[XOne] XBOX One Reviews

Discussie in 'Games' gestart door Leis, 11 feb 2014.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Na eenzelfde topic voor de Vita nu dan ook een voor de 360, PS4, XBOX One !

'Maar ik wil helemaal geen reviews schrijven!' Denk je. 'Dat is zo veel werk. =('
    Klopt, daarom pakken we het heel simpel aan in dit topic. Schrijf een review van... 1 regel. Natuurlijk, ben je ijverig en heb je meer te vertellen; schrijf meer dan 1 regel. Schrijf een heel boek. Maar met 1 regel ben ik al happy.
    Want het gaat erom dat we een overzicht van kwaliteit krijgen. Een mini Metacritic, maar dan gebaseerd op onze superieure meningen.

1 regel dus. Maar het punt? Het is zoveel werk om te bedenken of een game een 7,7 of een 7,8 waard is. Dus ook hier versimpelen we het.
    Er is te kiezen uit 3 beoordelingen:
    +: Je raadt de game aan
    -: Oei, deze was niet bepaald goed. Ontwijk deze game!
    +/-: Niet bepaald een topper te noemen, maar als je fan bent van het genre kun je er misschien nog plezier in vinden.

Dus als voorbeeld:

Gears of War: + Een heerlijke game met nog goede horror elementen wat de latere games hebben verloren. Grafisch nog steeds een pareltje en een genot om te spelen als je van Third Person Shooters houdt.

Dat was meer dan 1 regel, maar you get the point.

Nu hoef je niet IEDERE game wat je ooit hebt gespeeld uit de kast te trekken en er een review over schrijven. Maar ik (en de lezers van het topic) zouden het wel waarderen als je iig de meest memorabele game even een mini-review wilt geven. Memorabel kan natuurlijk beide kanten op; het kan goed of slecht zijn, dus het is niet zo dat ik hier alleen de absolute toppers wil zien. Het is ook belangrijk dat mensen weten wanneer ze een game niet moeten kopen.

Het hoeft ook niet in 1 post; verspreid het over meerdere posts of zelfs over meerdere dagen voor mijn part.

-----Dank aan DulleNL voor de tekst. ----

A

B

Battefield 4,
    Battlefield 4
    Genre: Shooter
    Topic vind je :hier
    XBW Reviews:Ypuh, + (++) mitchdylan + (++)

C
    Call Of Duty Ghost

Call Of Duty Ghost
    Genre: Shooter
    Topic vind je hier
    XBW Reviews: Ypuh, -(--) VERTii, + Stingray, +/-

D

Dead Rising 3,

Dead Rising 3
    Genre:confused:urvival Horror
    Topic vind je :hier
    XBW Reviews: Leis +/- Ypuh +/- (+) , Mallakai + , oneshot1tkil - Stingray +/-

E

F

Forza 5, FIFA 14,
    Forza 5
    Genre: Racing simulation
    Topic vind je hier
    XBW Reviews: pacboyslim,+ mitchdylan +/- (+)

FIFA 14

Genre: Sports, Football simulation.
    Topic vind je hier
    XBW Reviews: pacboyslim + ,bt2 ++ ,VERTii +/-

G

H

I

J

K

Killer Instict
    Killer Instict
    Genre: Fighter
    Topic: vind je hier
    XBW Reviews: mitchdylan ++ oneshot1tkil -/+

L

The Lego Movie Game,
    The Lego Movie Game
    Genre: Fantasy
    Topic: vind je -
    XBW Reviews: Hagele,+

M

N

O

P

PEGGLE 2, Plants VS Zombies Garden Warfare
    Peggle2
    Genre: Puzzle. Mode(s
    Topic: vind je -
    XBW Reviews: pacboyslim, +/- VERTii, ++

Plants VS Zombies Garden Warfare
    Genre: Third person competitive shooter
    Topic: vind jehier
    XBW Reviews: mitchdylan, ++,oneshot1tkil, ++

Q

R

Ryse: Son of Rome,

Ryse: Son of Rome

Genre: Third person action-adventure, Hack & Slash
    XBW Reviews: mitchdylan,+/-(+) ,oneshot1tkil -/+

S

T

Titanfall

Titanfall

Genre: First-person shooter multiplayer
    XBW Reviews: mitchdylan,++ ,VERTii++
    Stingray+/-

U

V

X

Update date: Vrijdag 6 juni 2014.

Laatst bewerkt: 6 jun 2014
  2. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Dead Rising 3

+/- Gemengde gevoelens. (Aan de andere kant is ie tof! Maar de game is ook niet echt moeilijk. Vandaar dat ik er gemengde gevoelens voor heb. Game is erg uniek met 101 verschillende bizare wapens en veel verschillende voertuigen en mini bazen, maar mini bazen zijn eigenlijk te makkelijk gemaakt. Naar maten je zombies aan het afknallen bent dan verzamel je punten en deze kan je in een ' Soort Talent tree " uitgeven. Uiteraard word je daardoor sterker en is het makkelijker om meer wapens met je mee te nemen bijvoorbeeld. Overigens is het verhaal prima om te volgen en ondertussen kan je kiezen om Side-missions te gaan doen. Als je van zombies games houd dan zal ik deze zeker gaan proberen. Het is echt het proberen waard! Demo kan je eventueel downloaden op de marketplace van XBox One.

Edit; Geef DulleNL even rechten om mijn post te bekijken en eventueel aan te passen. (als hij wilt natuurlijk) Ik snap er echt geen ene reet van hoe het werkt. =)

Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Klik op de cijfer rechtsboven je post, kopieer die link en plak die daar waar hij thuishoort :+

4. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    :+ Geprobeerd alleen klopt er echt niks van. Respect voor DulleNL dat hij zulke mooie OP"s kan maken. :thumbs: Help.... Ik moet er morgen maar is voor gaan zitten. :lol:

5. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Killer Instinct +
    Een aanrader voor iedereen die van competitief gamen houdt of gewoon lekker een potje wilt beuken. Een eenvoudige game om mee te beginnen, maar een moeilijk game om compleet te beheersen. Dit zorgt voor een direct leuke spelervaring, aangezien de game nergens unbalanced is en de draad snel op te pakken is. Zeker voor het bedrag van slechts €20,- (de complete game inclusief 8 karakters) is dit echt een aanrader om je collectie van de Xbox One mee te beginnen.

Edit: Misschien een tip om ook ++ en -- in te voeren. Ik denk dat het dan wat makkelijker is om de verschillen tussen games te zien. Mocht dit doorgevoerd worden, dan wordt Killer Instinct door mij beoordeeld met ++

Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  6. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Goed punt, zal er morgen even naar kijken. Ik ben nu nog aan het klooien hoe ik een mooie OP kan maken. :+ Thanks btw voor je eerste review.

7. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Waar blijven de reviews? ^^

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Call of Duty Ghosts op de Xbox One: - (--)

Deze game via het forum kunnen ruilen voor Battlefield 4 omdat ik het arcade-speltype toch leuker vindt voor af en toe een potje. Grafisch is het echter een gigantische teleurstelling t.o.v. BF4. Daarnaast draait de game gewoon niet soepel. Een slechte port van een last-gen game.

Het spel voelt weer vertrouwd en leuk dat je op de release CoD kunt spelen. Maar ik heb zelden zo'n kleine update van een game gezien (en er missen zelfs zaken t.o.v. Black Ops 2). Deze game is zeker geen next-gen te noemen.

Battefield 4: + (++)

Grafisch geweldig en ontzettend realistisch. Een totaal ander (wél next-gen) spel dan Call of Duty.

Dead Rising 3: +/- (+)

Het is gewoon super vet om met een zelfgebouwde robot teddybeer 100'en zombies af te knallen. De side bosses zijn zeer vermakelijk, al is het spel niet echt moeilijk.

Goed voor flink wat speeltijd. Tot nu toe de tofste launch game imo!

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waar is iedereen? MEER REVIEWS!

10. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Killer instinct: -/+

mixed feelings, vind het een top game maar de combos zijn een pain (vooral ook omdat de pijltjes moeilijk tebesturen zijn met zo'n game)

Voorderest top spel.
    Beetje nog een lack aan fighters (hopelijk zien we meer in de toekomst)

En ja ik heb een xbox one.

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Forza +
    Het is mooi, rijdt wel lekker en die drivatars zijn wel leuk (dat je in single player tegen friends rijdt). Geen nacht/regen is wel weer jammer.

FIFA14 +
    Speelt lekker soepel, net iets fijner dan op de 360. Grafisch aardig.

PEGGLE 2 +/-
    Leuk, vooral om online tegen elkaar te spelen. Maar geen (vs) rankings, highscores. Daardoor voelt het toch een beetje 'leeg'/ 'niet af'.

Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zijn er zoveel mensen met een Xbox One dan?
    Daarnaast zijn er amper games.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Forza 5 +/- (+)
    Een leuke simulatie racer, maar helaas wat weinig tracks. Game is echter een aanrader voor elke X1 liefhebber.

Battlefield 4 + (++)
    Voor mij DE next gen title van het moment. Ondanks de schoonheidsfoutjes al tientallen uren plezier van gehad. De aanschaf dubbel en dwars waard geweest.

Ryse: Son of Rome +/- (+)
    Qua gameplay geen hoogvlieger, echter wordt dit ruim gecompenseerd met grafische pracht. Een aanrader voor de mensen die de Xbox One als paradepaardje willen aanslingeren. Een redelijk korte single-player en beperkte diepgang zijn verbeterpunten.

Weet niet of ++ en -- nog doorgevoerd gaan worden. Als dit zo is, dan gelden de scores tussen de haakjes. Misschien handig om hier snel duidelijkheid over te geven, zodat iedereen zijn scores nu nog makkelijk en snel kan aanpassen

15. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks voor de reviews ! Morgen gaat het naar de startpagina. ;) ++ -- is prima zal dat ook even aanpassen begin post om het duidelijker te maken. )

Edit; Alles is geüpdatet en staat op de voorpagina. Iedereen bedankt voor de reviews, blijf maar inzenden zodra je een game hebt uitgespeeld. ;)

Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  16. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    The Lego Movie Game +

Gisteren met mijn zoontje (sinds 1 week 6 jaar) uitgespeeld. Leuke levels, leuke characters (van Emmet in meerdere varianten tot superhelden als Batman etc.), leuke puzzels. Speelt heel fijn weg. We zijn nu bezig met alles te verzamelen, in eerste instantie het hele verhaal doorgelopen. Aangenaam verrast door de muzikale toevoegingen ('everything is awesome'). Wellicht het enige minpunt; we waren er best snel doorheen, maar dat kan komen doordat we alle levels behaald hebben zonder de kaarten etc. te verzamelen. Al met al een aanrader namens ons.

17. 33ghost

33ghost New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Game reviews

/Mod Spammen doe je maar ergens anders ~Kevf

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2014
  18. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Begin topic geupdatet + Hagele review toegevoegd.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dead Rising 3 +

Voor mij de leukste next-gen game tot nu toe, heb er erg veel plezier mee gehad en verbaast geweest over hoeveel zombies er op een scherm tegelijk kunnen bewegen.
    Indrukwekkend!

20. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Plants vz Zombies Garden Warfare ++
    Een hele leuke multiplayer shooter voor een zachte prijs. Een leuke game om met je vrienden te spelen in verschillende speltypen. Deze game deed mij persoonlijk denken aan de multiplayer van Conker: Live and Reloaded. Voor mij is dit een blijvertje!

Deel Deze Pagina