1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky XBW Reviews

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 29 mrt 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oke.

    Alan Wake +/- Eerst wel leuk maar daarna erg herhalend waardoor ik geen zin had om hem uit te spelen, jammer want het thema is origineel en de game is lekker sfeervol.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Assassin's Creed II + Simpelweg een van de beste games deze generatie. Van begin tot eind genoten en vond het jammer dat ik het niet nog een keer opnieuw kon ervaren.

    Dragon's Dogma + Uiteindelijk op aanraden van Dulle aangeschaft en heb er geen spijt van! De game is verre van perfect maar juist enorm leuk om te spelen. Ondanks dat ik nog niet zolang in de game zit ben ik toch wel al hooked.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Jammer, je mist een zeer tof einde kan ik je vertellen. :D
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus... Dat is een plus van jou? :+

    En Jorrie, je ziet het; het wordt gewoon tijd dat ook jij Dragon's Dogma koopt. :cool:
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja. Ik heb mij er prima mee vermaakt! Geluid van de game is ook zo goed! Beste wat ik tot nu toe gehoord hebt in een game.
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Helemaal mee eens! Ook een heeeeeele dikke + voor mij!

    Als ik het zo lees misschien Alan Wake toch nog maar eens aanschaffen voor die 400 puntjes!

    Halo 4 +/-
    Okéje campaign ook al wordt je veel heen en weer gestuurd voor een paar knopjes, mp tegenvallend en ben nu wel echt op Halo uitgekeken. Het singleplayer niveau van ODST zal niet meer worden gehaald evenals de MP van 3 :mad:

    The Last Remnant +/-
    Persoonlijk vind ik het een steengoede, zo niet één van de betere, jrpgs van deze generatie. Waarom dan toch een +/-? Omdat het absoluut geen toegankelijke game is, dus meer als waarschuwing naar spelers relatief nieuw in het genre, start niet met deze game :) Ben je een ervaren rot in het vak, dan is deze game een dikke + waard!
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    The Walking Dead: ∞ +
    Nou ja. Alleen maar af te raden als je een 'ADHD' speler bent wat alleen maar CoD en 'twitch' gameplay kan waarderen.
    Aan te raden voor iedereen die van een goed verhaal houdt, emotionele betrokkenheid, moeilijke keuzes... En zin heeft in eens wat anders dan de standaard games.

    Ik dacht dat zombies 'overplayed'. Ik had het verkeerd. Mits goed aangepakt kan een zombie game dus nog steeds heel spannend/goed zijn.

    Ik ben blij dat ie vorig jaar zoveel prijzen heeft gewonnen, want dat is dik en dik verdiend. En des te mooier omdat het geen AAA game is. Geeft hoop voor de toekomst.

    (en er zit een kind in wat niet irritant is. Maar 1 andere game wat dat ook gelukt is, dus hoera! :p)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Call of Duty: MW3 +/- Vermaakt met de Singleplayer maar niks verrassends, te kort en te makkelijk op Veteran (vond dat niet erg want die achievements kwamen weer van pas voor de challenge :+)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    kick. ofzo... een sticky kun je niet echt kicken.. :+ Hoe dan ook, GIMME MOAR REVIEWTJES
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    The Last Remnant +
    Ik ben zelf absoluut geen rot in het jRPG genre en prefereer westerse RPG's. Sinds de 360 heb ik ook enkele JRPG's gespeeld, waarvan TLR er een is. Wat mij betreft staat deze op eenzame hoogte op de lijst van beste jRPG's van deze generatie, met een gapend gat naar de nummers 2 en verder. De game is groots, intens, meeslepend, verslavend en soms verschrikkelijk moeilijk en frustrerend, maar je blijft terugkomen voor meer. Het battlesysteem is in het begin moeilijk, onduidelijk en incompleet. Gaandeweg leer je echter het echt te gebruiken en waarderen en op het moment dat je de speciale character moves en synergies krijgt wordt het echt zeer vet. De game bevat veel content en enorm veel hidden monsters en specials. Het is geen instap klaar spel, maar het feit dat ik hem heb uitgespeeld, inclusief de moeilijkste versie van de eindbaas, maakt dat hij voor iedereen toegankelijk is imho. Vergeet FF go TLR!
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah deze topic laat ik ook eens mee doen.

    Skyrim +/- (en een dikke min voor de bugs!) : Grafisch echt deze generatie de mooiste game, maar damn wat een bugs en damn wat een fucktup map is dat. Zoals al aangegeven ben ik al meerdere malen door de map onderin de game verdwenen (360 versie), zit ik vast in missies van het verhaal en kan ik dus niet meer verder en alleen side quests doen. BALEN!

    Castlevania Lords of Shadow - : Ik kan niet begrijpen dat mensen lyrisch over deze game zijn. Besturing is om te huilen een te hoge moeilijkheidsgraad (zelfs op easy) en de verschrikkelijke puzzels zorgen ervoor dat deze game mij niet lang kon boeien.

    The Witcher 2 +/- : Prachtige game maar kon mij ook niet echt lang boeien helaas. Misschien moet ik hem nog een keer opstarten en even doorzetten dat het dan toffer wordt maar op dit moment ben ik ook daar niet echt over te spreken.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Skyrim de mooiste game van de generatie? :eek:
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja vind ik wel voor zo'n grote game zoveel details, maar is uiteraard persoonlijk en mijn menig. :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet of we dat hier kunnen accepteren hoor. :+
     
  15. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    L.A. Noire +
    Een geweldig spel met bijzondere kwaliteiten. De gezichtsanimaties zijn van ongekend niveau. Natuurlijk is er naast de hoofdquests niet zoveel meer te doen, maar alsnog blijft het een uniek en geweldig spel. Nog een klapper van Rockstar.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen niet echt door R* gemaakt. Zijn alleen de uitgevers. :)
     
  17. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Je snapt me punt ;)
     
  18. losse handjes

    losse handjes Kijk mamma!!!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock Infinity: -
    Los van de mooie omgevingen kon ik niets positiefs aan deze game ontdekken. Schieten en de krachten maakten geen indruk op mij. En het leveldesign had de diepgang van een pierenbadje...

    Binary Domain: +
    Over the top actiegame met cheesy oneliners! Niet de mooiste game, maar het vakkundig ontleden van robots met je M16 is genieten en hier en daar een paar bizarre bossfights!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, eindelijk weer reviewtjes. Toegevoegd! :9
     
  20. losse handjes

    losse handjes Kijk mamma!!!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het weer zo lang duurt, heb ik er nog wel een paar hoor ;)
     

Deel Deze Pagina