1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky XBW Reviews

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 29 mrt 2013.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jup, die van vorig jaar inderdaad. ;)

    Ik ben het trouwens ook volledig eens met je over Oblivion en Red Dead Redemption. :)

    EDIT: En je vergeet gewoon de helft van m'n games nog toe te voegen bij de startpost. Tsss. :+
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vergeet niks! Ik ben nog bezig. :p Ik ben altijd een half uur bezig om een screenshot uit te kiezen. :+

    Uhm, moet ik je post nu als plusjes toevoegen bij RDR en Oblivion?
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja doe maar. Sta namelijk volledig achter je met die 2. :)

    Maar ik ken het. Screenshots uitkiezen is echt kut. ._.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mass Effect: +, eerste deel in een fantastische trilogie, controls zijn een beetje clunky maar verhaal is echt adembenemend
    Mass Effect 2: +, Alhoewel ik het verhaal wat overbodig vond was de rest gewoon fantastisch, gameplay was in dit deel alweer sterk verbeterd
    Mass Effect 3: +, Emotionele achtbaan van allerlei avonturen met toch een mooi einde, met een aardige MP erbij, supergame :)
    Oblivion + Geweldige game die de me wegblies na het verlaten van de gevangenis

    Rest doe ik later wel, nu de kroeg in :+
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Sleeping Dogs +; Goed, meeslepend verhaal, toffe graphics en goede sound in een open wereld. De combat voelt lekker aan. Voor mij iig een leukere (betere) game dan GTAIV was!

    Lost Oddyssey+ Veruit de beste jrpg op de 360. Random encounters, turnbased, fantastische muziek en meeslepend verhaal. Hou je van klassieke jrpg gameplay in een modern jasje, mag je deze niet missen!

    Edit: Ik denk dat we straks een mega grote startpost krijgen. Misschien een idee om per genre een spoiler balk neer te zetten zodat men zelf kan kiezen om dat genre te openen wanneer men daar wat over wilt lezen?
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik was inderdaad van plan om, zodra de startpost te groot wordt, het te gaan opdelen in spoilers. Ben er nog niet helemaal uit of het per genre wordt, of dat ik het alfabetisch doe. Of gewoon de hele reviewsectie in een spoiler! :+
    Hoe dan ook, spoilers komen er wel zodra het allemaal te veel wordt. :9
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier snap ik dus echt helemaal niks van. Spelen we wel dezelfde Skyrim?:{
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Die 3 stemmen die in Oblivion zaten waren erg goed inderdaad..

    Verder vond ik Oblivion ook geweldig hoor, daar niet van.
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is onzin. Maar je moet ook de game in zijn tijd plaatsen. Oblivion komt uit 2006 terwijl Skyrim uit 2011 is. In die tijd is er al een heleboel gebeurd. En voor 2006 was Oblivion echt magisch. Skyrim voor 2011 een stuk minder.
     
  10. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    In plaats van blind je gevoel bij een game posten kan je ook objectief proberen te kijken. Zonder fanboy te zijn is duidelijk dat Skyrim een van de beste games van de afgelopen jaren is. Ook voor deze tijd, ongeacht of het je ding is of niet. Dat kan je simpelweg niet ontkennen wanneer je er met een beetje logica naar de game kijkt.

    Dark Souls: + Geweldige sfeervolle wereld met bijzonder veel spanning, waar de moeilijkheidsgraad een grote rol in speelt. Verfrissend, in mijn ogen, omdat je alles zelf uit moet vinden. Niet, zoals tegenwoordig gebruikelijk is, 3 uur tutorials doorlopen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dulle je bent vergeten 4 plusjes neer te zetten bij de games die ik van vicil quotte :+

    En om nog een van de beste games van 2012 (of kwam die uit in 2011?) Te noemen
    rayman Origins + ik wachtte al zolang op een goeie rayman game. Heerlijke game. Prachtige soundtrack, uitdagende levels en vooral challenges en een aanrader voor iedereen die rayman op zijn minst een beetje kent.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sorry, dat krijg je als alleen gequote wordt met 'ik ben het er mee eens'. Dan zie ik wel eens iets over het hoofd. :+

    edit: Ennnn done. :p

    kom op, wat is dat voor onzin? We zijn hier om games een beoordeling te geven nav onze EIGEN ervaring.

    En objectief gezien is de game lelijk, heeft het lelijke animaties is de combat vreselijk, is de voice acting stijfjes, werken de menu's clunky etc. Hm, nog steeds een dikke min.

    Jij mag er best plezier van hebben, geef de game straks maar zoveel plusjes als je wilt, maar ga mij niet zeggen welke beoordeling ik, of anderen, het moet geven. Geen ENKELE game is objectief de beste in jaren. Simpelweg omdat je speelplezier niet objectief kunt beoordelen.

