1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky XBW Reviews

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 29 mrt 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Camera problemen in Web of Shadows? Hm, kan ik me niet herinneren. Maar het is dan ook al meer dan 4 jaar geleden dat ik de game heb gespeeld.

    Spider-Man: Web of Shadows: + Ik weet dus niet veel meer van de game, behalve dat ik er veel plezier mee had. Kijk maar:
    [​IMG]
    En hiervoor had ik de game 2/3 keer op 1 dag uitgespeeld. Een B-game misschien, maar wel een erg leuke.

    Defiance: +/- Ook een B-game, maar een waar ik wat minder enthousiast over ben. Onduidelijke menu's, ene kant van de map ziet er precies hetzelfde uit als de andere kant, weinig variatie in vijanden, de grote Arkfalls gaan allemaal gewoon wat te lang door, geen echt level systeem, extreem weinig customization opties, slecht verhaal met saaie en irritante dialogen.
    De game wordt gered door het feit dat het een MMO is en ik het gewoon wel leuk vind om in een wereld rond te rennen waar je ook tientallen andere spelers ziet. Dus mij gaat het niet eens om het samenspel wat je dan hebt (heh, dat bestaat eigenlijk niet in deze game, er is geen echte tank, healer etc), maar meer gewoon om de aanwezigheid van die anderen.

    Het schieten voelt met de meeste wapens gewoon prima aan.

    Red Faction: Guerilla: + Vooraf in het topic vooral zitten te schreeuwen over het feit dat de game zo lelijk roodbruin was. Ja, het speelt zich op Mars af, maar dat maakt het kleurenpalet er niet leuker op! Daarna in een impuls de game toch opgepikt. Een van de beste impulsaankopen die ik heb gedaan. Wat een heerlijke game. De gameplay is pure fun, je krijgt er niet genoeg van om gebouwen te slopen.

    King Kong: + Een game voor de letter K. Al moet ie eigenlijk bij de P, maar dat negeren we even. Dit was nog een van de launchtitels voor de 360 en een filmgame. Ik kan je niet garanderen hoe de game nu nog is, maar destijds was ik er helemaal weg van. De stukjes waar je als Mr. Kong speelt waren wat minder (maar ook niet slecht), maar dat is maar een klein gedeelte van de game. De rest is een heel sfeervolle shooter, zonder HUD, wat je echt het gevoel weet te geven dat je opgejaagd wordt door al die beesten op het eiland.

    Kameo: Elements of Power: + Oeh, nog een game met de K. Waarom dacht ik niet eerder aan deze aangezien ik die standaard vrij hoog in mijn Top 25 Xbox 360 games plaats?! Veel variatie in levels, graphics die nog steeds mooi zijn, mooie OST, het kunnen switchen tussen al die beesten...de sfeer _O_ Dit is het soort games wat ik heel erg mis op de 360. Het begon zo goed in 2005, maar nu...

    Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts: + Dit is misschien niet de Banjo game wat de liefhebbers van de N64 games wilden. Die zullen je dus willen wijsmaken dat dit een kutgame is. Luister niet naar hun! Platformen zit er nog genoeg in, al wordt een vrij groot gedeelte gedaan met de voertuigen die je (eventueel) zelf in elkaar knutselt. Heerlijk om de meest idiote creaties te maken. Net als Kameo is dit het soort game wat ik graag speel; vrolijk, kleurrijk en veel vrijheid.

    Dead Island: +/- Goede, vermakelijke zombie survival game.
    Totdat je het riool in gaat en later de jungle in. Dan is het niet meer goed. Dat tropisch resort was leuker dan die plekken waar je later komt. Haalt de game nogal omlaag. Zonde.

    ________________________________

    ///ik weet wel dat op deze manier mijn naam vaak voorkomt in de startpost, maar ik hoop door nieuwe games te reviewen dat mensen een 'oh ja, die game heb ik ook gespeeld' momentje hebben om daarna zelf een regeltje te schrijven.
    Met zo een 300 gespeelde games heb ik nog wel wat achter de hand om de lijst aan te vullen en jullie geheugen op te frissen. :cool:
     
  2. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Voodoo Vince +
    Level design,muziek,moeilijke opdrachten, alles klopt.
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat is geen minpunt. Dat is een informatief punt ;)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wat voor punt het ook is, wat verwacht jij in een zombiegame dan te vinden? Ik vind het een vage zin "er zitten overal zombies" :+ Dat mag je wel hopen bij een zombiegame :p
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, Voodoo Vince. Niet verwacht dat iemand hier een review zou komen posten voor een game van de originele Xbox. :+
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ben ik het niet mee eens:

    - Het bovenste 'eiland' is veel van hetzelfde maar het onderste 'eiland' ziet er toch ech wel heel anders uit
    - De variatie in vijanden komt wat laat, maar is er wel. Ook in de Arkfalls kun je nu per type vijand meerdere soorten arkfalls tegen komen
    - Het level systeem is onduidelijk en je word maar marginaal sterker maar het is er wel degelijk
    - Er zijn geen echte duidelijk classes maar je kunt wel degelijk dmv de perks en je wapenkeuzes een tank of een healer bouwen. Er zijn perks die bijvoorbeeld bij een revive je hele group reviven en er zijn wapens waarmee je met alt fire andere spelers kan healen (werkt een beetje als de medic van TF2. Of perks rond de overcharge power die alleen op DPS en extra health gericht zijn. Maar ook dit is allemaal wel onduidelijk, je moet het allemaal zelf uit gaan zoeken hoe je je character om je speelstijl heen gaat bouwen

    Ben ik het wel mee eens:

    - Major arkfalls duren soms erg lang. Mogen van mij ook wel wat meer kleintjes zijn en wat minder groten. Die groten krijg je tot 3500 meer exp voor dan voor de kleintjes maar je bent er volgens mij wel 4 keer zo lang mee bezig
    - Customization en vooral de opties qua aankleding zijn idd nog te beperkt
    - Het verhaal is idd saai. Er is te weinig expositie qua lore en wereld. Ik heb tot nu toe volgens mij meer over de wereld geleerd van de laadschermen dan van de main quest :+


    We moeten gewoon een keer met een groep xbwers gaan spelen, daar word het vast leuker van :D (en dan niet die co-op mappen. Leuk dat ze zulke instances erin doen maar ze zijn zo saai als wat en je word ook amper gedwongen samen te spelen. Als ik mn beste wapens gebruik kan ik in mn eentje ook prima zo'n dungeon leeg knallen. Zit dus geen uitdaging in)

    Leukste momenten die ik tot nu toe met de game gehad heb waren de spontane co-op momentjes die je in de main en side quests soms hebt als je tegelijkertijd met een paar andere spelers dezelfde objectives aan het doen bent.

    Even iemand die bezig is met een lastige quest sniper support geven of dat soort dingetjes.

    Al met al is het wel zoals je zegt. Het feit dat het een MMO is red de game. Het maakt me ook heel nieuwsgierig naar games als Destiny. Daar verwacht ik namelijk wel van dat alles wat in Defiance matig gedaan is tot in de puntjes verzorgd is


    Dit is ook precies waarom ik Riptide nog niet gekocht heb. Ik weet niet of ik het wel zo leuk vind als het alleen maar jungles en shantytowns is. Ik vond in deel 1 het resort en het hotel ook verreweg de leukste omgevingen
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  7. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ooit een keer een review gemaakt op bol.com :p

    [​IMG]

    Tropico 4 review

    Het voorbestaan van dictators dreigt in gevaar te komen. In Arabische landen zijn er grote en vaak ook gewelddadige demonstraties en opstanden geweest. Gelukkig is er een game waar dictators zeker wel blijven voortbestaan: Tropico!

    Als u Tropico 3 hebt gespeeld, valt het gelijk op dat het spel weinig verandering kent. Het systeem is vrijwel hetzelfde gebleven. De graphics zijn prima in orde en de muziek is lekker swingend en je komt gelijk in de tropische sfeer terecht. De gameplay is verder ook prima in orde en het is gemakkelijk om de besturing in orde te krijgen.

    Ook al is veel in Tropico 4 hetzelfde gebleven in vergelijking met het vorige deel, toch zijn er nieuwe veranderingen. De mogelijkheid om decoraties aan je eiland aan te brengen is flink vergroot. Ook zijn er een nieuw aantal gebouwen. Je kan nu bijvoorbeeld een Nucleair Powerplants, windmolens, jachten, kartbanen etc. bouwen. De mogelijkheden zijn nu groter.

    Verder is er ook een nieuwe moeilijkheidsgraad aangebracht: milieurampen. In Tropico 3 had je enkel orkanen en aardbevingen. In dit deel is er naast de orkanen een aardbevingen ook vulkanisme, droogtes, wervelwinden en tsunami's.

    Ditmaal kun je ook DLC kopen via de Xbox360, wat het vorige deel niet had. Je kan bijvoorbeeld een DLC kopen om plantages te bouwen en militaire uitbreidingen. Wel vind ik dit persoonlijk een beetje duur voor maar een paar nieuwe items.

    Ook al heeft dit deel weinig nieuws vergeleken met Tropico 3, toch vind ik dit deel een goede verbetering dan de voorganger en ik speel dit spel met veel plezier.

    Conclusie: De graphics en gameplay zijn prima, de muziek is sfeervol en ditmaal kun je DLC kopen via Xbox Live. Er is weinig verandering t.o.v. Tropico 3, maar toch is dit deel zeker een aanrader als je van bouwen houdt en je eigen eilandje wilt besturen. Ik geef dit spel als beoordeling een 8.

    Voor de beginners heb ik nog wat handige tips:

    - Niet te snel beginnen met luxe villa's, powerplants en dat soort dingen bouwen.
    - Begin eerst met de economie. Als je genoeg geld hebt kun je meer uitgeven aan de bevolking. start met farms bouwen, fishermann wharfs en mijnen te bouwen.
    - Bouw zo snel mogelijk een highschool. Dit voorkomt dat je mensen moet inhuren uit het buitenland.
    - Zorg voor een goede relatie met de VS en de USSR. Dan ontvang je ook meer ontwikkelingsgeld en kun je korting ontvangen op bijvoorbeeld appartementen
    - Zorg bij de bouw van de industrie voor minimaal 3 farms per industriële gebouw.
    - om de best mogelijke start te krijgen: begin met farms bouwen die suiker of tabak verbouwen en wat ranches, eventueel mijnen en logging camps. Als er een mogelijkheid is om een oil well te maken, doe dit gelijk! het is wel een flink bedrag maar je verdient dit zo terug. Nadat je de economie hebt gemaakt ga je verder met een pub/restaurant en een kleine clinic (dit omdat je 99 v/d 100 keer altijd 2+ mensen die universiteit hebben gedaan en dus handig is). als de economie goed loopt ga dan over naar industrie, politie en scholing en religie. Vanaf daar is het voornamelijk uitbouwen van de activiteiten.

    Op een rijtje:
    Pluspunten: prima graphics, prima gameplay, swingend muziek, gemakkelijke besturing
    Minpunten: weinig verandering t.o.v. vorige deel
     
  8. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook nog een review uit 2011 :p

    [​IMG]

    History Great Battles Medieval

    Na enige tijd heb ik besloten History Great Battles Medieval aan te schaffen, omdat ik gek op strategy games ben. Op de Xbox heb je niet veel strategy games, behalve C&C Red Alert 3, Halo Wars, LOTR: Battle for Middle-Earth dan.

    Het eerste wat mij opviel is dat toen ik de campaign startte (Engelse campaign), dat dit best pittig op het begin was. Steeds vluchtten mijn troops weg en ik heb sommige missies enkele malen opnieuw moeten proberen. Maar na enkele missies, wanneer je het spel onder de knie hebt en een groot leger in bezit krijgt, dan schiet je er als ware doorheen en dan is het spel gemakkelijk.

    De game bestaat naast hoofdmissies ook uit sidemissies. Met deze sidemissies moet je kleine gevechten houden á 5-10 minuten. Hierbij ontvang je gold die je kan besteden aan je troops. De variaties hoe je de soldaten customized is eindeloos.

    De hoofdmissies bestaat meestal uit historische slachtvelden die 5 á 15 minuten kosten per missie. Het spel bevat meer dan 30 hoofdmissies. Je kan een campaign volgen van de Engelsen en de Fransen. De Engelse campaign is gemakkelijker dan de Franse campaign, maar beiden zijn te doen.

    Verder kun je doorslag geven met behulp van battlecards om bijvoorbeeld jou troepen moraal te geven. Moraal is ook erg belangrijk. Als jou unit omsingeld wordt gaat het moraal van die unit omlaag en kun jij deze unit een steuntje in de rug geven met deze battlecards.

    De enige minpunten die ik bij dit spel heb is dat de muziek constant hetzelfde is. Ook zijn de graphics niet om naar huis te schrijven, de graphics zijn niet lelijk, maar ook niet mooi bedoel ik te zeggen.

    Dit spel moet niet echt vergeleken worden met bijvoorbeeld games als Empire Earth of Medieval, C&C Red Alert, etc. Je bouwt geen steden op en je hoeft geen steden te verdedigen (wel soms als sidemissie een dorpje, waar je omsingeld wordt). Verder is dit gewoon snelle actie gameplay, dus je start met een leger en binnen enkele minuten ben je klaar en bij elk knopje dat je indrukt valt de game in pauze om je tactiek te bepalen. Ik vind het al mooi dat er een game op deze schaal op de Xbox überhaupt verschijnt.

    Tips voor beginners:
    + Voordat de battle begint, sta je in een pauze menu en kun je je leger opstellen. Maak hier goed gebruik van, de infantry vooraan en de archers achteraan zodat zij niet gelijk worden aangevallen en jou infantry kunnen verdedigen. In de groene vakjes kun jij je troops neerzetten of weghalen en ergens anders stationeren.
    + Speel veel sidemissies (en herhalen), zodat je op het begin veel geld hebt, dat scheelt later in het aanpassen van jou troepen.
    + Zorg ervoor dat als je troops niet hoeven te vechten en rustig kunnen marcheren, dat je ze niet laat rennen, anders raken zij uitgeput en gaan de battles ook minder. Klik simpelweg op een unit en druk op RB om dit te activeren bij een unit en weer op RB om te laten rennen.
    + Maak goed gebruik van battlecards; dit kan de doorslag geven.
    + Aanvallen van de flank veroorzaakt paniek bij de tegenstander en verlaagt het moraal van jou tegenstander.
    + Lees handboekje door, hier staan extra battle tips in

    Ik geef dit spel een 7 als eindbeoordeling.

    Pluspunten: Snel te leren, Uitdagend, eindeloos aanpassen van troops, snelle actie, goede tutorial, makkelijke controls
    Minpunten: weinig muziek; veel hetzelfde, middelmatige graphics

    Wel moet ik zeggen dat achteraf deze game vergeleken met bijvoorbeeld medieval total war helemaal niks voorstelt :) (had total war games tot die tijd nooit gespeeld).
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :thumbs: Een dikke plus voor Tropico dus en voor die 2e ook een plus neem ik aan? Of liever een +/-?
    Die indruk heb ik allemaal niet. Misschien heb je gelijk dat je sterker wordt naarmate je een hogere EGO rating hebt, maar als je daar totaal niks van merkt is dat hoe dan ook een minpunt. Al was het maar dat na een 'level up' kwam te staan +200 HEALTH, +50 STRENGTH. Nu loop je verder en vraag je af waar die EGO rating eigenlijk goed voor is. :+ (ja, je krijgt 1 ego punt om te besteden aan een perk)

    Dat wapen wat je noemt loop ik toevallig zelf al een tijd mee rond (ook toen ik de review schreef), en je hebt natuurlijk wel gelijk dat je zo als healer kan dienen. Ik doe het immers zelf. Misschien dat het door het gebrek aan echte healing/tank/whatever skills komt dat het niet op me overkomt alsof er echte verschillende rollen zijn. Zie je ook terug in de gameplay. Ik sta altijd als een 5e wiel wat mensen te healen en iedere andere loopt als een malle te schieten op die arkfall dingen. :+ Er is totaal geen duidelijke rolverdeling. Maar je hebt wel gelijk, in zekere zin zijn er dus wel classes te bouwen.

    Op je bovenste 2 dingen; of ik moet nog een hoop ontdekken of dit is een geval van agree to disagree. :p

    Het grootste minpunt van de hele game is denk ik hoe dan ook de grote onduidelijkheid van alles.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja , betere expositie in het verhaal en VEEL betere uitleg van de menu's en alle systemen hadden de game echt wel een stukje beter gemaakt

    Ik bedoel ik weet nu zo onderhand wel hoe alles werkt maar voor hetzelfde geld (als ik meer nieuwe games had liggen bijvoorbeeld) was ik na een paar dagen afgehaakt omdat het me allemaal te vaag was

    Enige reden dat ik doorgezet heb is dat de gameplay zelf gewoon best lekker is

    Hoop dat ze met patch 1.020 die tegelijk met de eerste DLC komt weer een hoop gaan fixen/verbeteren

    Die onduidelijkheid in rolverdeling komt ook omdat de game TOTAAL niet stimuleerd om groepjes te vormen en samen te gaan spelen.

    Ze hadden echt iets a la Borderlands moeten doen waarbij Hoe meer spelers in de groep > hoe sterkere vijanden > hoe beter de loot

    Er is 0 incentive om een groepje te vormen terwijl de game dan echt wel leuker is.

    Er is ook geen echte town ofzo waar je andere spelers kan gaan zoeken om te kijken of er iemand samen wil spelen

    Ja , er zijn wel fast travel points waar altijd wel wat spelers staan maar er is geen duidelijke plek om co-op maatjes te zoeken
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  11. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Tropico een dikke + (oorspronkelijke cijfer was een 8 )
    HGB medieval een +/- als ik het spel nu nog een keer zou moeten beoordelen, op de review kwam ik op een 7 uit, nu zou dat een 6'je zijn.
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Banjo Kazooie Nuts and Bolts +

    Leukste platform/creatie game van deze generatie. Veel mogelijkheden om allerlei soorten voertuigen te bouwen, leuke challenges in de werelden, en de humor is volop aanwezig.

    (Ben het wel met je eens opzich Dulle, ik ben dan wel een enorme van die de N64 BK games en in eerste instantie vond ik nuts en bolts ook een teleurstelling maar het is gewoon een heel ander soort game. Het is nog steeds een unieke Rare game die geweldig is. Voor mij een van de beste games deze generatie).
     
  13. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo: Reach + Sommige mensen lopen te zeuren over dit spel, maar ik vind em nog steeds geweldig. 10x zo goed als Halo 4. Misschien geen verbluffende graphics, maar wel een mooie en interessante campaign, vette Forge Mode en Firefight. Ook de multiplayer heeft me lang bezig gehouden (Living Dead :)). Pas toen 343 het overnemen werd het minder met vage maps en vage gamemodes.

