1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dark Arisen is toch een uitgebreidere versie dan de gewone? Want ik heb de gewone editie maar op XBL geeft hij aan dat ik Dark Arisen aan het spelen ben. :confused:

    Als dit een typische JRPG was geweest dan had ik hem niet gekocht al helemaal niet als die verouderde turn-based shit erin zou zitten, snap daar de lol echt niet van.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dark Arisen is de gewone + DLC en een texture pack. Maar ze hebben geen aparte achievement lijsten gekregen, dus hebben ze de oude gewoon vernoemd naar Dark Arisen. :p
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah ik dacht al dat ze misschien bij Game Mania per ongeluk Dark Arisen in het hoesje van de gewone hadden gedaan haha jammer genoeg niet! :D
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.903
    Leuk Bevonden:
    3.282
    Je kunt de nieuwste patch van Dragon's Dogma het beste nog niet downloaden.

    Verschillende gebruikers zeggen dat hun savebestanden sindsdien corrupt zijn. Zij zijn dus al hun gemaakte voortgang kwijt. Capcom raad aan om even offline te spelen totdat het euvel verholpen is, zodat je de update niet per ongeluk binnenhaalt. Verder kun je voor de zekerheid je savefiles kopiƫren naar een USB-stick.
     
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Eindelijk de game binnen! Vanavond maar eens een begin maken. Ik download de patch maar even niet dan.
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Geldt voor het importeren van je savegame, weet niet of je helemaal opnieuw begint op je nwe GT want dan heb je er weinig last van. Ik ben zelf ook helemaal opnieuw begonnen.
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nice, kan je echt goed zien dat Dark Arisen er mooier uit ziet? En als het pikke donker is zie je dan ook geen vlekken meer?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb gister even gespeeld en mn savegame geimporteerd zonder problemen (kreeg eerst ook een update idd)

    vlekken waren me nog nooit opgevallen, maar het ziet er wel een tikkeltje beter uit. Niks spectaculairs.

    De zwarte balken zijn er ook nog steeds
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    zwarte balken?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja de game is niet 16: 9 , dus je hebt onder en boven in beeld een zwarte balk
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Is mij nog niet opgevallen volgens mij heb ik gewoon fullscreen op mijn 37" Philips.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan heb jij een behoorlijke overscan en mis je wat beeld aan de zijkant denk ik. Staat je tv op een 'game' mode o.i.d?

    ik heb alles op 1:1 pixel mapping staan en dan heb je dus boven en onder een balkje omdat er geen overscan is en het beeld ook niet mag vervormen

    Digital foundry heeft er een stukje in zn faceoff over geschreven, het is blijkbaar gedaan om de performance goed te houden

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-dragons-dogma-face-off


    Het is ook geen ramp ofzo, maar zou leuk geweest zijn als ze ze eruit hadden weten te tweaken zonder dat dit ten koste van de performance zou gaan.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Vanavond ook starten met deze game! :)
    Iemand die pawns wil uitwisselen straks?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. Seh

    Seh Guest

    Nope, ik zal je gelijk even toevoegen. :D

    Ben nu mijn pawn aan het maken, ben voor een strider als eigen character gegaan en maak een mage van mijn pawn.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mage, perfect. Een healer kan ik altijd gebruiken. :+ Nu nog kijken of ik ergens een Warrior/Fighter/andere variant vandaan kan plukken.
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Ze heet Kate, ze zou nu beschikbaar moeten zijn om je te vergezellen. :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal haar gelijk meeslepen zodra ik de game heb. ;) (zal vrijdag of zaterdag pas zijn :mad:)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.707
    Voor degene die nog een Mage zoeken: Arwen, level 50 tot uw bechikking. Voeg Menorius toe als gamertag, maar stuur aub wel even een berichtje dat je van XBW komt. :thumbs:

    Ik heb ervaren dat ze beter luister dan mijn vorige versie van Arwen. Ze is een flinke healer, moet nog wel veel leren, maar staat haar mannetje ook met vuurballen en ijsballen o.a.
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik voeg je wel even toe. Altijd handig een Mage!
     

Deel Deze Pagina