Sorry, dat krijg je als alleen gequote wordt met 'ik ben het er mee eens'. Dan zie ik wel eens iets over het hoofd.
edit: Ennnn done.
kom op, wat is dat voor onzin? We zijn hier om games een beoordeling te geven nav onze EIGEN ervaring.
En objectief gezien is de game lelijk, heeft het lelijke animaties is de combat vreselijk, is de voice acting stijfjes, werken de menu's clunky etc. Hm, nog steeds een dikke min.
Jij mag er best plezier van hebben, geef de game straks maar zoveel plusjes als je wilt, maar ga mij niet zeggen welke beoordeling ik, of anderen, het moet geven. Geen ENKELE game is objectief de beste in jaren. Simpelweg omdat je speelplezier niet objectief kunt beoordelen.
Dat vraag ik me ook altijd af als ik andermans mening zie van Skyrim. Ik vind de game vreselijk. Deal with it.
Damn, dat gezeur altijd als ik zeg dat ik Skyrim vreselijk vind. Er zijn blijkbaar echt bepaalde games op XBW waar je niet aan mag komen.
Ik heb nog wel een bepaald minnetje in huis, maar die laat ik denk ik nog een paar posts achterwege.
edit: Mensen, vergeet niet de game die je beoordeelt vetgedrukt te maken, zodat ik het gemakkelijker zie. En zo kunnen de toekomstige lezers die op de link naar jou review klikken dan ook sneller de game spotten als je er een paar tegelijk hebt gereviewed.
Laatst bewerkt: 30 mrt 2013