Is inmiddels wel overduidelijk geworden dat die gast gebanned is door een seasonpass actief te delen met zijn broer's account/xbox.
Het zal me overigens niet eens zoveel verbazen als MS dit allemaal wel best vind, ipv al deze games standaard voor een langere tijd gratis aanbieden op deze manier, zodat het zich 'alleen' verspreid onder de meer dedicated games die op fora zitten en er actiever mee bezig zijn, die gemiddeld gezien ook meer games kopen, etc.
Het gaat immers ook niet om regelrechte toppers (nou ja, Injustice misschien) en ookal zijn er veel die ervan profiteren, het is niet de hele wereldbevolking die hier nu gebruik van maakt.
Ik vind het overigens wel best, ik zie deze games als een compensatie voor al jaren MS klant te zijn. Van het uitstellen van de NL release van de One tot aan het feit dat ze er donderdag bijna een dag over deden om Marketplace weer in orde te krijgen voordat ik Netflix kon downloaden terwijl je wel betaald voor gold en dus deze service. Als je als trouwe klant af en toe gebruik mag maken van deze glitches zonder gebanned te worden, dan blijf ik wel tegen Microsoft kunnen. Mocht ik gebanned worden, boeit het me nog niet veel, dan word het sowieso nooit een Xbox One meer voor mij plus alle games, accesoires en subscripties die ik bij hun afneem
Maar goed, zo kijk ik er dan weer tegenaan en zit zelf in een positie dat het mij niet eens zo gek veel uitmaakt. Bovendien zouden ze het gigantisch druk krijgen om te bannen, ook al na avonturen op de Marketplace in oa Hongarije en Costa Rica
Als ze dus massaal gaan bannen om een eigen fout, kunnen ze het ongetwijfeld terug verwachten. Een aanzienlijk deel van die banned leden zullen dus voor de PS4 gaan, dat is op deze schaal best voelbaar, plus dat ze in dat geval niet gek op moeten kijken van Anonymous-achtige aanvallen, wat de schade nog meer gaat vergroten. Zou dus heel erg dom zijn.
Laatst bewerkt: 16 sep 2013