[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gedemonstreert ja. Maar ik denk niet dat GI zelf lekker de screens heeft lopen maken.
    Dat is natuurlijk allemaal R* die zeggen deze mag je hebben.
    Maar ja graphics en GTA. Zal er heus wel iets mooier uitzien als 4. Ze hebben weer 4 jaar extra de tijd gehad om met deze consoles te werken en 4 jaar extra met de engine.
    Zal er heus niet zo uitzien zoals MP. Maar zal wel rond RDR zijn of misschien net iets mooier.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    We gaan het zien, ik denk wel dat het in de buurt kan komen van Max Payne 3 persoonlijk...call it blind faith, maar ik denk het echt. Als het echt gewoon vergelijkbaar is met RDR, moeten we ook super tevreden zijn, want die game is schitterend.

    Maar ik vind het gewoon zo weird dat er serieus mensen zijn die kunnen zeggen dat ze geen verschillen zien tussen die GTA IV en GTA V screenshots. De verschillen zijn namelijk overduidelijk en echt nice. Alleen al als je ziet hoeveel meer detail er in die gezichten zit...mja...zal wel.

    De tweede trailer zal het laten zien, ik denk echt zeker wel dat die van de console gemaakt is.

    Als dit straks echt console blijkt te zijn

    http://i.imgur.com/PsPgR.jpg

    Dan kunnen alle twijfelaars hun woorden opeten :D want dit..vreet alles op van GTA IV, qua algehele look.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Ik blijf gewoon sceptisch, bij GTA IV zagen de screens voor de release er ook fantastisch uit en alles strak. Toen ik de game daadwerkelijk had dacht ik dat ik op SD resolutie speelde. Overal kartels en lelijke models en textures. Bij RDR was dit al wat opgelost, maar nogsteeds best veel kartels en lelijke textures. Vooral bij shadows en planten/bomen/struiken.
    Maarja, graphics kunnen me uiteindelijk gestolen worden. Het belangrijkste van een GTA game blijft toch altijd de storytelling, humor en gameplay. Heb ook gelezen dat Breaking Bad en Heat inspiraties zijn, laat dat nou net mijn favoriete serie en 1 van mijn favoriete films zijn :D.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit lees ik vaker, maar dat hebben mensen toch echt mis. De screenshots zijn pretty damn lelijk namelijk van GTA IV :) (in volledige resolutie kijken)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Gewoon een paar voorbeelden

    Don't know about you..maar op mijn plasma ziet het er duidelijk veel mooier uit. En RDR best veel kartels? Serieus geen last van. En als we naar de trailers kijken van GTA IV..ziet het er gewoon uit zoals wij het op de 360 hebben. Dus ik geloof zeker wel in de trailers ook.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Alle vertrouwen in! Als je the ballad of gay tony vergelijkt met de originele versie van GTA iv dan zie je al een verschil.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Bij RDR kun je vooral bij de randen van shadows de pixels tellen. Ik snap dat het zwaar is voor deze oude consoles om ook nog eens de shadows helemaal strak te trekken in zo'n grote sandbox game. Maar daar moet een ontwikkelaar als Rockstar wel iets op kunnen verzinnen.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. Het oogde duidelijk een heel stuk scherper en dat was vooral te zien aan gebouwen in de achtergrond.
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik vind juist die nep-namen allemaal echt iets wat bij GTA hoort.
    Stoor me er totaal niet aan. Hoop dat dit ook altijd zo zal blijven.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zit er weer aan te denken om GTA IV in de PlayStation Store te kopen. :+
    Weer helemaal zin in. 8)

    Destijds bij de nightlaunch geweest bij Mediamarkt Eindhoven. Dat doe ik nooit meer! ;)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grand Theft Auto Retrospective: Part II

    [GTNEW]e6baf96d-b49e-40a3-9b70-d6da2f4cab6a"[/GTNEW]
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer de tracklist van deze gta ook maar een klein beetje de epicness bereikt van die van vice city ben ik tevreden
     
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als dat niet zo is ben je niet tevreden? Je bent wel erg kieskeurig... :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Probleem is dat die radiostations juist dankzij de sfeer geweldig waren. Zie het als Vice City FM in TBOGT. Zitten wat aardige songs tussen, maar gezien de sfeer en tijd niet overeenkomt met de muziek klikt het gewoon niet. Ik ging bijvoorbeeld ook geen K-Rose luisteren terwijl ik in mijn lowrider in de ghetto van Los Santos reed, dan was het gewoon non stop Radio Los Santos hoor.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    _O_
    Dat begin. Als je de DJ hoort en langzaam dat nummer begint. Awesome was dat. :)

     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Ik hoop wel weer op een The Journey. Dat was zo episch dat het bij alles past. _O_

    [yt]8khsPjZWYS8[/yt]
     
  16. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van de screens denk je wel "Hoe heb ik dat ooit geweldig gevonden?"
    Kan echt niet wachten. Ga na AC3 maar eens weer GTA IV spelen:cool:!
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zo lelijk zijn die screens toch niet? Vind die watershot best mooi.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Embargo op preview is los, Rockstar heeft diverse screens aan een aantal grote websites gegeven! Eens snuffelen naar meer.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Holy shit _O_
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat laatste shot _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina