1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] XBW Reviews

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 30 nov 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Killzone: Shadow Fall +

    Wauw, mooie graphics!:eek:
    Gelukkig qua gameplay ook niet slecht, al zal het voor sommige wennen zijn.
    Als je snel door de levels wilt schieten ben je bij deze Killzone SP aan het verkeerde adres, en maak je het jezelf onnodig moeilijk.

    Goed kijken, niet te gehaast (zendmasten storen, spiderbot-nesten uitschakelen voor je ergens heengaat) maken je speelsessie leuker en makkelijker.

    Klein minpuntje; soms niet duidelijk waar je heen moet, ondanks guide-punten.
    Al kan dat ook als pluspuntje gezien worden; minder handje vast houden, zoek zelf je weg maar!_0/

    Grootste minpunt; het gebrek aan checkpoint-saves. Echt te idioot voor woorden dat dat niet goed is uitgewerkt, dat kan echt frustrerend worden als je weer een heel stuk over moet doen.:mad:

    Leuk einde (blijven kijken als de credits over het scherm rollen!).
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    2 van mijn games. Meer later.

    NBA 2K14: + Zo moeilijk, gezien dit mijn eerste NBA game is sinds Live 06. En de enige reden dat ik die game een beetje kon spelen was omdat ie veel meer arcade was dan 2K is.
    Maar wat is ie mooi! (ook al lopen de kleinere animaties niet altijd even soepel in elkaar over)


    En wat speelt ie lekker! Ik ben nu vooral bezig met de MyCareer mode. Oftewel spelen als 1 speler en als rookie je een weg naar boven zien te banen. En dat past perfect, want ik ben ook een rookie!

    Jammer van de Virtual Currency in de game. Heeft nu soms wat weg van een F2P game. En ook iedere keer weer dat saven naar de 2K servers. bahhh, wat traag.


    Need for Speed: Rivals: + Klacht 1: Het is geen directe sequel op Most Wanted. Wat wilt dat zeggen? Het is wel nog een open wereld, maar er is veel minder te exploren. Zo zijn er bv geen gates meer om omver te rijden.
    De 'billboard' jumps zijn er nog wel, maar minder duidelijk en iets minder leuk omdat je niet op het billboard in de gamewereld een mini-leaderboard van je friends ziet. Hetzelfde met de speed cams.
    De manier van auto's verzamelen is hier weer ouderwets 'koop ze'. Pff, ik vond de manier van MW juist verfrissend; dat je ze gewoon in de wereld moest vinden.

    Klacht 2: Als je als Racer speelt heb je geen seconde rust. Al rijd je netjes met het verkeer mee. Zodra je in een straal van X meter komt van de politie begint een achtervolging. Op zich al irritant genoeg (geen rustig moment waar je op zoek kunt gaan naar billboard jumps etc), maar in deze game verdien je punten tijdens races en achtervolgingen. En die cash je pas als je in je hideout bent. En je verliest ze door gearresteerd te worden. Die constante achtervolgingen gaan dus flink op je zenuwen werken.

    Ja, het is soms gemakkelijker om negatief te klinken. Maar uiteindelijk toch gewoon een dikke plus omdat het, ook al is het niet de Most Wanted 2 wat ik wilde, gewoon een heel fijne arcade racer is. Vooral als je als politie speelt waar je dus niet constant achtervolgd wordt. Spectaculaire achtervolgingen, mooie graphics, goed geluid, gevarieerde omgevingen. Ja hoor, prima game!



    Alleen maak de volgende keer pls Most Wanted 2. Niet iedere NFS game hoeft weer op 0 te beginnen!
     
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Knack: +
    Verrassend! Ik had er niet zo veel van verwacht n.a.v. allerlei tegenvallende reviews maar het was echt een hele vermakelijke game! De moeilijkheidsgraad is hoog! Ik heb hem in eerste instantie op normal gespeeld en ging toch nog met enige regelmaat dood. Vooral als kleine knack kan het nog wel eens lastig worden. Naarmate je groter wordt raak je sterker en heb je een betere reach waardoor je je er letterlijk makkelijker doorheen slaat.

    [​IMG]

    Het verhaal is niet al te sterk maar de leuke gameplay maakt een hoop goed. Of hij 60 euro waard is hangt af van jouw portemonnee maar voor 30 euro in de budgetbak kan je deze echt niet laten liggen. Gegarandeerd 10-12 uur gameplezier als je het bij 1 playthrough houdt. Echter zit ik nu in mijn 2e playthrough omdat ik alle Knacks wil unlocken (BriteKnack, DiamondKnack, VampireKnack etc)

    [​IMG]
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog 2 reviewtjes:
    Contrast: + Buggy, glitchy en de controls zijn niet helemaal perfect. Maar sfeervol en toch leuk.


    Battlefield 4: + Note: Alleen de MP gespeeld.
    Ik dacht klaar te zijn met moderne, militaire shooters. Blijkbaar niet. Een game waar het niks uitmaakt of je er goed in bent of niet; er is altijd een rol voor je weggelegd. Engineer/Assault/Recon/Support. Allemaal brengen ze heel andere rollen met zich mee.
    Een game wat uit meer bestaat dan alleen door gangetjes rennen en zsm op de triggers drukken. De voertuigen brengen heel veel variatie met zich mee. Zo veel manieren om dood te gaan!
    Een game waar het lijkt alsof je constant in een Michael Bay film zit. Zonder scripted sequences. Jetes die een halve meter voor je hoofd vliegen. Een helikopter wat voor het raam van een wolkenkrabber komt opdoemen. Quads die grote jumps maken over bergen. Tanks die over alles en iedereen heen rijden.
    Je kan in 1 MP match meer meemaken dan in een hele SP campaign van CoD.
    Only in Battlefield.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kom zelf niet door Contrast heen....alleen de sfeer spreekt voor het spel maar verder doet het me niks.

    Je mag van mij niet zo positief zijn over BF4, nu ga ik twijfelen <_<
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Assassins Creed: Black Flag +-
    Vind het eigenlijk best een kutspel... Al dat gesneak, zooo repetitief, ook de schatten zoeken kan me na 3 eilanden niet meer bekoren. Het bootjevaren had ik van tevoren al geen zin in en dit is toch wel aardig vaak aan de gang naar mijn mening. Zit nu in Sequence 7 en ik ga er ff doorheen blazen zodat ik de storyline klaar heb maar daarna zal ik em niet veel meer aanraken ben ik bang.

    Waar ik dus al bang voor was is toch gebeurd. Het piratenthema trekt me niet en het bootjevaren vind ik ook irritant.

    Resogun +
    Wat een dikke game is dit! En dan nog gratis ook! Vrij uitdagend, ziet er goed uit en je pakt het spel er ff snel bij. Niet te lang spelen voordat je gaat slapen want dan krijg je vierkante ogen en dan zie je in je slaap nog allerlei felle kleurtjes voorbij vliegen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2014
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Halen! BF is écht top!:thumbs:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat vond je van de vorige AC games? Want als je straks zegt dat je die ook niet leuk vond en dat je daar bovenop deze keer het piratenthema niet leuk vond vraag ik me af of Black Flag in de eerste plaats wel zo een bijster slimme aankoop was. :+
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    1 en 2 vond ik supertof, beide op 100% uitgespeeld. Brotherhood vond ik opzich ook nog wel vet. Revelations en deel 3 niet gespeeld.

    EDIT: Het piratenthema is nog hetgeen wat me het minst stoort trouwens. Daar kan ik nog wel doorheen prikken. Beetje jammer alleen dat dat (logischerwijs) gepaard gaat met die kutboot XD. Daarnaast heb ik het gevoel dat 80% van de tijd dat je niet in de boot zit (storyline dan he) bestaat uit het volgen van mensen.... Ughh...

    EDIT 2: Hornigold is trouwens wel een bazennaam XD
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuk om te lezen dat je BF tof vindt. We konden het wel steeds vertellen dat BF zoveel meer is dan alleen schieten (toen je een keuze aan het maken was) Maar goed om te zien dat je het nu ook zo zelf ervaart. :)

    Gewoon een paar potjes dit doen bijvoorbeeld met een teammate ipv constant schieten zorgt er al voor dat BF altijd "vers" blijft.




    Btw over "Only in Battlefield" gesproken. :cool:

     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lego Marvel Super Heroes: ++
    Als eerste moet vermeld worden; eerste multiplat Lego game zonder glitches/bugs etc!_O_
    Voor de rest is deze Lego game heerlijk; veel karakters, veel te doen ook naast de hoofdmissies.
    Rondvliegen als een Marvel held (of schurk) door New York verveeld nooit.:thumbs:
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is die game ook tof als je niets met Marvel hebt of kan ik dan beter wachten op een lego game met een theme die mij wel aanspreekt?
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lego games zijn altijd leuk.
    Ik heb niks met Star Wars, maar die lego game heb ik met veel plezier uitgespeeld.

    Het is natuurlijk leuker hoe meer karakters je kent, maar de game is ook nog steeds dikke lol als je ze niet kent.:thumbs:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iedereen had zo mooi die lijstjes gepost in het Games topic. Als jullie dat nu weer zouden doen, maar dan deze keer met plusjes en minnetjes erbij...! :+
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Heb mn AC:BF post aangepast naar een +-... Heb er nog ff over na zitten denken, het moet een - zijn als de game echt slecht is. Dat is ie niet, t'is meer mehhhhh...
     
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Lego Marvel Super Heroes (+)

    De eerste LEGO game die ik daadwerkelijk heb uitgespeeld. Nadat je de game hebt uitgespeeld moet je allerlei dingen verzamelen in New York City, gek genoeg vond ik dit leuker om te doen dan de storyline. Doordat je meer dan 100 Superhelden kon verzamelen kreeg ik echt een 'Gotta catch em all' gevoel! Damn, Nintendo, breng Pokemon nou eens naar een console man!!!!

    Anyway, aanradertje, door het thema imo een erg leuke LEGO game

    ps. Mensen, kom eens op met die reviews....
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mja, laat ik dan ook weer eens wat posten. Maar denk maar niet dat ik de volgende keer nog zo een topic aanmaak! :+

    cross gen games, maar whatever. Ik heb het gespeeld op de PS4.

    Sound Shapes: + Ik vond de verhaalmissies beetje tegenvallen. Niet het soort muziek wat mij bevalt. Er zaten wel een paar leuke tussen, maar verder was de muziek niet super :p
    Maar met de challenge mode heb ik me wel uren vermaakt. Helaas waren het er niet meer.

    Verhaal level


    Challenge level


    Flower: + Zen. Rond dwarrelen als een bloemblaadje. Gewoon een lekkere rustige game. En erg mooi! Perfecte break van al het Battlefield geweld. En het gevloek van de Sound Shapes levels.

     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Killzone: Shadow Fall -
    Grafisch erg indrukwekkend. De game bevat een aantal indrukwekkende levels alleen is de AI echt te treurig voor worden. Daarbij is de game vrij voorspelbaar en repetitief. Het zegt al genoeg dat ik deze game niet heb uitgespeeld.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus eigenlijk is het zoals elke Killzone?
    Hoe is de MP dan? :)
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zoals elke Killzone....
     

Deel Deze Pagina