1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky XBW Reviews

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 29 mrt 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Alfabet lijkt me ook het beste ja. De manier waarop je het nu hebt staan hierboven lijkt me goed. :)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok. :)
    Ik kan het wel allemaal heel fancy gaan doen, leuke photoshopjes, anchors etc, maar er moet wel een balans worden gevonden tussen schoonheid, leesbaarheid en het gemak van bijhouden. Dan lijkt dit me de beste oplossing.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, de startpost is nu gealfabetiseerd.
    [​IMG]
    :+

    Klaar dus om meer reviews te ontvangen. :cool:
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nice gif :cool:
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    The Darkness 2 moet een +/- zijn Dulle!
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ARHGHGHAHGUSH FSLDJFhl F

    wtf, normaal maak ik niet zoveel fouten. 8)
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    GTA IV: + Een geweldige speelwereld, toffe story en waarbij de story misschien wat meer humor mocht bevatten ontbreekt het de multiplayer zeker niet van humor!

    Rayman: Origins: + Eén van de weinige 2d platformers die goed is uitgewerkt. De toffe 4-player coop maakt van zelfs de makkelijkste levels een chaos. Dat icm de lachwekkende characters maakt Rayman tot een prima game.

    Trials: Evolution + Frustrerend, verslavend, geweldig.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik wil ook GTA V spelen :mad:
     
  9. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Oepsie. :+
     
  10. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Dishonored: + Een mooi spel met een interessant verhaal, geweldige wereld en heel veel vrijheid.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Portal 2: + Puzzels die net lastig genoeg zijn om je slim te laten voelen als je ze oplost, en mocht je ooit even vast zitten, heb je altijd het gevoel dat de oplossing binnen handbereik is. Nooit het gevoel dat de game qua moeilijkheid net een stapje te ver gaat.
    En de humor... mijn god, ik heb nog nooit zo hard gelachen bij een game. Of een film. Geniaal.

    Bayonetta: + Ik heb de Wii U gekocht. Voor Bayonetta 2. Vertelt je dat hoe goed ik deze game vond?

    Bulletstorm: + Een of andere weirde gozert had deze game een +/- gegeven. Even rechttrekken. Deze game is een van de beste shooters op de 360. Pure fun, leuke (maar grove) humor, veel manieren om iedereen om te leggen, mooie locaties, snelle gameplay. Kill with Skill.

    Halo 3: + Tegen de 1000 MP matches gespeeld, terwijl ik normaal nooit een MP persoon ben. De campaign was ook heerlijk, met veel variatie en vrijheid. Ik wist het toen niet, maar dit bleek uiteindelijk de beste uit de serie te worden en blijven.

    Halo 3: ODST: + Anders dan je gewend bent. Een noir serie. Een beetje vreemd, maar wel lekker. Het verliest een klein beetje het typische Halo gevoel, maar je krijgt er een uitermate sfeervolle game voor terug.

    Halo Reach: + Oei, Armor Lock en Jetpacks? Wat is dit voor onzin? Ach ja, het wist de game niet te verpesten. De laatste Halo game van Bungie. Niet hun beste, maar desondanks nog steeds vermakelijk.
    De beta was geniaal.

    Halo 4: - Kom op zeg, wat is dit nu weer? Call of Halo? Mensen zeggen van Reach dat ze niet gediend zijn van de Armor Abilities en loadouts. 343 zegt goed te luisteren naar de community. Dus wat doen ze? Doen AA's erin, loadouts erin + een kut ranking systeem + fucking perks. En een slecht menu. Muziek die totaal niet memorabel is.

    En geen fatsoenlijke theater mode meer.
    Dit is niet meer Halo.

    Campaign was ok, Cortana was awesome., maar itt de oude Halo's geen seconde de behoefte gehad om het opnieuw te spelen. Spartan Ops nog niet eens opgestart.

    Misschien past een +/- beter, maar ik ben gewoon nog steeds boos op 343. Redelijke game, kut Halo game.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Far Cry 3 +/- Ik weet niet, de game doet me niet zoveel, het verhaal zegt me niet zoveel, rondlopen is leuk maar niet meer dan dat, een tijdje gespeeld maar het houdt me niet vast, ook Vaas doet me niet zoveel :eek:

    Halo 3 + Een van de beste MP spellen die ik heb gespeeld op de 360 en ook erg genoten van de SP! Eigenlijk moest dit de laatste Halo zijn, de delen die erna kwamen zijn alleen maar minder geworden helaas.

