Op wat voor manier bedoel je als ik vragen mag? Zelf ook nog niet kunnen spelen,omdat mn ps4 nog niet binnen is.
Ben ik ook benieuwd naar,.... vermoed qua gameplay. Dus aantal kogels voordat iemand dood gaat, de snelheid, groter speelveld, etc.
Problemen op de 360 mogen wel eens opgelost worden, laatst rank 100 geworden en heb de game nu maar links laten liggen..
Hoe cool, ga ik gelijk even kijken. thx! Aaaaah, veel meer teamplay. Klinkt goed. Sowieso een ondergeschoven kindje bij COD. Meeste gaan daar enkel voor K/D. Heb er steeds meer zin in, hoop enkel dat ik een beetje mee kan komen.
In CoD is het close-quarter combat, run and gun, alleen infanterie... In BF, en dan vooral in de Conquest mode, imo de mode zoals BF bedoeld is, speel je in grote open velden en zijn er ook allerlei voertuigen. Waar je in CoD vooral een hoog K/D ratio wil hebben is dat in BF een stuk minder belangrijk als je t mij vraagt. Ja je team verliest 1 ticket maar dat is niets in vergelijking met hoeveel tickets je team verliest als er geen vlaggen gecapped en verdedigt worden. Het blijft natuurlijk een teambased shooter maar qua gameplay vind ik het echt heel andere koek dan CoD.
Ik kan van Assault en Recon gewoon mijn kit aanpassen, maar als ik dit doe voor Engineer en Support gaan deze na elke ronde weer terug naar default. Wat doe ik fout?
Heb ik china rising gedownload voor 15 euries. Kan ik het niet spelen, omdat er staat dat ik geen content voor china rising heb. Hoe fix ik dit?
In Conquest is samen spelen en het object veroveren de sleutel tot elke winst. Je kan alleen winnen met een goed team. Heb je een slecht team, dan kan je het wel vergeten, wat je ook doet. Dat filmpje wat Hybrid geplaatst heeft zou verplicht moeten worden voordat iemand BF gaat spelen!
Zijn er hier dan ook mensen die vaker met elkaar spelen?? Dus dat er al een soort groep is die af en toe een team vormen?? Zou na een beetje oefenen graag willen mee doen. Heb namelijk net even gezocht, maar blijkbaar klagen veel mensen dat bijna niemand als team speelt.
Ik speel bijna altijd met mijn vriendin in een squad. Met 'zn tweeen is het nog redelijk te doen. Heel soms kom je mensen tegen waar je goed mee kan samenspelen, die voeg ik dan toe in m'n vriendenlijst. Maar een paar daarvan spelen alleen nog op de one... En wij zijn altijd op zoek naar mensen die veel conquest spelen en de vlaggen aanvallen...(ptfo)
Je moet de content ook downloaden uit de Store. Ik had het eerst alleen gekocht en vroeg me af waarom ik het niet kon spelen. Bleek later dat ik de content wel had unlocked/gekocht, maar nog niet had gedownload
Dat hoeft niet hoor. Win vaak zat (en ook 500+ tickets over) waar we bijna geen vlaggen hebben gehad. Als je genoeg kills maakt win je ook. Constant brainless vlaggen proberen over te nemen heeft geen zin.
Want? Overigens ben ik 75% enigineer en 25% support. Rest alleen alles 100% gehaald en niet meer gebruikt. Af en toe pak ik de sniper om een camper neer te halen. En assault in TDM om unlocks te krijgen voor DMR, Carbine of Shotgun. Maar volgens mij denk je dat je CQ wint met vlaggen pakken. Echter gaan er HEEL veel tickets verloren door death. Dus wat ik al eerder zei over brainless vlaggen grinden heeft geen zin. Als je vaak dood gaat verlies je alsnog. Ook al heb je constant meer vlaggen dan de andere partij. Tel maar eens de kills op. Vaak kom je ruim over de 400 heen. Sterker nog in de meeste games gaat 60-70% van de tickets verloren aan kills...
Ik heb nog nooit meegemaakt wanneer je amper vlaggen hebt gecaptured dat je dan wint. De ticket bleed is daarvoor veel te hoog.