Na eenzelfde topic voor de
Vita nu dan ook een voor de 360, PS4, XBOX One !
'Maar ik wil helemaal geen reviews schrijven!' Denk je.
'Dat is zo veel werk. '
Klopt, daarom pakken we het heel simpel aan in dit topic. Schrijf een review van...
1 regel. Natuurlijk, ben je ijverig en heb je meer te vertellen; schrijf meer dan 1 regel. Schrijf een heel boek. Maar met 1 regel ben ik al happy.
Want het gaat erom dat we een overzicht van kwaliteit krijgen. Een mini Metacritic, maar dan gebaseerd op onze superieure meningen.
1 regel dus. Maar het punt? Het is zoveel werk om te bedenken of een game een 7,7 of een 7,8 waard is. Dus ook hier versimpelen we het.
Er is te kiezen uit 3 beoordelingen:
+: Je raadt de game aan
-: Oei, deze was niet bepaald goed. Ontwijk deze game!
+/-: Niet bepaald een topper te noemen, maar als je fan bent van het genre kun je er misschien nog plezier in vinden.
Dus als voorbeeld:
Gears of War: + Een heerlijke game met nog goede horror elementen wat de latere games hebben verloren. Grafisch nog steeds een pareltje en een genot om te spelen als je van Third Person Shooters houdt.
Dat was meer dan 1 regel, maar you get the point.
Nu hoef je niet IEDERE game wat je ooit hebt gespeeld uit de kast te trekken en er een review over schrijven. Maar ik (en de lezers van het topic) zouden het wel waarderen als je iig de meest memorabele game even een mini-review wilt geven. Memorabel kan natuurlijk beide kanten op; het kan goed of slecht zijn, dus het is niet zo dat ik hier alleen de absolute toppers wil zien. Het is ook belangrijk dat mensen weten wanneer ze een game
niet moeten kopen.
Het hoeft ook niet in 1 post; verspreid het over meerdere posts of zelfs over meerdere dagen voor mijn part.
-----
Dank aan DulleNL voor de tekst. ----