    Dat vraag ik me ook altijd af als ik andermans mening zie van Skyrim. Ik vind de game vreselijk. Deal with it.

    Damn, dat gezeur altijd als ik zeg dat ik Skyrim vreselijk vind. Er zijn blijkbaar echt bepaalde games op XBW waar je niet aan mag komen. :emo:
    Ik heb nog wel een bepaald minnetje in huis, maar die laat ik denk ik nog een paar posts achterwege.

    edit: Mensen, vergeet niet de game die je beoordeelt vetgedrukt te maken, zodat ik het gemakkelijker zie. En zo kunnen de toekomstige lezers die op de link naar jou review klikken dan ook sneller de game spotten als je er een paar tegelijk hebt gereviewed.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
  13. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima, dan ben ik hier verkeerd. Als iedereen als een kip zonder kop maar wat moet roepen zonder redelijke onderbouwing mist het topic aardig zijn doel in mijn ogen. En ja, jouw onderbouwing slaat nergens op. Alsof je een auto beoordeelt op hoe goed je erin kan slapen. Minpunten opnoemen aan de hand van al die on-rail troep die we voorgeschoteld krijgen.

    Respect voor alle knappe topics die je maakt, maar logica is ver te zoeken in deze
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat slaat natuurlijk he-le-maal nergens op. Ik beoordeel games op hoe leuk ze zijn om te spelen. Hoe is dat hetzelfde als een auto te beoordelen op hoe goed je erin kan slapen? Mijn god.

    Het probleem hier is gewoon dat ik een game niet leuk vind wat jij blijkbaar wel geweldig vindt. Had ik dit bij iedere andere game gedaan waar je geen interesse in had was je nooit zo beledigd geweest.

    Dit is een topic met reviewtjes (MENINGEN, die altijd subjectief zijn) met minstens 1 regel. Voor mijn part zegt iedereen alleen 'kutgame' of 'beste game ooit'. Ik wil weten wat ze ervan vonden, daar een overzicht van krijgen. Ik zie niet hoe dat 'als een kip zonder kop maar wat roepen'. Of vind je dat altijd bij een mening die verschilt van die van jou?
    Als er uiteindelijk genoeg reviews zijn kun je heel snel een game opzoeken en aan de hand van de hoeveelheid plusjes/minnetjes zien wat de consensus over de game is.

    De enige reviews die imo objectief kunnen zijn, zijn hardware reviews. Dat zijn meetbare dingen waar je het over kunt hebben. Games, films, boeken, muziek. Iedere vorm van entertainment is ten allen tijde subjectief.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals Dulle al zei: Dit is een topic over je eigen meningen. Als je een game niet leuk vind, is dat gewoon zo. Niet iedereen vind Dark Souls geweldig (ik ben daar zeker niet een van hoor) maar moet ik dan gaan bitchen op jou mening? Kom op zeg... Je hoort niemand nu toch zeggen dat jou mening over Dark Souls niet klopt omdat die game niet sfeervol is vanwege zijn slechte graphics en bovendien zijn er al genoeg games waar je alles zelf moet uitzoeken. (Nogmaals, ik vind de game echt geweldig en ben het niet eens met wat ik net heb genoemd, maar ik geef even een voorbeeld)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Bovendien is het een hechte communitie en ken je op een gegeven moment de members. En als jouw smaak meestal gelijk is aan member A, dan weet je dat je een bepaalde game kunt kopen als member A het een + geeft ...
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ook dat inderdaad :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ga je nu nooit meer een aanrader van mij kopen omdat ik Skyrim een min geef? :+

    Om het weer een beetje terug op de rails te krijgen:

    Mass Effect: + Ik vind Sci Fi heerlijk. Dit was een droomgame voor mij. De hele sci fi wereld voelde niet eens... 'sci fi' aan, maar heel natuurlijk. Alsof het ooit echt zo zou kunnen zijn. Rondrijden op verlaten planeten met de Mako en prachtige Vista's is ook een ervaring wat ik nooit zal vergeten.

    Mass Effect 2: + Geen Mako meer, maar wel verbeterde gameplay. Iets minder RPG, maar wel een betere crew (de beste uit de serie). Ik voel me helemaal thuis in deze wereld.

    Mass Effect 3: + Toch de minste, maar nog steeds een dikke plus. Waar de vorige games een grote 'up' zijn, heeft deze ook zijn downs. Tikkie te veel de shooterkant op (voor mijn gevoel), maar rondzwerven op de Citadel die er prachtig uit blijft zien wordt nooit oud. Net als locaties uitzoeken op de map met die machtige muziek. Met het einde was ook helemaal niks mis.



    Kippenvel.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee hoor, ik weet dat sommigen er soms volledig naast kunnen zitten :cool:
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:


    _O_
     

Deel Deze Pagina