1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Kopen! Beste interactieve ervaring van het jaar by far imho.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gekocht :)
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als je Journey bevalt moet je zeker ook Flow en Flower checken
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Flower misschien wel, maar Flow niet.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Flow heb ik toevallig wel, maar dat is best geinig hoor. Je bent wel doelloos bezig, maar het is wel een ontspannend spelletje.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ja, maar als je Journey geweldig vindt, vind ik het niet echt een aanrader. Flow heb ik ook ooit eens gratis gedownload van de US Store.

    Ik ben benieuwd naar je Journey ervaring. :)
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga vanavond beginnen ;)
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    1 tip voor de allerbeste ervaring: Samen (met de online functie) is de ervaring nog beter. _O_ (Als je tenminste een beetje goede partner krijgt)

    Oh, en speel m uit in 1 sitting.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De demo was niet echt representatief voor het gehele spel. Toen dacht ik nog van 'mwoah' maar het is echt een prachtig spel. Ik snapte eerst niet hoe ik aan een partner moest komen, maar als iemand bij je in de buurt is connect die gewoon met die persoon. Gaat perfect. De eerste was ik heel snel kwijt, maar even later kwam ik weer iemand tegen. Aan het eind van het spel zag ik dus die twee personen waar ik mee gespeeld had. Met die tweede heb ik dus zo'n beetje het gehele spel gespeeld.

    Ik heb dus geluisterd naar je tip en het spel in 1 keer uitgespeeld. Naarmate het spel vordert heb je echt het idee met een epische tocht bezig te zijn. Vooral met zijn tweeën is het inderdaad erg leuk, omdat je elkaar een beetje kan helpen. En het is gewoon tof om met zijn tweeën die hele wereld te ontdekken. Ontzettend sfeervol spel, mede dankzij de geluiden en de bijpassende muziek. Eerst dacht ik nog dat het de bedoeling was om je sjaal langer te krijgen. Dat is wel zinvol, maar de tocht staat centraal. De omgevingen zijn divers. Qua gameplay niet moeilijk, maar wel erg leuk. Het speelt namelijk heel lekker, de controls zijn perfect.

    Het is die 13 euro meer dan waard. Kort maar krachtig. Zeker op de Playstation het leukste PSN spel wat ik tot nu toe heb gespeeld. Dit lijkt me zeker een genomineerde voor de eindejaars Game of the Year awards voor beste download game. Na het uitspelen maar 23 procent van de trophy's, maar dit spel vraagt om nog een keer gespeeld te worden.
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iets als Halo 4 voor de PS3? Met zo'n uitstekende verhaallijn & goede MP? Was echt verslaafd aan Halo 3. Allemaal skulls verzamelen enz:cool:
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Misschien iets als killzone serie ? Goede sp verhaal en mp is ook wel nog leuk al ga je je daar misschien al snel aan vervelen. En anders dust 514, volgens mij is die nu nog in beta, maar hij heeft wel het futuristische deel netzoals halo. Alleen de sp weet ik er niet van aangezien ik alleen de MP heb kunnen spelen.
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond altijd dat Resistance de game was die Halo voor Playstation probeerde te wezen, maar die serie sloeg uiteindelijk de plank mis met een verhaallijn die niet interessant was en niet boeiende multiplayer, op de coop van deel 2 na ( die ze weg hebben gelaten in deel 3 :F: ).

    Ik vind Killzone meer een sci-fi militaire shooter met een vermakelijke singleplayer maar die verhaallijn gaat nergens over en kun je het beste negeren.
    Multiplayer is gewoon slecht van de game, deel 2 heeft input lag en deel 3 heeft een waardeloze map design zodat het ene team altijd het andere spawntrapped.
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand Okami HD al geprobeerd?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG][​IMG]

    :cool:

    Jammer dat er niet een Pottermore/Book of Spells achtig ding voor de Vita is.
     
  15. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog een aardig spel voor een 10tje (mag niet duurder zijn van Sinterklaas ;))
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Welk genre? Voor welke leeftijd? Meisje of een jongen? etc :+ We need more info!
     
  17. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses :+
    Genre: Actie Avontuur, Jongen van 16
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Uncharted games, Bioshock 2, Fallout: New Vegas, Mass Effect 2, Fallout 3, God of War III, Borderlands, Darksiders: Wrath of War etc liggen op Budgetgaming rond die prijs. Tientje is natuurlijk niet ontzettend veel voor een game. Je kan ook ff kijken of je een leuk tweedehandsje kan vinden bij gamemania ofzo.
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Darksiders 1 ;) voor 10tje used te krijgen.
     
  20. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Super bedankt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina