[XOne] XBOX One Reviews

Discussie in 'Games' gestart door Leis, 11 feb 2014.

1. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ryse -/+

Heel vet spel met de meest zieke graphics. Helaas kan ik niet het zelfde zeggen over de gameplay, de combos in het spel zijn heeeeeel repetitief en de vijanden ook.
    Buiten dat een prima spel, lekker veel actie, neemt je mee diep in de bossen tot aan de zee :D

Het verhaal in een notendop: boedika heeft een cloon machine waar mee ze de wereld wilt veroveren.

Dead rising 3 -

In het begin veel plezier mee gehad, na de eerste 3 chapters is me plezier naar 0 gedaald op een gegeven moment word je het zat steeds heen en weer rijden, en steeds weer de zelfde situatie 'oh daar is een blokkade dan maar weer om de hele stad rijden om er tekomen'

Als je het spel lang genoeg speelt kunnen de irritaties erg oplopen als je steeds maar weer uren zit te kutten om ergens te komen.

Het enigste positieve over deze game zijn de hoeveelheid aan mogelijkheden die je kunt met wapens.

het verhaal is 'OKE' de steroetype basen zijn wel grappig maar thats it ook.

Laatst bewerkt: 28 feb 2014
  2. bt2

bt2 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA14 ++
    Super graphics, super gameplay. Alles vanaf aanname tot schieten is realistisch.

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Thx voor de reviews. Zal het aankomende Zaterdag allemaal toe gaan voegen. :)

4. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Titanfall ++
    Toffe shooter met verfrissende mechanics. Aanrader voor elke shooterfans die het gebruikelijke geweld even zat zijn en wat nieuws willen. Toppie!

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Door omstandigheden nog niet toegevoegd, zal dus (aankomende zaterdag) alles echt aan toevoegen. Excuses.

6. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    PvZ ++

Echt wel een leuk spel, gratis dlc en toekomstige gratis dlc.
    heel veel customizations en extra powers.
    De multiplayer is heel erg competitief en echt leuk gezellig leuke sfeer.

Zeker een aanrader(het is spel is ook nog eens maar 30 euro)

7. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Peggle 2 ++ : ''Geniaal puzzelspelletje wat erg verslavend is. Vond hem zo leuk dat ik 1000/1000 achievements heb gehaald, dat zegt genoeg!

Cod Ghosts: + Een van de betere CoD's maar de makers zijn lui. Prima vermaak maar geen must-buy. Wel beter dan veel doen geloven door het continue bashen op deze game.

Fifa 14: +/- vind hem minder goed dan vorige jaren. Veel meer ''random'' shit erin. Echter prima te spelen en word ook hoog beoordeelt.

Titanfall: ++ Hét spel voor de X-one. Verfrissende shooter met perfecte balans. In toekomst hopelijk nog meer maps, spelmodi.

8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Alles weer geupdate! Als je weer een game hebt uitgespeeld en je wil graag een korte review overschrijven, zet het hier neer en ik update het naar het begin topic. :)

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Goed bezig:thumbs:

10. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Lego Marvel Super Heroes
    ++ Leuke platformgame met al de bekende Marvel helden en slechteriken. Was zelf niet heel erg bekend met de Lego games, dus dit voelde voor mij aan als een vernieuwende game. Ik weet echter niet of dit voor de echt lego fans echt iets nieuws brengt.

11. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ryse + / -
    Game ziet er echt super uit... maar na een half uur spelen is toch een herhaling.

Dead Rising +/-
    Grafisch okay.. maar begint mij op den duur te vervelen

Plant vs Zombie +/+
    Dit is gewoon leuk en uitdagend , je blijft dingen unlocken

BattleField 4 +/-
    Dit ziet er op de One toch echt top uit! Jammer van alle bugs die de game nog steeds heeft anders was dit gewoon een must have!

COD Ghost +/-
    De graphics van deze game vallen me zeker niet tegen... voor de rest tja.. beetje uit gemolken.

Titanfall +/-
    Grafisch niet geweldig.. maar hou je van snel knallen (COD) dan is dit dik in orde.

Over het algemeen... is er een game waarvan ik zeg dat moet je nu direct een One voor gaan halen... NOPE!
    Die dikke 8 core processor heb ik nog nergens in aktie gezien, maar wacht in spanning af wat er nog komen gaat ;-)

Laatst bewerkt: 17 apr 2014
  12. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Titanfall +
    Believe the hype! Je gaat met 6 tegen 6 de strijd aan en hebt beschikking over Titans die de beslissende factor kunnen zij. De game is fast paced en vol actie. De verticale gameplay voegt echt iets nieuws toe en 6 vs 6 is echt meer dan genoeg. In de multiplayer zijn AI’s toegevoegd en het beloont ook echt om deze af te maken. De AI is echter niet echt challenging. Verder had ik graag een echte singleplayer gezien.

Trails Fusion + (++)
    Zoals elke trails game prima in orde. Ditmaal speelt het spel zich af in een toekomstige thema. De game is geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Leuke toevoegingen zijn de nieuwe skill games en acrobatische stunts die je kunt uithalen.

Fifa 14 +
    Fifa is een prima game en eindelijk is er 3D publiek i.p.v. 2D. Enig minpuntje is de AI waaraan ik me erger. De AI scoort 9 van de 10 keer hun eerste schot en daarnaast spelen zijn ook erg frustrerend, een beetje scripted voelt het aan... Online werkt trouwens prima.

Dead Rising 3 +
    In dit deeltje zie je duizenden zombies in plaats van enkele honderden zoals bij de vorige Dead Rising games en zo voelt de game best wel next gen aan. De graphics zijn oké, maar niet echt next gen te noemen. Ditmaal kun je naast weapon customization ook auto’s aanpassen en dat is best een leuke toevoeging.

Ryse: Son of Rome +
    Persoonlijk ben ik erg positief over deze game. De graphics zijn echt top en de cutscenes zijn erg mooi. De game valt wel op een gegeven moment vaak in de herhaling, maar ik vind het toch erg tof. Veel reviews zeggen dat de game qua gameplay tegenvalt, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik ben gewend aan zulke games en ik vond het prima. In de game zit ook nog een Arena mode dat zeker de moeite waard is om te proberen.

Metal Gear Solid Ground Zeroes +
    Een korte maar krachtige game. Binnen een uur heb je het spel uitgespeeld. De game is prima in orde en de cutscenes zijn slick. €25,- voor deze game vind ik persoonlijk erg duur. Ik had er zelf minder voor betaald, €25,- vind ik te duur.

Zoo Tycoon +/-
    Een leuke game, maar ik had te hoge verwachtingen. Het aantal dieren dat je kunt kiezen vind ik beperkt en je bent snel klaar met je dierenpark. De kinect functie voegt in mijn ogen weinig toe aan de gameplay. Ten opzichte van de Zoo Tycoon game op de PC een tegenvaller.

Laatst bewerkt: 27 apr 2014
  13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Van het weekend weer even updaten, thanks mensen voor de reviews!

14. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Titanfall (+/-)

In het begin heel erg mee vermaakt voor 1 maand.
    Daarna werd het iets minder, het begon een beetje saai te worden door de lack aan wapens en customizen.
    Het liefst zie ik nog een game mode zonder bots of specters of w/e alleen pilots en titans.
    De multiplayer campaign is verrot, maar jah daar koop je de game niet voor.

Graag dus dlc zonder bots, meer wapens en customizen en meer titans, voor een multiplayer spel is alles nogal schaars behalve de maps dan.

15. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Diablo 3 Ultimate Evil Edition ++
    Geweldige dungeon crawler die hier vooral gebruikt wordt als 'pick-up and play' game. Besturing is makkelijk en eenvoudig zonder dat het te makkelijk/repetitief wordt. Het grootste pluspunt voor mij is dat dit de eerste echte couch co-op game is. Je kan deze game in zijn geheel met vier spelers spelen. Vanwege de eenvoudige besturing is deze game zelfs te behappen voor mensen die het niet gewend zijn om games te spelen. Ik heb op deze game dus niks aan te merken. Top game!

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203

Diablo 3 ++

Ook voor mij is dit de game van het moment (naast Battlefield 4). Een echt leuke game (vooral in co-op) waarin je de tijd kan vergeten. Ik heb de PC versie maanden lang gespeeld en ben alsnog positief verrast over de console versie. De game voelt 'af' aan, ziet er grafisch super uit en het lijkt alsof hij gemaakt is om te spelen met een controller. Het is een leuke action RPG met uitgebreide single player waar je ongeveer 20-30u zoet mee bent tot level 70. Op level 70 unlock je de adventure mode waar in mijn ogen het spel pas begint en dit blijft 'oneindig' leuk om te doorlopen. Het enige nadeel ten opzichte van de PC versie is het ontbreken van een chatscherm waardoor je aangewezen bent op je friendslist in plaats van public chats. Daar tegenover staan het console exclusieve gift systeem, de mogelijkheid om items te delen en de 'Nemesis' kills. Al met al een geweldig spel die je ook offline met 4 controllers in co-op kunt spelen.

Watch Dogs +/-

Op meerdere gebieden een teleurstelling. Niet zozeer een slechte game, maar het ontbreekt gewoon aan sfeer of uitstraling. De hoofdpersoon is gewoon een saaie nerd die boos is en that's pretty much it. Al met al is het gewoon een slap aftreksel van GTA waarin je kunt 'hacken'. De storyline heb ik uitgespeeld en ondanks dat het wel oké was, was ik ook erg blij dat ik hem uitgespeeld had. Nooit meer Watch Dogs :).

17. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Metro Redux ++

Top vermaak, 2 titels voor de prijs van 1! (belachelijk lage prijs van de mediamarkt maakt dit een nog betere koop) Loopt gesmeerd op de One en de opknapbeurt die de games hebben doorstaan maakt deze diamantjes minder ruw dan ze waren. Aanrader!

Ryse: Son of Rome +

Grafische pracht, met een aardig verhaal. De gevechten vallen inderdaad vaak in herhaling en de duur van de game is veel te kort. Desalniettemin toch aan te raden als je deze voor een zacht prijsje kunt bemachtigen. Na de vernietigende reviews viel het me in ieder geval mee, vandaar toch net een plusje.

18. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Tomb Raider +
    Tomb Raider is echt super! Een mooi verhaal, mooie graphics en een erg goede gameplay. Maar t.o.v. de X360 versie weinig grote verschillen, dus ik raad aan niet de volle pond betalen als je wilt ''upgraden''.

Kinect Sports Rivals +/-

Leuk spelletje om te doen met vrienden of familie, maar je laat dit spel snel links liggen. Leukste activiteiten zijn tennis, bowlen, klimmen en jetskiën. Voetbal en schieten is niet zo heel speciaal. Ook leuk is dat je een scan kan laten maken van jezelf waardoor je een unieke personage hebt.

Forza Horizon 2 + (++)

Een van de leukste games die ik heb gespeeld in jaren. Graphics zijn echt top, de gameplay is perfect, de auto's klinken echt goed en de muziek maakt het feestje compleet. Multiplayer is daarnaast ook erg leuk om te doen. Enig minpuntje is dat het spel veel herhaling heeft, omdat je elke keer na een kampioenschap moet rijden naar een andere locatie.

Forza 5 +

Zoals elke Forza weer een top game.

Max: The Curse of the Brotherhood +

Een leuke en uitdagend spelletje. Je komt veel obstakels tegen en je gaat elke keer weer te puzzelen hoe je van punt a naar b komt.

Fifa 15 +

Beter dan Fifa 14. AI is een stuk leuker om tegen te spelen.

Assassin's Creed Black Flag +

Echt een van de betere AC games. Een mooie, kleurrijke game met prachtige locaties en mooie battles op zee.

Outlast +

Creepy en erg spannend. Een aanrader! Op het begin was het spel echt eng om te spelen, tegen het einde aan was dit gevoel een beetje weg.

Halo: Spartan Assault +

Mooi spelletje om te spelen, vooral als ie gratis is :)

Watch Dogs +

Basis van deze game is goed en dit belooft wat voor toekomstige WD games. Hacken is leuk en origineel, maar wordt toch wat eentonig later in de game. Verder vallen de graphics wat tegen. De game heeft bij velen de hype niet overleefd.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Call of Duty - Advanced Warfare

Praktisch dezelfde meuk als vorig jaar, en het jaar daarvoor...! Behalve hoger kunnen springen, net een Crysis rip, is er verder niets zichtbaars veranderd. SP is dezelfde standaard bullshit als altijd, met de enige leuke toevoeging in de vorm van Kevin Spacey. Het is je reinste geldklopperij geworden en het ergste is nog dat het op een veel te oude engine draait allemaal. Nee, voor mij niet. 4/10

Alien - Isolation

Allemachtig wat een detail in deze game. Alles klopt gewoon; het beeld, het geluid, de besturing, de klamme claustrofobische sfeer en de spanning die vanaf de eerste seconden steeds een heel stuk sneller begint op te lopen. Hartkloppingen blijf je houden, maar dat heeft de voormalige RTS ontwikkelaar Creative Assembly dan ook erg sterk weten neer te zetten. Enig storende zijn de filmpjes die niet helemaal synchroon lopen met het geluid. Voor de rest een nagenoeg perfecte game. 9.5/10

Is er ook nog een 360 variant van dit topic?

20. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    AC: Brotherhood / AC: Unity
    Deze 2 titels bundel ik, omdat ik hiervoor nog nooit AC heb gespeeld, maar deze games toevallig bij de X1 kreeg. First opinion? Het is wat de titel doet vermoeden. In een cique outfit iedere tegenstander omleggen. Bedenk daar een piratenverhaal, of de Franse revolutie bij en je hebt een AC game. Toch vind ik alles best strak uitgewerkt. Er zijn in Unity misschien wat problemen, maar toch kan ik een game van die omvang door de foutjes heen kijken, zoals we dat ook bij GTA doen. -7/10

Forza Motorsport 5
    Vanaf deel 1 speel ik al Forza, en tot noch toe lijkt elke versie weer overtroffen. Als ik heel eerlijk ben vind ik deel 5 niet per definitie beter dan deel 4. Deel 4 was het 3e deel dat uit kwam op de 360, en daarmee het uiterste wat er uit de 360 is geperst. Deel 5 is een releasegame voor de X1, en we weten allemaal hoe de releasegames van de 360 t.o. de games van een aantal jaar laten uitzagen. Dan even niet over de graphics gesproken, dit is weer een erg toffe game. Mooie nieuwe tracks, veel detail. Toch is de lol weer snel voor bij als je een jaar na de release de game in je Xbox duwt. Carpacks. DAMN Turn10/Microsoft! 40 euro voor alle carpacks. Ik ben officieel gestopt met complete carpacks kopen. Als er een leuk bakkie tussen staat neem ik die los, maar 2/3 van de game nog eens betalen voor een paar carpacks. Ik weet nog hoeveel ik die heb gekocht op de 360, en waar is die 360 nu? Een andere eigenaar. En die carpacks? Het geld wat daarin is gestoken is praktisch in rook op gegaan, of ik die 360 nog had gehouden of niet. Punt gemaakt. Toffe game, teveel DLC uitbuiterij, weinig vernieuwing. -7/10

Forza Horizon 2
    Voorheen ook het eerste deel gehad op de 360, maar het nieuwe deel is toch wel een stukkie groter. Stukkie ja, het is nog steeds niet te vergelijken met TDU of nog gekker, FUEL, maar het heeft in ieder geval wel een fatsoenlijke driving-engine. Het aanbod auto's is goed, de omgeving ziet er mooi uit. Een paar dingetjes die me toch erg tegenvallen. Zo is het nu ook weer DLC's. Je ziet gewoon al auto's in races meerijden die wellicht in aankomende DLC's gaan zitten. Ja, dan voel ik me toch wel een beetje genaaid. Content achterhouden, prima, maar laat me het niet merken. Verder, lobby's. Je hebt dus Free-roam lobby's. Van daaruit is het de bedoeling dat je races start voor wie er in deze sessie is. Dat vind ik zelf een beetje afgezaagd. Waarom alleen met wie er in mijn free-roam sessie is? Misschien wil ik wel Infected doen met iedereen die zich geroepen voelt, oftewel, zoals dat bij Horizon 1 was, gewoon joinen waar je wil joinen. Ook op het moment dat jijzelf sessie genoot bent, en je joined een race, dan zie je niet wat voor race je daadwerkelijk joined. Je pakt dus maar een auto uit die klasse, maar dan zul je weer net zien dat het een dragrace is, en je daar een andere bolide voor had staan. Eigenlijk zijn dit allemaal puntjes waarover gewoon niet verder is nagedacht. Het is sowieso een verbetering t.o. Horizon 1, maar ze moeten gewoon een game zien te maken voor een bepaald budget, en de kwaliteit moet binnen dat budget zo hoog mogelijk. Dan krijg je dus een game al dit. -7.5/10

GTAV
    Een game waar geen enkele andere game op bij in de buurt komt, maar toch oh zo geniaal is. Alleen daarom zou dit juweeltje al in je bezit moeten zijn. Een reden om 'm niet te kopen? Omdat je 'm al op je 360 hebt? Hoevaak zet je die nog aan? Als je eenmaal op de X1 speelt, wil je eigenlijk niet meer terug. Deze game helpt die stap zeker een stuk makkelijker te maken. -8.5/10

Deel Deze Pagina