    Mortal Kombat + Prima vermaakt met deze oldschool fighter, misschien ook wel omdat ik altijd won tegen een vriend :+

    Bioshock + Wat een verrassende game was dit zeg, heerlijk beklemmend en onguur sfeertje de hele game door!

    Fable III +/- Viel ontzettend tegen, ook het abrupte einde waar je niet meer terug kon was ook niet echt goed geregeld, gelukkig is Molyneux weg.

    [PROTOTYPE] + Leuke game om wat chaos te scheppen om daarna iemand zijn uiterlijk over te nemen om alles te ontvluchten.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    GUN + De beste western game op de 360. Outdated graphics, matig verhaal maar gewoon heel erg tof om te spelen! (ja dat meen ik)

    Red Dead Redemption +/- Toen deze game werd aangekondigd begon ik direct te watertanden. Eindelijk GUN 2.0. De eerste uren heb ik ook zo ervaren, echter de grootte van de game is mijns inziens ook de valkuil. Halverwege Mexico heeft het mijn interesse compleet verloren, gangs, hideouts, schieten, gangs, hideouts, schieten. Been there done that. Helaas nét niet dus. Niet slecht maar ook niet goed.
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil ook [PROTOYPE] spelen :mad:

    :+

    Ik trapte er in :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    muahaha! :+
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Pro Evolution Soccer 2013 + Gameplay maakt grote stappen, de rest van het spel blijft ver achter bij de wens van de consument. Omdat het om de gameplay gaat, net aan een plusje.

    Max Payne 3 + Vetste thirdperson shooter SP deze generatie. Er is weinig mis met deze game, sensationeel en bruut. Blijven doorschieten op reeds gedode tegenstanders in slowmotion blijft nog 7 delen tof als het zo in beeld wordt gebracht als in deze game.

    Tomb Raider +/- De game zit ontzettend goed in elkaar. Helaas vervalt het spel op een gegeven moment in herhaling en kan het niet lang genoeg blijven boeien. De tombes zijn een nutteloze toevoeging, aangezien er niet wordt verwacht dat je ook daadwerkelijk in staat bent om na te denken. Heeft weinig met Tomb Raider te maken, des te meer met Uncharted.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Trials HD + Zeer verslavende Arcade-game met toffe physics en een leuke, uitdagende learning curve.

    Max Payne 3 +/- Lekker duister verhaal en personage, maar redelijk lineaire gameplay. Vette game voor shooter-liefhebbers, ik was er na het uitspelen alweer klaar mee.

    Mass Effect 3 + Episch einde van een prachtige trilogie. Bioware weet als geen ander een fantastische, realistische wereld neer te zetten waarin ik zelfs emotionele affiniteit voelde met de ingame personages. Tel daar de goeie gameplay en epische missies bij op en je hebt een topgame.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Just Cause 2: + Als er een game waar het vrijheid, blijheid is, is het deze game wel. Zelden me zo vrij gevoeld in een game, zoveel chaos kunnen veroorzaken en zoveel plezier gehad.

    Tomb Raider: + Van iedere seconde genoten. Prachtige graphics, en de game weet goed de ellende waar Lara in zit over te brengen. De sfeer was ook top, wat er altijd voor zorgt dat ik overal rond ga zitten kijken en verkennen. Heerlijk.
    Misschien wel wat te veel shootouts en te weinig exploren/springen etc. Jammer.
    Zeker een kandidaat voor GOTY.

    DJ Hero 2: + Ik denk dat ik alleen voor deze een reviewtje plaats, want deze is op ieder vlak verbeterd tov (zijn toch al goede) voorganger. Move over Guitar Hero/Rock Band; DJ Hero is here.
    Nou ja, was. Het genre is inmiddels dood. Kun je deze game uberhaupt nog wel kopen? :+
    De mixes klinken leuk en het is uitdagend zonder moordend moeilijk te zijn. Ook meer variatie in gameplay dan de Gitaar games. Houd je enigszins van het genre, dan is dit een verplichte aanschaf.

    //volgende keer weer een andere lading games. :+
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nu eentje waar ik ook m'n laatst gestreamde games kan reviewen. :+
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bioshock Infinite + Weliswaar op de PC gespeeld maar het verhaal is niet anders dan op de 360, graphics uiteraard wel anders. Verhaal was top, genoten van het begin tot eind. Sommige momenten waren wat saai, maar dat kwam omdat het schieten niet echt spannend was in de game.
     

Deel Deze Pagina