Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Seh

    Seh Guest

    Dat ligt nog steeds aan de ontwikkelaars natuurlijk. Maar je hebt wel een punt. Ik probeerde meer duidelijk te maken dat ik het een beetje vervelend vind worden dat iedereen zo one sided naar dingen kijkt. Het kan aan mij liggen maar voorlopig zie ik in beide apparaten gewoon een hoop toffe dingen.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als nog 1x iemand het argument "maar de ps3 was sterker dan de xbox360 en ik merkte er niks van" aanhaalt tatoeër ik een facepalm op mn gezicht

    Plus Seh, je zegt de devs gaan het ook doen. WEET JE NIET. Je laat je kennen, Sony nee doen we niet, ipv toegeven dat ze het beter voor elkaar hebben het ga je iets zoeken wat jij denkt en als feit presenteert nu
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maar de ps3 was sterker dan de xbox360 en ik merkte er niks van. Dus.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    De Xbox wordt inderdaad wel onterecht afgekraakt maar dat hebben ze aan zichzelf te danken om dat DRM door te voeren (stond een nieuwsbericht 1 week geleden op hun site toch?).
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Helemaal mee eens!
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt mis gaat geloof ik daar geen zak van.

    Ze zullen het proberen, maar voor hoe lang. Laten we eerlijk zijn, het hele xbox project is niet echt een financieel succes voor Microsoft. Leuk dat de xbox divisie roept dat ze er voor de long run zijn, maar hoe denkt de directie van Microsoft hierover?

    Ik neem aan dat de xbox one de make it or break it console voor Microsoft is.

    Daarnaast wat zeggen de aandeelhouders op het moment dat de one geen succes is?

    Maar laten we reëel blijven, zo erg zal het allemaal niet worden. Feit blijft wel dat Microsoft nu al bij 2 van de 2 consoles heeft bewezen dat ze hem hard laten vallen aan het begin van het einde van hun cyclus. Iets waar ik als consument niet heel vrolijk van wordt en beloofd ook weinig goeds over de 24u online check aan het einde van de cyclus van de One.

    Dat en Microsoft heeft hun eigen ramen ingegooid door hoe ze nu met de 360 omgaan. Misschien ben ik de enige, maar naar mijn mening hebben ze die snel, te hard en te duidelijk laten vallen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  7. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar even genoeg over DRM.

    Welke console krijgt de vetste exclusives? :+
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaat mn pretty face :p
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maak er wel voldoende foto's & video's van. Zorg ik ervoor dat ie op de FP een dikke feature krijgt. ;)
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Ja, maar op de livestream van gamekings dus dit:
    Het staat alleen nog niet op de site van Gamekings om terug te kijken.
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    The onE! It is duidelijk
     
  13. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is naïef om te denken dat je gewoon gratis games kan delen met je vrienden in 2013.
    Sony heeft nu even alle gamers in hun palmen, maar ik heb zo'n gevoel dat Microsoft aan het langste eind trekt.


    Nieuwe IP's van MS zagen er tof uit. Project Spark heeft wel potentie geloof ik :D
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Toch hadden ze afgelopen generatie ook een Xbox 360 Core versie die in principe geen eens een HDD had. Ik hoop op zo'n pakket maar ja idd zal er wel niet van komen helaas want ik zit niet op Kinect te wachten (als voeding) en al helemaal niet op een verplichte 24 uurs check lijkt wel een dictator regel dat.... oh het is MS vandaar! :+
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Etc

    Naief? Lees je eigen post ff na en kom me dan vertellen wie naief is
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Huh? Ze gaan de 360 toch nog steeds aardig ondersteunen met nieuwe games en bijvoorbeeld gratis games voor mensen met Live Gold bijvoorbeeld?
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarom laten ze de 360 vallen dan? Games als Titanfall komen nog naar de 360, er wordt binnenkort een nieuwe UI uitgebracht, er is een 360 Slim2 aangekondigd, je krijgt een aantal gratis games de komende maanden en nog een paar kleine argumenten.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik zit niet op een camera in m'n huiskamer te wachten. Nu betaal je voor Kinect ook als je em niet wil gebruiken. Kinect is voor mij een restrictie, helemaal omdat ie verplicht is. Verplichting = restrictie, je kan niet zonder meer gamen.

    En met degelijker bedoel ik. Stiller, betere bouw kwaliteit etc. Heb 4 360's. En meerdere bij service center geweest tot garantie verliep.

    Belangrijkste punt is dat je totaal afhankelijk van MS wordt. Zij beslissen alles voor je en je bent afhankelijk van hun servers. Servers die over 10 jaar er waarschijnlijk niet meer zijn.
     
  19. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Er komen nog genoeg games voor 360, zoals Zoo Tycoon!!

    Niet laten zien tijdens de presentatie, maar wel gisteren aangekondigd
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Als een hoge gozer van Ubisoft meldt dat er weinig gaat veranderen m.b.t. tweede hands games denk jij dat er nog steeds heel veel gaat veranderen?
     

Deel Deze Pagina