat Rockstar niet meer een releasedatum wil geven zes maanden of langer voordat de game uitkomt. In die zes maanden of langer kan de game absoluut nog een delay krijgen, wanneer het echter in drie maanden uitkomt, dan is de kans op zo'n delay een stuk kleiner. Who knows....maar dan nog, een 2012 release = no way!

    Ook een interessante topic met absoluut goede argumenten :

    http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=516074

    Al moet je de titel niet te serieus nemen, de rest is wel interessant.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah nieuwe screens totaal gemist. Ja het zijn screens.
    Zegt niet veel en moet eerlijk zijn. Echt super zijn ze ook niet. Hopelijk is het een teaser voor groters.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Helaas helaas, nog geen groot nieuws, maar elk stukje nieuws, is nieuws :)

    https://twitter.com/CurrenSy_Spitta/status/225650296238505984


    [​IMG]


    Als we nou wisten of dit een teken is van een finalizing process, dus dat muziek toevoegen een laatste iets is, dan hadden we echt iets. Hoe dan ook, Rapper Currensy op de V radio. :D Of een voice over voor iemand...of hij lult uit zijn nek,maar...denk het niet.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2012
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik wil Axl Rose weer als DJ van K-DST! :cool:
     
  18. Peter-Jan

    Peter-Jan Guest

    Ik hoop dat je weer met parachutes uit een vliegtuigje kunt springen :)
     
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Alleen daarvoor zou ik gta V al kopen.

    Vliegtuig stelen!
    Stoer doen in de lucht!
    Uit het vliegtuig springen!
    Zo lang mogelijk wachten met je parachute openen!
    Landen!
    Je ak47 uit je binnenzak trekken!
    Mensen bang maken!
    Auto jatten!
    En als een baas wegrijden!




    ... En dan die grijns op je gezicht alsof je het helemaal gemaakt hebt in je leven! Whooohoooe!!!!
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was toch bevestigd dat er vliegtuigen in GTA V zijn? Of is dit niet officieel bekend gemaakt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina