Ben ik het niet mee eens:
- Het bovenste 'eiland' is veel van hetzelfde maar het onderste 'eiland' ziet er toch ech wel heel anders uit
- De variatie in vijanden komt wat laat, maar is er wel. Ook in de Arkfalls kun je nu per type vijand meerdere soorten arkfalls tegen komen
- Het level systeem is onduidelijk en je word maar marginaal sterker maar het is er wel degelijk
- Er zijn geen echte duidelijk classes maar je kunt wel degelijk dmv de perks en je wapenkeuzes een tank of een healer bouwen. Er zijn perks die bijvoorbeeld bij een revive je hele group reviven en er zijn wapens waarmee je met alt fire andere spelers kan healen (werkt een beetje als de medic van TF2. Of perks rond de overcharge power die alleen op DPS en extra health gericht zijn. Maar ook dit is allemaal wel onduidelijk, je moet het allemaal zelf uit gaan zoeken hoe je je character om je speelstijl heen gaat bouwen
Ben ik het wel mee eens:
- Major arkfalls duren soms erg lang. Mogen van mij ook wel wat meer kleintjes zijn en wat minder groten. Die groten krijg je tot 3500 meer exp voor dan voor de kleintjes maar je bent er volgens mij wel 4 keer zo lang mee bezig
- Customization en vooral de opties qua aankleding zijn idd nog te beperkt
- Het verhaal is idd saai. Er is te weinig expositie qua lore en wereld. Ik heb tot nu toe volgens mij meer over de wereld geleerd van de laadschermen dan van de main quest
We moeten gewoon een keer met een groep xbwers gaan spelen, daar word het vast leuker van (en dan niet die co-op mappen. Leuk dat ze zulke instances erin doen maar ze zijn zo saai als wat en je word ook amper gedwongen samen te spelen. Als ik mn beste wapens gebruik kan ik in mn eentje ook prima zo'n dungeon leeg knallen. Zit dus geen uitdaging in)
Leukste momenten die ik tot nu toe met de game gehad heb waren de spontane co-op momentjes die je in de main en side quests soms hebt als je tegelijkertijd met een paar andere spelers dezelfde objectives aan het doen bent.
Even iemand die bezig is met een lastige quest sniper support geven of dat soort dingetjes.
Al met al is het wel zoals je zegt. Het feit dat het een MMO is red de game. Het maakt me ook heel nieuwsgierig naar games als Destiny. Daar verwacht ik namelijk wel van dat alles wat in Defiance matig gedaan is tot in de puntjes verzorgd is
Dit is ook precies waarom ik Riptide nog niet gekocht heb. Ik weet niet of ik het wel zo leuk vind als het alleen maar jungles en shantytowns is. Ik vond in deel 1 het resort en het hotel ook verreweg de leukste omgevingen
Laatst bewerkt: 10 mei 2013