    Halo 4 +/- Gewoon een prima campaign (zoals we van Halo gewend zijn, maar wel ietswat aan de korte kant) en verbluffende graphics. Helaas waardeloze Forge, een geflipt ranking systeem en rare gamemodes die het vaak niet deden of verdwenen. Multiplayer is helemaal naar de klote (Call of Halo???) met vage loadouts enz. Persoonlijk vind ik dat helemaal niks.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    The Walking Dead + Als ik meer plusjes had mogen geven dan had ik dat gedaan. Voor het eerst in het een spel had ik echt moeite met kiezen en niet eerder was ik zo betrokken bij de karakters van een spel. Ik heb altijd maar eventjes aandacht voor XBLA en PSN games hoe goed ze soms ook zijn, maar dit spel is een uitzondering. The Walking Dead is voor mij 1 van de betere games van deze generatie.
     
  15. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Halo: Reach begon pas wat te worden toen 343 het stokje overnam. De MLG playlist, super slayer, squad slayer aka playlists zonder 100% bloom waren de enige playlists die te spelen waren. Bloom was veel te random en skilloos. Zonder bloom en met een snellere movement speed had het de beste halo ooit kunnen zijn, maar zulke dingetjes maken een enorm verschil.

    Halo 4 vind ik een verademing ten opzichte van vanilla reach. Ik vind wel dat de game niet voldoende wordt ondersteund door de ontwikkelaar. Ze hadden allang een squad slayer naar halo 4 kunnen brengen zonder al die CoD bullshit.
     
  16. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Sleeping Dogs + > Echt een super goed spel. Het verhaal is prima te volgen en als je eenmaal in de game zit wil je het spel niet meer laten liggen. Verder is de gameplay goed in orde. Het vechten en schieten werkt echt goed en je kan nieuwe vechtmoves leren en sommige zijn echt briljant! Enige minpunten is dat de graphics niet super zijn wanneer je onserieuze dingen gaat zitten doen dat de game raar kan gaan doen. Ik vond het ook jammer dat er geen bullettime inzat, zoals bijvoorbeeld bij True Crime wel was (= voorganger sleeping dogs, wel onder andere uitgever btw). Al met al zeker wel een 7,5 waard!

    XCOM + > een spel dat zeker een uitdaging is. Je moet zorgvuldig keuzes maken waarin jij jezelf in wilt upgraden (facilities, research, weaponupgrades, wapens/armor voor je troepen/vliegtuigen). Dit omdat je weinig geld tot je beschikking hebt. Verder moet je keuzes maken wie je wilt helpen en dit kan ervoor zorgen dat er landen zich uit het XCOM project treden. De gameplay is goed in orde en altijd erg spannend. Een verlies van een teammate kan grote gevolgen voor jou troepen hebben en je tactieken die je later wilt uitvoeren. Enig minpuntje is het verhaal, want het is een beetje losstaand verhaal. Als beoordeling zal ik een 8 geven.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2013
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Goeie reviews, maar we werken simpelweg met +, +/-, - :)
     
  18. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    ja begrijp ik, maar ik wil even onderscheid maken als iemand dit leest tussen voldoende of erg goed :)
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik kan me hier helemaal in vinden. Wil er nog aan toevoegen dat je de game zeker eens moet spelen als je eens iets anders wil dan shooters, actiongames, etc. De turnbased combat is verslavend lekker. Ik doe meestal maar 1 playthrough, maar heb er hier al 3 opzetten en er komen vast nog wel enkele bij. Classic + ironman mode is echt enorm moeilijk, is mij nog niet gelukt. Enige minpuntje is wat mij betreft dat de game geen skirmish matches tegen de AI heeft. Dikke 9!
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iemand nog?

    Alan Wake: + Erg sfeervolle game. Valt op een gegeven moment wat in herhaling met enemies etc, maar overall een dikke aanrader.

    (note: de game is nu in de aanbieding op GoD voor 400 (P))
     

Deel Deze Pagina